Calendari 2011. Vols ajudar-nos?????

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Enricp
Presentats
Entrades: 114
Membre des de: dl. ago. 10, 2009 8:36 pm
Ubicació: Vilafant - Alt Empordà
Contacta:

Re: Calendari 2011. Vols Ajudar-nos?????

Entrada Autor: Enricp » dj. set. 23, 2010 9:04 pm

[quote user="Jesus GS" post="134632"][quote user="Randy-650" post="134631"]Doncs ja saps què toca, Jesus. ;)[/quote]

Ok, envio mapa y porpostes de visita a Peratallada i a l'Ermita de Sant Elm. :cerv[/quote]

entrada eliminada, Això em passa er no llegir tot el fil abans de contestar...
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Segona correcció l'ajuda torna a ser viable... :eyes Ufff quin embolic , "JESUS la que estem liant" :D :lol: , sort que t'has adonat que no se llegir i m'ho has explicat per telefon, que si no ... :crys :crys
Enricp l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. set. 23, 2010 11:36 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
Es curiós... en moto mai em sento sol

Jesus
Presentats
Entrades: 3584
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Entrada Autor: Jesus » dj. set. 23, 2010 9:10 pm

[quote user="enricp" post="138556"][quote user="Jesus GS" post="134632"][quote user="Randy-650" post="134631"]Doncs ja saps què toca, Jesus. ;)[/quote]

Ok, envio mapa y porpostes de visita a Peratallada i a l'Ermita de Sant Elm. :cerv[/quote]

Jesus : Ja saps que pots contar amb nosaltres per ajudar-te en la ruta, els de LCN i Can Catxondu Alt Empordà

Enric[/quote]

Si es decideix fer alguna de les meves propostes la vostra colaboracio sera benvinguda ;)
Gas a la burra!!!

Ride
Presentats
Entrades: 2669
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
Ubicació: Castellnou de Bages

Entrada Autor: Ride » dt. oct. 19, 2010 5:23 pm

Jo com sempre estic disposat a ajudar en la de la catalunya central, ja ho he fet alguna vegada amb en Randy, la llastima de la Catalunya Central, es que per desembre es deixen de fer moltes carreteres xules, ja que no son aptes en temps molt gèlids. No estaria malament fer-ne una amb un altre epoca....

Rozala
Presentats
Entrades: 13
Membre des de: dl. nov. 29, 2010 10:04 pm
Ubicació: Hostalric, La Selva, Girona

Entrada Autor: Rozala » dg. des. 05, 2010 9:06 am

Esta ruta la hicimos a medias, me explico, saliamos de comer a las 17,00 horas y estaba anocheciendo por lo que desde Sils nos dirigimos a Hostalric sin acabar la ruta, es una ruta muy bonita y en verano sera ideal siendo los dias mas largos.
http://maps.google.es/maps?f=d&source=s ... 77533&z=10

Un saludo

Respon

Torna a “General”