dissabte i diumenge es va celebrar la primera expo moto,amb una assistencia de mes de 4000 persones en 2 dies ,trobo que va ser un exit de public,mes si pensem que als mateixos dies es feia la fira d'Artes que es un referent a la comarca del Bages,diumenge que va ser el dia que hi vaig anar, els Rebels un grup custom del Bages , havien montat un bar on durant el mati tenien barbacoa a on per un modic preu emorçaves una butifarra amb seques, que et feia pasar els excessos de la nit abans i em va donar vida perque amb la victoria de qui tots sabem donç........al parquing ,motos de tots els estils i mides, noves i velles glories,be els stands no hi havia totes les marcas pero anys propers ja s'animaran,i deixare unes fotos perque ho pogueu veure.
esmorçar per començar el dia com es manat la butifarra ja no i era ;)
el parquing es anava omplint
motos del parquing curioses
no tinc fotos pero vaig coneixer en persona a l'Emil i sra que em disculpara pero no recordo el nom,a la Tensi i en Vini (las damas primero ;) )i despres em vaig trobar en Cabreta que va anar tambe a fer una volteta per alla i be, un dia entretingut,vinga ens veiem i fins aviat