[quote user="Jesus GS" post="134632"][quote user="Randy-650" post="134631"]Doncs ja saps què toca, Jesus. ;)[/quote]
Ok, envio mapa y porpostes de visita a Peratallada i a l'Ermita de Sant Elm. :cerv[/quote]
entrada eliminada, Això em passa er no llegir tot el fil abans de contestar...
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Segona correcció l'ajuda torna a ser viable... :eyes Ufff quin embolic , "JESUS la que estem liant" :D :lol: , sort que t'has adonat que no se llegir i m'ho has explicat per telefon, que si no ... :crys :crys
Calendari 2011. Vols ajudar-nos?????
Moderador: Airald
- Enricp
- Presentats
- Entrades: 114
- Membre des de: dl. ago. 10, 2009 8:36 pm
- Ubicació: Vilafant - Alt Empordà
- Contacta:
Re: Calendari 2011. Vols Ajudar-nos?????
Enricp l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. set. 23, 2010 11:36 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
Es curiós... en moto mai em sento sol
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
[quote user="enricp" post="138556"][quote user="Jesus GS" post="134632"][quote user="Randy-650" post="134631"]Doncs ja saps què toca, Jesus. ;)[/quote]
Ok, envio mapa y porpostes de visita a Peratallada i a l'Ermita de Sant Elm. :cerv[/quote]
Jesus : Ja saps que pots contar amb nosaltres per ajudar-te en la ruta, els de LCN i Can Catxondu Alt Empordà
Enric[/quote]
Si es decideix fer alguna de les meves propostes la vostra colaboracio sera benvinguda ;)
Jesus : Ja saps que pots contar amb nosaltres per ajudar-te en la ruta, els de LCN i Can Catxondu Alt Empordà
Enric[/quote]
Si es decideix fer alguna de les meves propostes la vostra colaboracio sera benvinguda ;)
Gas a la burra!!!
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
Jo com sempre estic disposat a ajudar en la de la catalunya central, ja ho he fet alguna vegada amb en Randy, la llastima de la Catalunya Central, es que per desembre es deixen de fer moltes carreteres xules, ja que no son aptes en temps molt gèlids. No estaria malament fer-ne una amb un altre epoca....
- Rozala
- Presentats
- Entrades: 13
- Membre des de: dl. nov. 29, 2010 10:04 pm
- Ubicació: Hostalric, La Selva, Girona
Esta ruta la hicimos a medias, me explico, saliamos de comer a las 17,00 horas y estaba anocheciendo por lo que desde Sils nos dirigimos a Hostalric sin acabar la ruta, es una ruta muy bonita y en verano sera ideal siendo los dias mas largos.
http://maps.google.es/maps?f=d&source=s ... 77533&z=10
Un saludo
http://maps.google.es/maps?f=d&source=s ... 77533&z=10
Un saludo