EXPO MOTO MANRESA

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

EXPO MOTO MANRESA

Entrada Autor: Kpeps » dt. abr. 06, 2010 4:11 pm

Hola a tothom,aquest cap de setmana a Manresa es fa la primera fira Expo moto,en la que hi haura una gran quantitat d'activitats a part de exposicio de les marcas de motos noves i de segona ma,qui vulgui venir ja ho sap ja que esteu tots convidats.
deixo l'enllaç
http://www.expomoto.cat/

Imatge
Imatge

Albert G
Presentats
Entrades: 870
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 1:29 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Re: EXPO MOTO MANRESA

Entrada Autor: Albert G » dt. abr. 06, 2010 7:09 pm

Interessant, ho comentaré amb la colla dels dissabtes a veure si ens hi acostem!!!!! :D
Caure jo? .....jo m'abaixo de la moto com amb dóna la gana!!!

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » dt. abr. 06, 2010 7:17 pm

els xicots que ho organitzen son bastant joves i amb molta empenta,esperen que a la llarga sigui un referent,suposso que com tot, dependra del public,ja que la il.lusio la tenen.
Imatge

GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm

Entrada Autor: GRUM » dc. abr. 07, 2010 9:43 am

Jo començo la "temporada xunga", a partir de ja mateix treballo tots els dissabtes a tope i acabo bastant rebentat, a més a més estic sense montura, però tot i així faré els possibles per acostar-m'hi en alguna estona el diumenge, ni que sigui per babejar totes les motos que tinguin exposades :mrgreen: i marxar cap a casa una mica emprenyat :enfadat
S'ha de donar suport a totes les iniciatives que surtin i més si són de casa ;)
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » dl. abr. 12, 2010 2:47 pm

dissabte i diumenge es va celebrar la primera expo moto,amb una assistencia de mes de 4000 persones en 2 dies ,trobo que va ser un exit de public,mes si pensem que als mateixos dies es feia la fira d'Artes que es un referent a la comarca del Bages,diumenge que va ser el dia que hi vaig anar, els Rebels un grup custom del Bages , havien montat un bar on durant el mati tenien barbacoa a on per un modic preu emorçaves una butifarra amb seques, que et feia pasar els excessos de la nit abans i em va donar vida perque amb la victoria de qui tots sabem donç........al parquing ,motos de tots els estils i mides, noves i velles glories,be els stands no hi havia totes les marcas pero anys propers ja s'animaran,i deixare unes fotos perque ho pogueu veure.

esmorçar per començar el dia com es manat la butifarra ja no i era ;)

Imatge

el parquing es anava omplint
Imatge

motos del parquing curioses
Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

no tinc fotos pero vaig coneixer en persona a l'Emil i sra que em disculpara pero no recordo el nom,a la Tensi i en Vini (las damas primero ;) )i despres em vaig trobar en Cabreta que va anar tambe a fer una volteta per alla i be, un dia entretingut,vinga ens veiem i fins aviat
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. abr. 13, 2010 10:36 am, en total s’ha editat 2 vegades.
Imatge

Ride
Presentats
Entrades: 2669
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
Ubicació: Castellnou de Bages

Entrada Autor: Ride » dl. abr. 12, 2010 2:51 pm

Jo m'hi passar ahir a les 16h00 aproximadament, per lser a primera edició esta bé, esperem que en properes, hi hagi més stands... Felicitació als organitzadors.

Vsssssssss

Respon

Torna a “General”