Degut a diversos motius, la veritat és que no veia pas el moment de poder-ho fer, de fet, començava a pensar que no ho faria mai.
Mai? doncs per aquells atzars del destí, ahir mateix vaig tenir la oportunitat de fer-ho, però FER-HO (si, en majúscules) :eyes
Per començar, vaig complir el somni de poder provar una R1200R, cosa que crèia quasi impossible.
Segona, la moto en qüestió era nova, és a dir, marcador a 0Kms.
Tercera i més important (per mi) no vaig haver de pagar ni un centim :mrgreen:
Gràcies a la gentilesa de Ibercadí Manresa
Ahir migdia tot sortint de la feina, m'acosto al concessionari, aparco la Bandit i em presenten la meva "parella" durant unes horetes.

No tinc paraules, una moto que em té el cor robat a nivell estètic. En un preciós gris antracita i el seient confort.
M'espliquen com funciona la moto, suspensions, reglatges, control de tracció, etc. Jo penso, per si de cas, no penso tocar ni un botó que no sigui el d'arrancar i els intermitents :tremolant
La veritat és que és el meu primer cop amb una moto nova i que no sigui meva, així que em fa cert respecte.
El primer que faig, abans de sortir del concessionari es calar-la, per si de cas :martell
El soroll és preciós, no sé que li han fet al tubo peò sona de meravella, fins i tot té un punt m"macarra".
Em costa una bona estona adaptar-me al tacte de l'embragatge, suposo que son els nervis.
La primera és infinita.
S'ha d'anar amb bastant més de tacte al canviar que amb la Bandit per evitar estrabades.
La resta de marxes també s'estiren un munt, de fet puc anar am 3a gairebé tota l'estona.
Surto una mica de la "civilització" i busco carreteres més revirades.
Impressionant la retenció del motor, però impressionant de veritat. Ara començo a entendre el poc us dels frens dels propietaris de BMW, gairebé no cal ni frenar enlloc, només jugar amb el canvi.
Aquest fet, sumat a la suspensió davantera que no flexa gens, fa que em costi mooolt entrar als revolts amb decisió. De bon principi tinc la sensació de no tenir gens d'informació de la carretera. La moto no és ou, sembla que vagi sobre rails :eyes Colló, amb la Bandit em foto un fart de treballar abans d'entrar a cada revolt i fins i tot un cop soc a dins :???: