Avui aprop de casa meva...

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Terraxaman
Presentats
Entrades: 544
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:19 am
Ubicació: Montseny-Les Guilleries
Contacta:

Avui aprop de casa meva...

Entrada Autor: Terraxaman » dg. març 18, 2007 10:05 pm

Hola nois/es:

Avui aprop de casa meva, a la carretera que faig servir a diari per anar a la feina a tornat a pasar... no sé quants morts va haver-hi l'any pasat en aquest tram però cada cap de setmana és el mateix...
Imatge

"Dos motoristas murieron hoy al colisionar en el kilómetro 10 de la carretera GI-550, a su paso por Sant Hilari Sacalm, según informaron los Mossos d¿Esquadra. Los hechos ocurrieron alrededor de las 13. 20 horas de hoy, cuando dos motocicletas, por causas que todavía se desconocen, colisionaron.
Como consecuencia del impacto, uno de los conductores murió en el acto y el otro, herido muy grave, fue trasladado en helicóptero al Hospital Josep Trueta de Girona, donde murió poco después. Los nombres de las víctimas todavía no han trascendido".

Es molt, molt trist però a més és una vergonya, el col·lectiu motard hauriem de prendre mesures, ens hauriem de comprometre a no fer aquest tipus de baixades a tomba oberta, com us podeu imaginar tothom diu que anaven fent el boig, de fet pel que m'ha sembla veuret el que baixava de Sant Hilari en direcció a Arbúcies el qui s'ha sortit en una corba a dretes, mal peraltada, amb tant mala pata que s'ha menjat un que pujava...
No és pot evitar, oi?
I limitant la velocitat de cotxes i motos fins a 130 Kms/h, que pasaria?
Em poso de mala llet...

Rafagues al cel per a ells i les seves famílies...

V'sssssssssssss

Kel
Presentats
Entrades: 3513
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dg. març 18, 2007 11:40 pm

També ha mort avui un noi de Santa Coloma de Farners a Sant Feliu de Pallerols.

Avui he sortit amb en Bond, James Bond. Hem fet km i curves i en cap moment hem tingut cap ensurt. Soc conscient que anant en moto hi ha risc; però aquest és més petit si circules amb seny.

M'han trucat un parell d'amics al sentir per TV3 la noticia de Sant Hilari Sacalm i Sant Feliu de Pallerols. Ahir vaig passar dos cops per la carretera de Sant Feliu, sé que quan hi torni a passar tindre un nus a la gola. El que si és cert es que velocitat i perill son la mateixa cosa quan circules (en cotxe o en moto).

------------------------------------------------------------------------------

Avui Eduard, amb en Ramon, hem pensat diversos cops amb tu; hem vist i fotografiat diversos arbres monumentals (catalogats o no), he abraçat un faig que qualsevol dia tallaran (l'abraço cada cop que hi passo per la pista de Vidrà). Un roure que sortia del bell mig de la pedra amb cinc branques i que és una mena de miracle que pugi al cel en comptes de caure a la riera de la Vall del Bac. Avui ha estat un bon dia que resumint seria: bona companyia, pistes asfaltades i arbres (molts i macos). Espero que en Ramon posi demà les fotos
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dl. març 19, 2007 10:01 am

Lamentablement ara que ha arribat el bon temps surten els "moteros" que dona gust. Per l'hivern és diferent, però ara que ja no hi ha humitat...... :? Tots aquests que no han sortit per l'hivern tenen mono de moto, un mono tan fort que volen recuperar tot l'hivern perdut els diumenges al matí fent tumbing a casa.

Ahir migdia en un tram de 40 km vaig comptar un mínim de 200 motos, quan fins no fa gaire sols veia alguna BMW solitaria.

En fi.

Reposin en pau.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Triniti.V
Presentats
Entrades: 1426
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:41 am
Ubicació: La Garriga
Contacta:

Entrada Autor: Triniti.V » dl. març 19, 2007 10:17 am

Ostres Terraxaman, vols dir que cal ????

Sóc molt conscient que quan es va amb moto tenim que ser més prudents que mai,
ja que amés de les nostres pròpies limitacions i equivocacions ,
tenim que vigilar amb l’estat de la carretera, tenir amb comte que pels demés som invisibles,
i si després de fer tot això anem al terra, només podem resar per no trobant-se
un guardarail que ens amputi o ens mati....

Però i tota la gent que mort anat amb cotxe?????
I la que mort amb accidents de feina ????
I la que mort........

Cada dia moren desenes, centenars, milers de persones,
però no per això deixarem de seguir fent les coses que ens agraden...

Estic segura que la teva intenció al posar aquesta imatge és que tinguem precaució,
i animar-nos a seguir en la lluita per millorar les nostres carreteres...

Però a mi, no em fa falta veure una moto destrossada per se conscient....

:!: :!: :!: i Vvvvsss
Honda Varadero XL1000V - La Negreta

Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino

Vvvvvvssss

Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dl. març 19, 2007 10:20 am

Anna ha escrit:Cada dia moren desenes, centenars, milers de persones,
però no per això deixarem de seguir fent les coses que ens agraden...
Una veritat com un temple. CHAPEAU!
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

QSC
Presentats
Entrades: 1304
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)

Entrada Autor: QSC » dl. març 19, 2007 11:24 am

stromkel ha escrit:El que si és cert es que velocitat i perill son la mateixa cosa quan circules (en cotxe o en moto)
Es cert el que dius, però en moto tots sabem que el perill va en augment exponencial, ja no sols en la velocitat, si no amb d'altres condicionants.... com poden ser els climatològics o el trànsit en si.

També es cert que a no parem d'exigir i reclamar a l'administració millores en la xarxa viaria...però quant veig noticies d'aquestes també en ve al cap que hauríem de fer un bon examen de consciència o auto-crítica cadascun de nosaltres.

V'sssssss

JoanF
Presentats
Entrades: 4333
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: JoanF » dl. març 19, 2007 5:03 pm

Hem sembla que tens tota la raó del mont Jordi.
Només cal que aneu al doll per veure qui se la juga cada diumenge o qui solsamente surt a gaudir de la natura i de la carretera.
Lo dels guardarrails, si el gobern vol, te solució, Però el govern no podrá evitar que el que te ganes de correr fora dels circuits tingue aquesta mena d'accidents.
Ja sabem que hi ha moltes maneres de disfrutar de la carretera, però
aquesta no hem sembla la més adecuada.
Descansin en pau.
Vssss i ràfeges al cel.
:form :form :form :form :form :form :form

J@N LINCE
Presentats
Entrades: 1106
Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )

Entrada Autor: J@N LINCE » dt. març 20, 2007 12:12 am

Podien anar rapid, o mes lent.Podien sortir a desbravarse o a fer un tomet.
Lo que si es cert (per lo que es veu a la foto), es que un de ells es va trobar amb un guardarrail, colocat per una administracio incompetent que no mire pels seus ciutadans.Fastic en foten cuan s`esbarallen per un 3 per cent o estupideces similars, i en cambi tant si els i en fot si demà ens morim.
No se si heu vist la autovia BCN-LLeida a la alçada de Tarrega i fins a LLeida.Doncs la an omplert de uns nous i lluents guardarrails que acollonen nomes veurels.
Poder es aixi com volen que vaixem la velocitat.

Acompanyo en el sentiment a aquestes families.
Amic gracies pel GIF. Es una passada!!!!!
Imatge

Terraxaman
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Terraxaman » dt. març 20, 2007 12:45 pm

Hola nois/es:
Anna ha escrit:Ostres Terraxaman, vols dir que cal ????
Anna no deixa sorprendre'm que quan algú ens posa un videu d'algú fent bestieses anant a 364 KMS/h per una carretera oberta al trànsitn ningú digui: "Ostres... vols dir que cal???"
Ja ho crec que cal, i tant perquè els humans som una espècie molt estranya, vivim immersos en una societat que prima els forts, els brutus, els qui és posen per damunt dels altres, etc. Segur que a tú també t'ha passat que un cotxe, moto o camió t'hagin adelantat espantant-te, obligant-te a fer una maniobra perillosa, o que no vols fer... Cridar a la consciència i a la responsabilitat, ja ho crec que cal... i hauriem de prendre mesures actives en contra dels que desprestigien el nostre col·lectiu, vine un dissabte o diumenge al Sant Hilari GP i ho veuràs...
Algú a dit.... "sense veure l'accident no és pot opinar"... doncs mira, jo passo cada dia per aquesta carretera hi treballo a Sant Hilari, he vist les frenades i les ratlles de l'esquema dels mossos, sé com va anar... saps com és diu: IMPRUDENCIA, manca de consideració cap els altres, tant s'em en fot el que pugui fer als altres... ho sento... però es així...
Us proposso un pacte als qui sou tan sensibles, no posem més fotos, videus, etc., de gent fent bestiesses en moto i jo, no us en parlaré més del risc que aixó té.

No, no val dir alló de cadascú que faci el que vulgui, perquè el proper cap de setmana, quan passi per aquí algú el pararan, li demanarán la documentació, li buscaran les pesigolles, potser el multaran, etc., etc., el que fa un de nosaltres repercuteix en tots.

V'sssssssssss

kenny
Presentats
Entrades: 28
Membre des de: dl. feb. 12, 2007 12:47 pm
Ubicació: TARRACO IMPERIAL

Entrada Autor: kenny » dt. març 20, 2007 1:05 pm

Terraxaman ha escrit:Hola nois/es:
Anna ha escrit:Ostres Terraxaman, vols dir que cal ????
Anna no deixa sorprendre'm que quan algú ens posa un videu d'algú fent bestieses anant a 364 KMS/h per una carretera oberta al trànsitn ningú digui: "Ostres... vols dir que cal???"
Ja ho crec que cal, i tant perquè els humans som una espècie molt estranya, vivim immersos en una societat que prima els forts, els brutus, els qui és posen per damunt dels altres, etc. Segur que a tú també t'ha passat que un cotxe, moto o camió t'hagin adelantat espantant-te, obligant-te a fer una maniobra perillosa, o que no vols fer... Cridar a la consciència i a la responsabilitat, ja ho crec que cal... i hauriem de prendre mesures actives en contra dels que desprestigien el nostre col·lectiu, vine un dissabte o diumenge al Sant Hilari GP i ho veuràs...
Algú a dit.... "sense veure l'accident no és pot opinar"... doncs mira, jo passo cada dia per aquesta carretera hi treballo a Sant Hilari, he vist les frenades i les ratlles de l'esquema dels mossos, sé com va anar... saps com és diu: IMPRUDENCIA, manca de consideració cap els altres, tant s'em en fot el que pugui fer als altres... ho sento... però es així...
Us proposso un pacte als qui sou tan sensibles, no posem més fotos, videus, etc., de gent fent bestiesses en moto i jo, no us en parlaré més del risc que aixó té.

No, no val dir alló de cadascú que faci el que vulgui, perquè el proper cap de setmana, quan passi per aquí algú el pararan, li demanarán la documentació, li buscaran les pesigolles, potser el multaran, etc., etc., el que fa un de nosaltres repercuteix en tots.

V'sssssssssss
Hola, jo amb lo que posi cadascú no m'hi posaré pas, crec que és correcte i d'opinions les q vulguis... De totes formes crec que en aquest foro la majoria és bastant prudent conduint...

Lo de que ens buscaran les pessigolles... de fet ja ens les estan buscant... quants accidents de moto hi ha a l'any?! un futimé!!! i ara com s'acosta la campanya "anem a donar per sac a les motos que ve el bon temps" ens maxaquen amb la mort d'aquests dos companys pq estiguem previnguts. Si que van ser inprudents segurament, igual que jo i que la majoria algun cop, estem aquí per casualitat.

Lo que sembla clar és que per aquest estiu haurem d'anar al tanto per les carreteres moteres pq estaran els mossos, d'accidents mortals n'hi ha cada dia (sigui en moto o cotxe o treballant o surfejant etc..) i estic d'acord amb l'Anna. Aquest accident els hi va de nassos per justificar els sous dels q ens multaran aquest estiu. I en part ja em sembla bé, si se salven vides... només volia ressaltar el punt hipòcrita de les notícies... En altres èpoques també treuen cotxes maxacats i la coletilla de la notícia és que comença una operació dels mossos per controlar el transit... sempre és lo mateix... ara q lo d'arreglar les carreteres de veritat ja arribarà... i avui mateix he vist com montàven nous guardarrails de ferro, ben novets! pro no se suposa q els han de cambiar d'aquí poc?!! pq els monten doncs?! hipocresia de merda!!!

PD:Si us plau, si algú vol citar-me agrairia q no es retallés el text, pq quan s'agafen trossos separats es donen interpretacions equivocades. Gràcies. (ei i si ningú vol citar-me collonut eh... jejeje)
SV 650 S RIDER

Triniti.V
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Triniti.V » dt. març 20, 2007 2:02 pm

Segueixo pensant que posar una moto destrossada i un cos tapat no fa cap falta...

Mira Terraxaman, segurament tots tenim històries que ens marquen,
tots em vist coses a la carretera que ens han deixat marcats de per vida...

No per veure una foto d’un mort a la setmana serem més conscients dels perills que tenim....

Jo inclòs penso que és contraproduent, el ser humà és capaç d’acostumar-se a les pitjors coses,
tu ves posat una foto d’un mort a la setmana, i segurament a mi dintre de cinc o sis setmanes
ja no m’afectarà igual que ara....

Jo no dic que els vídeos de gent anant com bojos estiguin bé, al contrari,
però personalment crec que és una pataleta el dir-me que si es pengen aquests vídeos tu pots penjar els que vulguis...
Faltaria més !!!!!!!

Evidentment que pots penjar el que vulguis, jo en tinc prou amb no obrir el post...

Però pensa una cosa..... i et parlo per mi.... ni 500.000 fotos de morts que em posis en el foro,
em faran ser més conscient del que passa a la carretera...
ja que per mi la foto que em fa tenir prudència la tinc gravada al cap....
Un nen veí nostre va morir davant de casa atropellat per un cotxe que anava en línia recta a 50Km/Hora....

El nen va morir als nostres braços....
cap foto que em posis em farà ser més conscient dels perills que comporta la carretera, que aquell fet....

:!: i Vvvvvsss

Vvvvvvssss

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dt. març 20, 2007 4:37 pm

Ahir se'm va passar pel cap buscar per altres fòrums sobre aquest accident a Sant Hilari. I vaig recordar que en un altre fòrum (el més gran d'Espanya) hi havia planejada una "sortida" titulada GP Sant Hilari.

Ho he estat buscant i...oohhh..ohhhhh!!! Hi han ficat candau els moderadors. I mira que mai treuen res, ¿eh? Però com que es va convetir en un fil de desqualificacions i demés merders, van decidir ficar-ho quan ja havia passat el que va passar.....

Resumeixo: una colla va anar a fer un Gran Premi als volts de Sant Hilari. ¿Com va acabar tot? solució: aneu al principi del fil i llegiu lo del Terraxaman.....

P. D : El que no entenc és que si els Mossos miren tots els fòrums (i en aquell el 95% de les sortides són R's), ¿perquè no van aturar-los? :roll:

Un petit extracte:

Yo lo he presenciado todo, ya que estaba en esa curba parado y la verdad estoy conmocionado.
Subian dos integrantes de dark (Z**** y G***) y vajaba otro chico que ha intentado adelantar a el camión de bomberos en la curba y sin visibilidad, con lo que, G*** lo ha esquivado y Z**** no ha corrido con tanta suerte.
Para los que no os lo creais adjunto foto de un par de seungos antes de que pase todo, se ve como Z**** (el de la izqueirda) va claramente por su carril, ya que en ese tramo son dos carriles de subida
Así que a lso que no tengais ni idea porfavor callaros y dejar de decir memeces

Ver morir a Z**** ha sido la peor experiencia de mi vida, no sabeis lo que se siente.
V'sss al cielo
también dar mi pesame a la família del otro motorista.

Adjunto la foto aquí:

Imatge

--Escrit per un integrant del nostre fòrum---

... bueno hoy me he quedado flipao con una r1 que tenia delante, que cogia todas las curvas por el arcén.....del carril contrario!!! si no ha pasado una desgrácia es por que dios no ha querido, pero bueno es un caso aislado, lo normal y lo que suelo ver normalmente es que iendo en grupo hay gente que cuando se le mete un coche por enmedio tiene miedo que le dejen atrás y lo adelanta como sea, aunque vengan del carril contrario, a esa gente se le ha de explicar que normalmente te esperan en los cruces, y que no ocurre nada por llegar el último, tan dificil es de entender?

Mireu-ho aqui....

Terraxaman
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Terraxaman » dt. març 20, 2007 7:41 pm

Hola nois/es:

Gracies Randy-650, val la pena llegir el debat de l'altre foro, entre moltíssimes tonteries hi ha algunes veritats que hauriem de no perdre de vista.

Vull demanar disculpes publicament a l'Anna per si li sembla que el meu tó de resposta al seu missatge era inapropiat... potser si que he estat massa calent, però és que aixó ho veig cada dos per tres...
V'ssssssssssssss

Triniti.V
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Triniti.V » dt. març 20, 2007 8:02 pm

Terraxaman ha escrit:Hola nois/es:

Gracies Randy-650, val la pena llegir el debat de l'altre foro, entre moltíssimes tonteries hi ha algunes veritats que hauriem de no perdre de vista.

Vull demanar disculpes publicament a l'Anna per si li sembla que el meu tó de resposta al seu missatge era inapropiat... potser si que he estat massa calent, però és que aixó ho veig cada dos per tres...
V'ssssssssssssss

Per favor, era una discussió o millor dit un intercanvi d’opinions de lo més divertit.... :twisted: :twisted:

Disculpem tu a mi, si m’he expressat malament o de manera massa forta o directa. :oops: :oops:

Pensa que encara no ens coneixem, vull dir que encara no hem compartit taula.... :P :P
ja veuràs que a mi no aconseguiràs molestar-me fàcilment...jejejjeej :wink: :wink:

Sóc de les que em va la vida en cada discussió, i un cop acabada tant amics amb tothom....
és que m’encanta discutir..... o intercanvià opinions de forma acalorada... :wink: :wink:

Un peto enorme de tot cor :!:

Vvvvvvssss

JoanF
Presentats
Entrades: 4333
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: JoanF » dt. març 20, 2007 8:37 pm

:discussio :discussio :discussio :discussio :discussio :discussio :discussio :discussio :discussio :discussio :discussio :discussio :discussio :discussio :discussio :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dl. nov. 05, 2007 11:13 pm

Més Sant Hilari GP........... :evil:

Despues de mas de dos años sin ir a Sant Hilari por la proliferacion de macarras que se creen con derecho a jugar con la vida de los demas como si aquello fuera un circuito, este sabado decidi acercarme por ahi de nuevo.

Queria hacer un sant celoni-santa fe-espinelves-sant hilari-arbucies con calma, disfrutando del paisaje y de la carretera sin suicidas haciendo pasaditas. Calcule el horario para pasar por el tramo de santa fe a eso de las 2 y llegar a comer a espinelves sobre las 3, sin ninguna prisa. Luego hacer sobre las 4,30-5 la carretera vieja a sant hilari y de ahi bajar a arbucies a una hora en que ya empieza a hacer fresco.

A las 5 en sant hilari a principios de noviembre, con la migracion masiva de macarras a Cheste (no digo que todos los que van a cheste lo sean, ojo), con el fresquito pero con la suficiente luz esperaba no encontrarme con ningun aspirante a Rossi en el tramo donde mas motoristas mueren de Catalunya con diferencia.

La bajada fue bien, solo me cruce con una BMW con sus maletas. Ni sombra de ninguna R. Bien, habia conseguido pasar por Sant Hilari sin que hubiera nadie poniendome en peligro. Ni siquiera habia motos en la gasolinera de arbucies esperando a hacer otra pasadita.

Sigo bajando direccion Hostalric y de repente me encuentro con coches parados. Raro. Paso a algunos coches hasta donde veo un hueco entre coches donde se han parado unas motos. A lo lejos se ven luces de ambulancias y coches de policia. Un accidente ha cortado la carretera. A los 15 minutos sube andando un abuelo que habia ido con su nieto a ver que pasaba (manda cojones el abuelo con el niño a satisfacer su curiosidad morbosa) y me dice "ya podeis ir con cuidado los de las motos". Mierda. Otra vez. Cada vez que he ido a Sant Hilari ha habido accidentes graves de motoristas y esta vez no ha sido la excepcion.

Un grupo de 6 o 7 RRs, en las rectas que hay mas abajo de arbucies. Gas a fondo, curva muy abierta pero lo justo para no ver lo que hay detras. En una curva que en circuito se podria tomar tranquilamente a 180 pero que en una carretera da la casualidad que hay una salida de un merendero. El coche sale para volver a su casa tranquilamente. Mira que no venga nadie de Hostalric. Tiene al menos 100 metros de visibilidad. Mira que no venga nadie de Arbucies. Hacia ahi hay subida y una curva abierta a unos 15 metros. Se ve menos, pero lo suficiente para que alguien que conduzca a una velocidad prudente tenga tiempo de reducir la marcha. Se incorpora a su carril y de repente oye un estruendo en su parte posterior. Una RR se ha estrellado salvajemente contra su coche. Otro muerto a la lista negra de Sant Hilari.

Ya tardan en poner una docena de radares fijos tarados exactamente a la velocidad maxima. De parar a toda moto que pase por ahi en los proximos 5 años y hacerles perder media hora revisando papeles, bombillas, bastidores y dibujos de ruedas. Poner bandas rugosas en todas las curvas. Por mi como si ponen aspersores con fontvella en toda la carretera. Cualquier cosa con tal de que los gilipollas que quieren morir lo hagan en su casa con cualquier otro metodo de suicidio en que no puedan joderle la vida a nadie mas que a su familia y amigos (porque esto parece que les da igual.

Mireu-ho AQUI

Terracota
Presentats
Entrades: 799
Membre des de: dl. maig 21, 2007 7:27 pm
Ubicació: Castellar del Valles

Entrada Autor: Terracota » dt. nov. 06, 2007 9:15 am

La setmana passada un familiar que viu a Fogars de la Selva (al costat de Hostalric) sortia de casa seva, un mas de la zona. Anava amb la seva moto i quant ja s'havia incorporat direcció Hostalric i estava per tant en el seu carril, una furgoneta d'aquestes grosses, tipus Sprinter que anava en direcció Tordera (o sigui en el carril contrari) el va embasti i el va fer volar 15 metres, la moto la va partir en tres trossos (un va arribar a 200 metres). Per la frenada de la furgoneta devia anar a uns 130 Km/h en un tram de 50. Ara aquest familiar esta a l'hospital lluitant per viure...

De bojos n'hi ha sobre les R's i al volant i això em sembla que no té solució... ni radars ni controls ni res.. Som animals i d'alguna manera ho hem de demostrar...
“Ní neart go cur le chéile”.
(proverbi irlandes: no hi ha força sense unitat)

Respon

Torna a “General”