CRÒNICA DE 8 DIES A CÒRSEGA. El nostra viatge 2007.

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Xavitiger
Presentats
Entrades: 833
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:08 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)

Entrada Autor: Xavitiger » dj. maig 24, 2007 2:39 pm

siono1000 ha escrit:Això de banyarse en aquesta aigua es només per valents o inconcients... :D aquí a la Restorica en va cridar l'atenció els cartells que prohibien banyarse despullats, suposot que no deuries infringir la llei no? :wink:
Ultimament els destins escollits ens omplen del tot, tant que el nostra gran VIATGE (eixís en majúscules) que teniem previst per l'any vinent a Nordkap per cel·lebrar el 25 aniversari de casament...de moment ha quedat enterrat a la cua de la carpeta de pendents, abans hi hem colocat tots els destins Mediterranis.
Valent o inconcient???
...Mmmmmm...suposo que en el meu cas ambdues coses, però t'haig de dir que m'encanta banyar-me en llocs així. El bany més bèstia que he fet mai va ser al ivon Cregüeña, als Pirineos, a més de 2000 metres d'alçada i amb unes aigues gèlides de veritat!!!
I no, no em vaig banyar en pilotes, però t'asseguro que després del bany...ningú hagués vist els meus picarols!!!
Pel que fa al viatge a Cap Nord, aparqueu-lo si voleu, però no el deixèssiu passar de llarg.
Tot i que s'ha convertit en un viatge típic, segueix sent EL VIATGE!!!
Si voleu informació només l'heu de demanar!!! :wink: :wink: :wink:
NO DEIXIS PER DEMÀ EL QUE PUGUIS FER AVUI!!!
SOCI AMM Nº 5951
Imatge

Siono1000
Presentats
Entrades: 2573
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dj. maig 24, 2007 7:57 pm

Xavitiger ha escrit:
Pel que fa al viatge a Cap Nord, aparqueu-lo si voleu, però no el deixèssiu passar de llarg.
Tot i que s'ha convertit en un viatge típic, segueix sent EL VIATGE!!!
Si voleu informació només l'heu de demanar!!! :wink: :wink: :wink:
No el deixem pas, ja que es el meu somni mes antic i el tinc gravat al cap des de la meva època adolescent. L’únic que passa es que ens estem acostumant a fer els nostres viatges amb un “tempo” pausat i hem decidit que el de Nordkap el farem coincidir amb una estada en aquelles cabanyes perdudes pels llacs de Finlàndia que tenen sauna i canoa pròpia. L’inconvenient es el temps necessari per portar a terme un viatge d’aquestes característiques. Actualment aconseguir 30-35 dies ens es impossible.
Ja que he esperat tota la vida…no vindrà d’uns quant anys més per fer EL VIATGE.
De moment ens conformem amb un parell a l’any de 6-8 dies i uns quants caps de setmana. Tenim el mon pràcticament verge per descobrir. L’any que ve Sardenya o Sicília o Croàcia o Grècia o Turquia o…no tindrem prou vida per fer-los tots. Salutacions.
Salut i kilómetres

Xavitiger
Presentats
Entrades: 833
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:08 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)

Entrada Autor: Xavitiger » dj. maig 24, 2007 9:50 pm

siono1000 ha escrit: Tenim el mon pràcticament verge per descobrir.
Per descomptat Siono!!! :wink: :wink: :wink:
NO DEIXIS PER DEMÀ EL QUE PUGUIS FER AVUI!!!
SOCI AMM Nº 5951
Imatge

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dv. maig 25, 2007 5:16 pm

COOOOOOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLOOOOOOOOOOONNNNNNNNNNSSSSSSSSSSSSS .................... 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)

m'he quedat sense paraules.

Vssssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”