Adelantos De La Nueva Honda V4

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Avatar de l’usuari
Javihospitalet
Presentats
Entrades: 757
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:39 am
Ubicació: l'Hospitalet de l'Infant

Adelantos De La Nueva Honda V4

Entrada Autor: Javihospitalet » dc. set. 09, 2009 12:35 pm

Javihospitalet l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. set. 09, 2009 12:38 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Re: Adelantos De La Nueva Honda V4

Entrada Autor: Llagasta » dc. set. 09, 2009 6:45 pm

Sembla un canvi automàtic secuencial semblant als dels cotxes.
La maneta del embrague serveix també per pujar i baixar marxes, no per embragar i desembragar

Pots canviar de forma automatica les 6 marxes o manual amb leves ( per pujar i baixar marxes ) . Hi ha embragatge que s´acciona de forma electrica,

Técnica automobilista

Per cert ,guapa ( el que es pot veure ) la Nova VFR 1200 no ? :twisted: :twisted: :twisted: ah ? i no té transmissió per cadena.....
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. set. 09, 2009 7:05 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Imatge

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Adelantos De La Nueva Honda V4

Entrada Autor: Albert » dc. set. 09, 2009 6:53 pm

Holaaaa,

Operativament sembla com el que ja porten les FJR, encara que desconec com funcionen mecànicament. El que es molt curiós es veure la nul•la incidència del canvi sobre l’amortidor del darrera en la posició “automàtic”. Suposo que es deu semblar una mica al sistema que porta la DN-01, que en quant a suavitat es una passada!!!


:shock: :shock: :shock:
Sort,

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Adelantos De La Nueva Honda V4

Entrada Autor: Randy-650 » dc. set. 09, 2009 11:14 pm

Cada dia estic més convençut de que aquesta V4 serà un exitàs de vendes, i fins i tot portarà molts clients insatisfets amb els bóxers de BMW cap a Honda.

També penso que Honda va tantejar el mercat de les automàtiques amb la DN-01, que encara que sigui sent un fiasco total en quant a vendes a Europa, està demostrant que funciona molt millor que el de Suzuki amb la Burgman 650. És que Honda és Honda. I pensen que ja és hora de jubilar el vetust motor de cotxe de la Pan€ (encara que no us ho creieu abans anava muntat en un cotxe). :shock:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Sergibuda
Presentats
Entrades: 2075
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Re: Adelantos De La Nueva Honda V4

Entrada Autor: Sergibuda » dj. set. 10, 2009 9:57 am

Randy, crec que en necessitaràs un després del que has dit, així que te'l regalo


































Imatge
sergibuda




they called me an accident

Avatar de l’usuari
Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Re: Adelantos De La Nueva Honda V4

Entrada Autor: Llagasta » dj. set. 10, 2009 12:46 pm

[quote user="Randy-650" post="89915"]Cada dia estic més convençut de que aquesta V4 serà un exitàs de vendes, i fins i tot portarà molts clients insatisfets amb els bóxers de BMW cap a Honda.

També penso que Honda va tantejar el mercat de les automàtiques amb la DN-01, que encara que sigui sent un fiasco total en quant a vendes a Europa, està demostrant que funciona molt millor que el de Suzuki amb la Burgman 650. És que Honda és Honda. I pensen que ja és hora de jubilar el vetust motor de cotxe de la Pan€ (encara que no us ho creieu abans anava muntat en un cotxe). :shock:[/quote]


Doncs jo crec que el client Tipus de la V4 1200 será en una gran part , clients de Pan€ amb ganes de canviar de model , però no de marca i clients de VFR , i es que Honda fa mooooolts anys que no canvia els models i la gent s´havia passat a altres marques sobretot BMW

Els que patiràn seràn els de BMW, doncs tecnologicament está molt més avançat aquest motor V4 que el motor K 1300 de BMW a Honda l´hi ha costat treure un nou model i tal com ens té acostumat necessita un producte tecnologicament molt avançat per durar sense grans canvis al menys 10 anys més ( la seva transmissió no será per cardan, si no hidraulica a imatge de la DN01 )

Els de BMW no son tontos i enganxen als clients amb la seva suspensió davantera tipus Telelever i transmissió per cardan i sobretot per l´imatge de marca,però amb l´aparicio de la VFR 1200 s´els hi possen les coses molt dificils..... apassionant.


Ah? per cert ja es oficial , la GS 1200 ( & RT )tindrá doble arbre de lleves i 120 CV
!!!! :eyes
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. set. 10, 2009 12:50 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Imatge

Respon

Torna a “General”