"Nova" Yamaha Sr400

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Vicenç
Presentats
Entrades: 189
Membre des de: dt. nov. 18, 2008 6:51 pm
Ubicació: Eivissa

"Nova" Yamaha Sr400

Entrada Autor: Vicenç » dc. nov. 06, 2013 5:58 pm

Bon dia!!!!

Doncs sembla que si alguna cosa bona té aquesta maleida crisi és que les marques es posen les piles en treure motos cada cop més assequibles, coherents i llògiques (en la meva opinió) i fins i tot en algún cas maques i tot!!!!

Yamaha ha presentat al saló del EICMA la "nova" sr400 que podria estar a la venda al febrer del proper any i a un preu que rondaria els 6.000 euros. (Si arriben a portarla aquí...)
Yamaha SR400 MY 2014
Scritto da: Adriano - martedì 5 novembre 2013

La casa dei 3 diapason presenta la nuova versione della propria monocilindrica 400 che si prepara a rientrare nel mercato italiano dopo oltre 30 anni di assenza.

Yamaha SR400 MY 2014

Era dagli anni 70 che la Yamaha SR400 mancava dal mercato italiano, ma il costruttore giapponese ha deciso di reintrodurla sul mercato italiano - dopo 35 anni di successi initerrotti sul mercato interno - presentandola in grande stile all’EICMA 2013. Contraddistinta da un design classico e purista, dai due ammortizzatori posteriori e da un monocilindrico 4T raffreddato ad aria, la SR400 si propone come moto ideale per novizi e come base di partenza ideale per coloro che si prefiggono di ’sbizzarrirsi’ allegramente nella personalizzazione della propria moto.

Il cuore pulsante della nuoova SR400 è naturalmente il suo motore monocilindrico a 4 tempi, raffreddato ad aria, SOHC, 2 valvole, che dal punto di vista tecnico è quasi identico al propulsore del modello originale, con alcune ovvie ed inevitabili eccezioni. Alesaggio e corsa sono di 87 mm x 62.7 mm, mentre il rapporto di compressione 8,5:1. Una delle differenze è l’impiego di un nuovo sistema d’iniezione elettronica, che permette alla moto di essere conforme alle normative vigenti sulle emissioni, ‘facilita le partenze’ rispetto al modello storico e contribisce al contenimento dei consumi.

Yamaha SR400 MY 2014Yamaha SR400 MY 2014Yamaha SR400 MY 2014Yamaha SR400 MY 2014

Per quanto riguarda la ciclistica, la SR400 versione 2014 adotta un telaio a semi doppia culla con tubi in acciaio ad alta resistenza, progettato per consentire il passaggio dell’olio nel trave principale e nel motore. La forcella telescopica è di tipo tradizionale con escursione di 150 mm, mentre dietro abbiamo il doppio ammortizzatore posteriore con 100 mm di escursione. Il freno a disco anteriore è traforato con pinza a due pistoncini, mentre dietro abbiamo un freno a tamburo sigillato. Il serbatoio a goccia ha una capacità di 12 litri, mentre le ruote a razze in alluminio misurano 18″.

Altri highlights della Yamaha SR400 MY 2014 includono il cavalletto centrale a bilanciere, i parafanghi cromati e l’avviamento a pedale. Il modello sarà disponibile nelle concessionarie da Febbraio 2014 in due colorazioni - ‘Yamaha Black’ e ‘Matt Grey’ - al prezzo di 5.990 Euro franco concessionario.
http://www.motoblog.it/post/266841/yamaha-sr400-my-2014
Yamaha SR400

05 November 2013 | Redazione Online EICMA
YamahaSR4002013

A heritage of 35 years for a bike whose first model is dating back to 1978, when SR400 and SR500 were launched, the first for the Japanese market, the second for the European market.

The legend returns : SR in 2014 is the vanguard of the new segment Yamaha Sport Classic , which offers riders the opportunity to experience the enthusiasm and the pleasure associated with a simple and traditional design.

The interest for customization is growing , and many of the drivers today are trying to create their bikes , using special parts. With its pure design, the two absorbers and single-cylinder air-cooled, SR400 is the ideal starting point for each customization project.
The soul of SR400 is the single-cylinder 4-stroke , air-cooled , SOHC , 2-valve , and that from a technical standpoint is almost identical to the original, with some exceptions.
The most important difference between the engine of the origins and the present one is the use of a new electronic fuel injection system, which allows the bike to be in compliance with regulations on emissions , and also facilitates departures compared to the historical model.
To be absolutely faithful to the original structure , SR400 in the 2014 version adopts a semi- double cradle frame slender and compact so it fits the character of the single cylinder . Proven architecture , built with high strength steel pipes to get the perfect balance between strength, rigidity and weight. This is why the bike is so agile and manageable.

The familiar shape of the teardrop tank is virtually the same as the original model, except the capacity that is 12 liters.

Colors , availability and pricing
• Yamaha Black and Matt Grey
• February 2014
€ 5,990 f.c.
http://www.eicma.it/en/2013/11/yamaha-sr400/

Imatge

Imatge

Imatge

I un video sembla que oficial:

(No us espanteu amb el so... aviso)

Si surten la meitat de bones que les antigues 250 i Special, crec que serà un èxit com a moto urbana per excelència...
Vicenç l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. nov. 06, 2013 6:15 pm, en total s’ha editat 5 vegades.
Salut!!!

Quant surts per fer el viatge cap a Itaca, has de pregar que el camí sigui llarg

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: "Nova" Yamaha Sr400

Entrada Autor: Kpeps » dc. nov. 06, 2013 6:42 pm

al Japo son legiò aquestes maquines,lo de arrancarla a patada es lo que faria que si aqui es vengues ben poques s'en veurian,motos que ja no tenen mes mercat que per nostalgics,els scooter's fan que aquests models d'inici al mon de la moto no es venguin i no s'acavi crean aficio,6000 euros trobo que es una mica cara,hi han models molt millors i mes barats,ara es molt maca :birracat :birracat
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. nov. 06, 2013 6:43 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Vicenç
Presentats

Entrada Autor: Vicenç » dc. nov. 06, 2013 7:11 pm

Kpeps, si bé és cert que el scooter ha agafat molt de mercat en aquest sentit, també cada cop més veig gent que vol motos "particulars". D'on si no es treu l'exit de la Bonneville o de la CB1100 (A Suïssa s'en veien un grapat).

Una moto de 400-500cc, barata i fiable (quan la gent s'adoni que els scooters son molt cars... en general), crec que és ideal per a un usuari interurbá. Si jo fos missatger ni m'ho pensava...
Que no necessita ni limitar ni res de tot això per als novells

Si a més li pots posar un parell de maletetes i fer sortidetes...
I pel que estic veient pel Japó la fan servir molt per tunejar-la... Només cal que poseu sr400 cafe racer al youtube...

I si, en una cosa et donc la raó, pot ser 6.000 euros és un pelet cara... Però una cb500 ja et surt per 5.000 o 5600 amb ABS
Salut!!!

Quant surts per fer el viatge cap a Itaca, has de pregar que el camí sigui llarg

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dc. nov. 06, 2013 7:23 pm

si no fos pels 6000€ que per aquest preu tens moltes coses al mercat.... es una moto molt bona.
Jo li donaria com a bon preu uns 4.500
Ex ...moltes coses

Joan XT
Presentats
Entrades: 2641
Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL

Entrada Autor: Joan XT » dc. nov. 06, 2013 9:06 pm

Ostresss, ha tornat la Sanglas!!! :okcat
Imatge
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93

Esparver
Presentats
Entrades: 88
Membre des de: dt. oct. 29, 2013 11:19 pm
Ubicació: Taradell
Contacta:

Entrada Autor: Esparver » dc. nov. 06, 2013 11:24 pm

M'agrada! la veig ideal! a la SR 250 li falta un xic de empenta, una 400 potser la moto perfecte! ( Ara ja vaig cavil.lant com colarla en els rallyes de regularitat, perque sería la moto ideal per a aquest tipus de proves!

Salut

Sam

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dj. nov. 07, 2013 12:47 am

Holaaaa,

A mi també m’agraden els models d’aire retro, però potser cal mirar-ho una mica. Aquesta moto estava molt bé en el seu temps, i em sembla perfecte que la tornin a comercialitzar amb els components que li donen personalitat. Fre al darrera de tambor, chasis en tub d’acer desdoblat sota el motor, basculant del mateix tipus i moltes coses més.

Jo diria que tenen el disseny totalment amortitzat, llavors com es que el preu es tan actual?

Hi ha infinitat de models, que no tenen l’aire retro d’aquesta, però que menys diners ens donaran, com a mínim, les mateixes satisfaccions, i amb molta mes seguretat.

Espero que la data de fabricació de les peces sigui actual, especialment dels pneumàtics !!

Com ha dit el Joan: Tornen a fabricar la Sanglas!!!

:sorry :???: :???:
Sort,

Trencaferro
Presentats
Entrades: 1850
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Entrada Autor: Trencaferro » dj. nov. 07, 2013 1:18 am

Dec ser molt raro jo, però la trobo horrible!!!! :foracat
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dj. nov. 07, 2013 1:19 am

Holaaaa,

[quote user="Trencaferro" post="245770"]Dec ser molt raro jo, però la trobo horrible!!!! :foracat[/quote]

Això que dius em sembla que ja ho sabem quasi tots !!

:b9 :b9 :b9 :b9 ;)
Sort,

Trencaferro
Presentats
Entrades: 1850
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Entrada Autor: Trencaferro » dj. nov. 07, 2013 1:37 am

[quote user="Albert" post="245771"]Holaaaa,

[quote user="Trencaferro" post="245770"]Dec ser molt raro jo, però la trobo horrible!!!! :foracat[/quote]

Això que dius em sembla que ja ho sabem quasi tots !!

:b9 :b9 :b9 :b9 ;)[/quote]

Que no tindries d'estar dormint tu aquestes hores???? :sado :sado :sado
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Vicenç
Presentats

Entrada Autor: Vicenç » dj. nov. 07, 2013 10:12 am

Bon dia!!!!

Sembla que a molts el que us fa enrere es el preu. Em dieu que dins d'aquest segment hi han coses molt més barates... Ja ho he posat, la cb500 (que la considero dins d'aquest segment), és 1.000 euros més econòmica. Cuantes motos més hi han al mercat de 350-500cc que entrin dins d'aquest segment??? (no parlem les d'enduro, trails o similars)

La Versys per exemple, no la poso al mateix sac, ni la Vstrom. Crec que juguen en una altra divisió. I molt menys els scooters.

I si, es de suposar que els components son actuals, i la qualitat també es dona per suposada. Ja he dit que si surt la meitat de bona que la petita 250 de la que es va arribar a dir que en una guerra nuclear només sobreviurien el Air Force One i elles...
M'agrada la comparació amb la Sanglas.

Segueixo pensant que es un tipus de moto llògica, i que té o pot tenir un nínxol de mercat. El de la gent que vol una moto pràctica, barata, de consum ínfim, que gairebé la puguis arreglar tu mateix, i que no t"acolloni" si has de sortir de Barna per anar a Terrassa. Val que en aquell moment no hi havien taaants scooters, però... quantes sr i cb's 250 es van vendre en el seu moment???.

I repeteixo, els scooters en general son més cars a igual cilindrada que una moto. Pràctics i còmodes, segur que si... i els cotxes també ho son de còmodes... Però a nosaltres el que ens agrada és anar en moto.
Salut!!!

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dj. nov. 07, 2013 6:39 pm

Voleu dir que lo retro, tant de moda a les grans ciutats, és motiu per vendre aquest model? Dubto que la portin aqui, els senyors de Yamaha España no crec que se la juguin massa, havent tret al mercat ara mateix altres models acord a la filosofia d'anar en moto que patim en el nostre pais: MT 09 i MT 07.

Imatge
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Hook
Presentats
Entrades: 231
Membre des de: dc. març 13, 2013 7:34 pm
Ubicació: Romanyà de la Selva

Entrada Autor: Hook » dj. nov. 07, 2013 6:51 pm

Un classic actualitzat...
Em recorda els anys d'esquivar cotxes amb una "Special" pels carrers de Barcelona!

Vicenç
Presentats

Entrada Autor: Vicenç » ds. març 08, 2014 6:23 pm

Bon dia!!!!

Doncs sembla que si, que finalment si que arriba aquí la Sr400.

El preu és finalment el que vam predir, 5.999 euros. Potser un pel cara, però jo abans els gastava en aquesta que en algunes modernitats actuals que no m'entren pels ulls. Com vaig dir, si surt igual de bona que la seva germana la 250---

http://www.yamaha-motor.eu/es/products/ ... sr400.aspx
Salut!!!

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » ds. març 08, 2014 9:59 pm

No s'han passat tres pobles amb el preu??? Però si la MT-07 és més barata! :shock:

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » ds. març 08, 2014 10:58 pm

Home,el preu,una mica pasadet,potser 1000 eurets menys en un model amortitzat,no li anirien malament,com diu en Vicenç,jo tambe la preferiria a altres com las Cb que ni chicha ni limona,pero esta en un segment que poca competencia te,abans que un scooter,segur que me la compraria,a part que amb las lleis actuals,sobra moto i tot.
Imatge

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dg. març 09, 2014 8:00 am

si que torna la Sanglas 400 si.... fins i tot la Sanglas portava millors frens, aquesta SR sense ABS ( no es obligatori ? ) i amb fré de tambor al darrere i sense cap ajuda electrónica ... servirá de base als més puristes 60´s per "fabricar-se " una Cafe-Racer ... i també per ciutat es millor un scooter.... no hi veig la gràcia ... :cry:
Imatge

Jb500
Presentats
Entrades: 549
Membre des de: dg. ago. 10, 2008 9:37 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Contacta:

Entrada Autor: Jb500 » dg. març 09, 2014 2:41 pm

La moto m'agrada, amb aquest toc classic, pero esta molt fora de preu, es carissima!!!
:Gun1

Xavier Madorell Costa
Presentats
Entrades: 51
Membre des de: dc. abr. 16, 2008 8:39 pm
Ubicació: Caldes de Montbui

Entrada Autor: Xavier Madorell Costa » dg. març 09, 2014 4:38 pm

Jo diria que tenen el disseny totalment amortitzat, llavors com es que el preu es tan actual?

Per que el preu del dissney es molt menys car del que en pensem inclus en nous models.
2011

Imatge

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dg. març 09, 2014 7:31 pm

He estat mirant el perquè d'aquest preu; doncs bé, segons paraules del Sr Eric de Seines, patró de Yamaha France, és degut sobretot al procés de fabricació de tubs soldats, molt més car que l'alumini de fundició d'una sola peça, com també ho és ara per ara les rodes de radis.

Amb el tema de MT07, com que n'esperen vendre moltes l'amortitzaràn aviat. De la SR400 ja compten vendren poques, per la qual cosa s'ha d'amortitzar d'una manera ho altre. Yamaha France va demanar al Japó un preu de 4.900€, i des del Japó els hi han dit que nanai.

Respon

Torna a “General”