Valent o inconcient???siono1000 ha escrit:Això de banyarse en aquesta aigua es només per valents o inconcients... :D aquí a la Restorica en va cridar l'atenció els cartells que prohibien banyarse despullats, suposot que no deuries infringir la llei no?![]()
Ultimament els destins escollits ens omplen del tot, tant que el nostra gran VIATGE (eixís en majúscules) que teniem previst per l'any vinent a Nordkap per cel·lebrar el 25 aniversari de casament...de moment ha quedat enterrat a la cua de la carpeta de pendents, abans hi hem colocat tots els destins Mediterranis.
...Mmmmmm...suposo que en el meu cas ambdues coses, però t'haig de dir que m'encanta banyar-me en llocs així. El bany més bèstia que he fet mai va ser al ivon Cregüeña, als Pirineos, a més de 2000 metres d'alçada i amb unes aigues gèlides de veritat!!!
I no, no em vaig banyar en pilotes, però t'asseguro que després del bany...ningú hagués vist els meus picarols!!!
Pel que fa al viatge a Cap Nord, aparqueu-lo si voleu, però no el deixèssiu passar de llarg.
Tot i que s'ha convertit en un viatge típic, segueix sent EL VIATGE!!!
Si voleu informació només l'heu de demanar!!!