Adelantos De La Nueva Honda V4
Moderador: Airald
- Javihospitalet
- Presentats
- Entrades: 757
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:39 am
- Ubicació: l'Hospitalet de l'Infant
Adelantos De La Nueva Honda V4
Javihospitalet l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. set. 09, 2009 12:38 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Re: Adelantos De La Nueva Honda V4
Sembla un canvi automàtic secuencial semblant als dels cotxes.
La maneta del embrague serveix també per pujar i baixar marxes, no per embragar i desembragar
Pots canviar de forma automatica les 6 marxes o manual amb leves ( per pujar i baixar marxes ) . Hi ha embragatge que s´acciona de forma electrica,
Técnica automobilista
Per cert ,guapa ( el que es pot veure ) la Nova VFR 1200 no ? :twisted: :twisted: :twisted: ah ? i no té transmissió per cadena.....
La maneta del embrague serveix també per pujar i baixar marxes, no per embragar i desembragar
Pots canviar de forma automatica les 6 marxes o manual amb leves ( per pujar i baixar marxes ) . Hi ha embragatge que s´acciona de forma electrica,
Técnica automobilista
Per cert ,guapa ( el que es pot veure ) la Nova VFR 1200 no ? :twisted: :twisted: :twisted: ah ? i no té transmissió per cadena.....
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. set. 09, 2009 7:05 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Re: Adelantos De La Nueva Honda V4
Holaaaa,
Operativament sembla com el que ja porten les FJR, encara que desconec com funcionen mecànicament. El que es molt curiós es veure la nul•la incidència del canvi sobre l’amortidor del darrera en la posició “automàtic”. Suposo que es deu semblar una mica al sistema que porta la DN-01, que en quant a suavitat es una passada!!!
:shock: :shock: :shock:
Operativament sembla com el que ja porten les FJR, encara que desconec com funcionen mecànicament. El que es molt curiós es veure la nul•la incidència del canvi sobre l’amortidor del darrera en la posició “automàtic”. Suposo que es deu semblar una mica al sistema que porta la DN-01, que en quant a suavitat es una passada!!!
:shock: :shock: :shock:
Sort,
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Re: Adelantos De La Nueva Honda V4
Cada dia estic més convençut de que aquesta V4 serà un exitàs de vendes, i fins i tot portarà molts clients insatisfets amb els bóxers de BMW cap a Honda.
També penso que Honda va tantejar el mercat de les automàtiques amb la DN-01, que encara que sigui sent un fiasco total en quant a vendes a Europa, està demostrant que funciona molt millor que el de Suzuki amb la Burgman 650. És que Honda és Honda. I pensen que ja és hora de jubilar el vetust motor de cotxe de la Pan€ (encara que no us ho creieu abans anava muntat en un cotxe). :shock:
També penso que Honda va tantejar el mercat de les automàtiques amb la DN-01, que encara que sigui sent un fiasco total en quant a vendes a Europa, està demostrant que funciona molt millor que el de Suzuki amb la Burgman 650. És que Honda és Honda. I pensen que ja és hora de jubilar el vetust motor de cotxe de la Pan€ (encara que no us ho creieu abans anava muntat en un cotxe). :shock:


- Sergibuda
- Presentats
- Entrades: 2075
- Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
- Ubicació: BCN
- Contacta:
Re: Adelantos De La Nueva Honda V4
Randy, crec que en necessitaràs un després del que has dit, així que te'l regalo


- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Re: Adelantos De La Nueva Honda V4
[quote user="Randy-650" post="89915"]Cada dia estic més convençut de que aquesta V4 serà un exitàs de vendes, i fins i tot portarà molts clients insatisfets amb els bóxers de BMW cap a Honda.
També penso que Honda va tantejar el mercat de les automàtiques amb la DN-01, que encara que sigui sent un fiasco total en quant a vendes a Europa, està demostrant que funciona molt millor que el de Suzuki amb la Burgman 650. És que Honda és Honda. I pensen que ja és hora de jubilar el vetust motor de cotxe de la Pan€ (encara que no us ho creieu abans anava muntat en un cotxe). :shock:[/quote]
Doncs jo crec que el client Tipus de la V4 1200 será en una gran part , clients de Pan€ amb ganes de canviar de model , però no de marca i clients de VFR , i es que Honda fa mooooolts anys que no canvia els models i la gent s´havia passat a altres marques sobretot BMW
Els que patiràn seràn els de BMW, doncs tecnologicament está molt més avançat aquest motor V4 que el motor K 1300 de BMW a Honda l´hi ha costat treure un nou model i tal com ens té acostumat necessita un producte tecnologicament molt avançat per durar sense grans canvis al menys 10 anys més ( la seva transmissió no será per cardan, si no hidraulica a imatge de la DN01 )
Els de BMW no son tontos i enganxen als clients amb la seva suspensió davantera tipus Telelever i transmissió per cardan i sobretot per l´imatge de marca,però amb l´aparicio de la VFR 1200 s´els hi possen les coses molt dificils..... apassionant.
Ah? per cert ja es oficial , la GS 1200 ( & RT )tindrá doble arbre de lleves i 120 CV !!!! :eyes
També penso que Honda va tantejar el mercat de les automàtiques amb la DN-01, que encara que sigui sent un fiasco total en quant a vendes a Europa, està demostrant que funciona molt millor que el de Suzuki amb la Burgman 650. És que Honda és Honda. I pensen que ja és hora de jubilar el vetust motor de cotxe de la Pan€ (encara que no us ho creieu abans anava muntat en un cotxe). :shock:[/quote]
Doncs jo crec que el client Tipus de la V4 1200 será en una gran part , clients de Pan€ amb ganes de canviar de model , però no de marca i clients de VFR , i es que Honda fa mooooolts anys que no canvia els models i la gent s´havia passat a altres marques sobretot BMW
Els que patiràn seràn els de BMW, doncs tecnologicament está molt més avançat aquest motor V4 que el motor K 1300 de BMW a Honda l´hi ha costat treure un nou model i tal com ens té acostumat necessita un producte tecnologicament molt avançat per durar sense grans canvis al menys 10 anys més ( la seva transmissió no será per cardan, si no hidraulica a imatge de la DN01 )
Els de BMW no son tontos i enganxen als clients amb la seva suspensió davantera tipus Telelever i transmissió per cardan i sobretot per l´imatge de marca,però amb l´aparicio de la VFR 1200 s´els hi possen les coses molt dificils..... apassionant.
Ah? per cert ja es oficial , la GS 1200 ( & RT )tindrá doble arbre de lleves i 120 CV !!!! :eyes
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. set. 10, 2009 12:50 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
