Doncs això, si algú te arraconada alguna bicicleta de muntanya (o també passeig) que no utilitzi i que se la vulgui treure del damunt, un servidor busca un trasto de 2 rodes de tracció animal senzill i baratet, ja que de moment encara estic a l'atur :oops:
Bàsicament és per moure'm per ciutat i fer alguna volteta en plan relax, fer 4 encàrrecs sense haver de gastar benzina, etc, o sigui, per seguir estalviant que la vida està molt cara.
La meva intenció és pagar poc, ja que seria ben bé de a més a més i també i molt important, perquè l'hauria de guardar en un parking comunitari o ja m'han robat una vegada i m'han tombat les motos, o sigui que ha de ser alguna cosa poc llaminera pels "amics lladres" i que, en cas que me la acabin robant, no em sàpiga gaire greu :enfadat
Ja estic buscant per internet, però si sabeu d'alguna cosa, sempre prefereixo fer tractes amb algú de confiança.
Busco Btt BBB
Moderador: Airald
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
Busco Btt BBB
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
- XaviTwin
- Presentats
- Entrades: 355
- Membre des de: dc. abr. 23, 2008 10:27 pm
Re: Busco Btt BBB
Un company de feina se les compra en botigas de segona, cash converter, per apenas 50€, pero en el decatlhon jo he comprat per 100€
clar esta de virgueria no tenen res
...V...
...V...
cor V-Twin
- Laiona
- Presentats
- Entrades: 1076
- Membre des de: dg. gen. 10, 2010 11:10 pm
- Ubicació: Blanes
Espero que en trobis alguna, i que no te la fotin. A mi me n'han robat dues del parking comunitari de casa. Per això ara la guardo dins de casa a la galeria. Ja no me'n fio.
:form WHY DON'T YOU TAKE ANOTHER LITTLE PIECE OF MY HEART :form
- GRUM
- Presentats
[quote user="XaviTwin" post="209170"]Un company de feina se les compra en botigas de segona, cash converter, per apenas 50€, pero en el decatlhon jo he comprat per 100€
...V...[/quote]
Gràcies Xavi, no havia pensat en aquesta opció, crec que a Manresa hi ha un "Second company" o alguna cosa per l'estil.
Ja m'hi passaré...
...V...[/quote]
Gràcies Xavi, no havia pensat en aquesta opció, crec que a Manresa hi ha un "Second company" o alguna cosa per l'estil.
Ja m'hi passaré...
- GRUM
- Presentats
[quote user="Laiona" post="209177"]Espero que en trobis alguna, i que no te la fotin. A mi me n'han robat dues del parking comunitari de casa. Per això ara la guardo dins de casa a la galeria. Ja no me'n fio.[/quote]
Jo també he tingut males experiències al parking comunitari i tenint en compte la situació econòmica actual, per això no em vull (tampoc podria) gastar-me gaires eurets ja que és molt provable que duri 4 dies.
Per cert, nosaltres no tenim balcó i/o galeria on deixar-la, o sigui que si o si, ha d'anar al parking :???:
Ja veurem com acaba tot plegat...
Jo també he tingut males experiències al parking comunitari i tenint en compte la situació econòmica actual, per això no em vull (tampoc podria) gastar-me gaires eurets ja que és molt provable que duri 4 dies.
Per cert, nosaltres no tenim balcó i/o galeria on deixar-la, o sigui que si o si, ha d'anar al parking :???:
Ja veurem com acaba tot plegat...