Busco Btt BBB

Per vendre o comprar motos, accesoris, equipament, complements, etc.

Moderador: Airald

Respon
GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Busco Btt BBB

Entrada Autor: GRUM » ds. ago. 04, 2012 7:23 pm

Doncs això, si algú te arraconada alguna bicicleta de muntanya (o també passeig) que no utilitzi i que se la vulgui treure del damunt, un servidor busca un trasto de 2 rodes de tracció animal senzill i baratet, ja que de moment encara estic a l'atur :oops:
Bàsicament és per moure'm per ciutat i fer alguna volteta en plan relax, fer 4 encàrrecs sense haver de gastar benzina, etc, o sigui, per seguir estalviant que la vida està molt cara.
La meva intenció és pagar poc, ja que seria ben bé de a més a més i també i molt important, perquè l'hauria de guardar en un parking comunitari o ja m'han robat una vegada i m'han tombat les motos, o sigui que ha de ser alguna cosa poc llaminera pels "amics lladres" i que, en cas que me la acabin robant, no em sàpiga gaire greu :enfadat
Ja estic buscant per internet, però si sabeu d'alguna cosa, sempre prefereixo fer tractes amb algú de confiança.
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

XaviTwin
Presentats
Entrades: 355
Membre des de: dc. abr. 23, 2008 10:27 pm

Re: Busco Btt BBB

Entrada Autor: XaviTwin » dg. ago. 05, 2012 10:37 pm

Un company de feina se les compra en botigas de segona, cash converter, per apenas 50€, pero en el decatlhon jo he comprat per 100€

clar esta de virgueria no tenen res

...V...
cor V-Twin

Laiona
Presentats
Entrades: 1076
Membre des de: dg. gen. 10, 2010 11:10 pm
Ubicació: Blanes

Entrada Autor: Laiona » dl. ago. 06, 2012 12:03 am

Espero que en trobis alguna, i que no te la fotin. A mi me n'han robat dues del parking comunitari de casa. Per això ara la guardo dins de casa a la galeria. Ja no me'n fio.
:form WHY DON'T YOU TAKE ANOTHER LITTLE PIECE OF MY HEART :form

GRUM
Presentats

Entrada Autor: GRUM » dl. ago. 06, 2012 5:49 pm

[quote user="XaviTwin" post="209170"]Un company de feina se les compra en botigas de segona, cash converter, per apenas 50€, pero en el decatlhon jo he comprat per 100€

clar esta de virgueria no tenen res

...V...[/quote]

Gràcies Xavi, no havia pensat en aquesta opció, crec que a Manresa hi ha un "Second company" o alguna cosa per l'estil.
Ja m'hi passaré...

GRUM
Presentats

Entrada Autor: GRUM » dl. ago. 06, 2012 5:51 pm

[quote user="Laiona" post="209177"]Espero que en trobis alguna, i que no te la fotin. A mi me n'han robat dues del parking comunitari de casa. Per això ara la guardo dins de casa a la galeria. Ja no me'n fio.[/quote]
Jo també he tingut males experiències al parking comunitari i tenint en compte la situació econòmica actual, per això no em vull (tampoc podria) gastar-me gaires eurets ja que és molt provable que duri 4 dies.
Per cert, nosaltres no tenim balcó i/o galeria on deixar-la, o sigui que si o si, ha d'anar al parking :???:
Ja veurem com acaba tot plegat...

Respon

Torna a “Mercat de la moto i equipament”