Avui aprop de casa meva, a la carretera que faig servir a diari per anar a la feina a tornat a pasar... no sé quants morts va haver-hi l'any pasat en aquest tram però cada cap de setmana és el mateix...

"Dos motoristas murieron hoy al colisionar en el kilómetro 10 de la carretera GI-550, a su paso por Sant Hilari Sacalm, según informaron los Mossos d¿Esquadra. Los hechos ocurrieron alrededor de las 13. 20 horas de hoy, cuando dos motocicletas, por causas que todavía se desconocen, colisionaron.
Como consecuencia del impacto, uno de los conductores murió en el acto y el otro, herido muy grave, fue trasladado en helicóptero al Hospital Josep Trueta de Girona, donde murió poco después. Los nombres de las víctimas todavía no han trascendido".
Es molt, molt trist però a més és una vergonya, el col·lectiu motard hauriem de prendre mesures, ens hauriem de comprometre a no fer aquest tipus de baixades a tomba oberta, com us podeu imaginar tothom diu que anaven fent el boig, de fet pel que m'ha sembla veuret el que baixava de Sant Hilari en direcció a Arbúcies el qui s'ha sortit en una corba a dretes, mal peraltada, amb tant mala pata que s'ha menjat un que pujava...
No és pot evitar, oi?
I limitant la velocitat de cotxes i motos fins a 130 Kms/h, que pasaria?
Em poso de mala llet...
Rafagues al cel per a ells i les seves famílies...
V'sssssssssssss