Per l´interior de les Terres de l'Ebre

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Per l´interior de les Terres de l'Ebre

Entrada Autor: Steelman » dv. ago. 17, 2007 5:35 pm

Dijous a la tarda vaig sortir de treballar amb ganes de moto i vaig anar a donar un volt per l´interior de les terres de l´Ebre.
Aquesta va ser la ruta final.
Imatge

Uns 250km's de passeig.

Aquesta no era la ruta que havia previst des de la feina, pero unes obres que em varen obligar a trailejar de debó, em varen retrassar i no vaig poder fer tot el que volia.

Direcció a Tortosa, la C12 va vorejant el Riu Ebre
Imatge

A la C12 vaig agafar una carretera fins a Pinell de Brai que els primers trosos son molt divertits i dels rapids.

Alli vaig decantar ja per les carreteres interiors, aquestes que tan m´agraden que molts cops fa anys que no hi pasa ningu, pero aqui les coses havien canviant.

Estaven fent nova la carretera i desviaven el transit per camins que van vorejant la carretera , passant per rieres,riuets,...... en fi TRAIL

Despres a Prat del Compte vaig tirar direccio Arnes pero a mig cami vaig veure una carreterea molt estreta que porta a Bot i cap alla vaig anar.
Aquesta carretera es molt maca, pero per fer 9km's vaig tardar amb les parades per les fotos incloses uns 25minuts!
Mireu quin paissatge.
Imatge

Imatge

I la Moreneta, mirant el camí.
Imatge

De bot , cap a Horta de Sant Joan, per una carretera molt maca, pero que no vaig disfrutar al trobar-me aixo :(
Imatge

Imatge

Volia donar un volt per el casc antic de Horta de Sant Joan, pero amb el foc al costat del poble no era el millor dia ,vaig fer 4 fotos als voltants, com la d´aquesta ermita.
Imatge

I la les roques d'en Benet
Imatge

I d´alli cap a Arnes
Imatge

D'alla vaig començar la tornada passant per Gandesa,i despres per el poble de Corbera.
Imatge

Tristament conegut , per ser la versio catalana de Guernica.
Aqui podeu veure l'esglesia i el poble vell encara avui en ruines, jo no hi vaig pujar, per que ja l´he visitat, pero es un lloc per fer una visita de Mototurisme.
Imatge

I d'alli cap a casa tornat a pasar per Mora i Falset, on vaig parar a fer fotos a una muntaña, aquesta.
Imatge

Es la Mola de Colldejou, i per mi es una mica especial,ja que quant arribes al Camp de Tarragona es una silueta inconfosible a la llunyania, i quant arribes de viatge, quant veus la seva silueta ja saps que ets a CASA.

Ah, una foto de la protagonista ;)
Imatge
Ex ...moltes coses

DavidFZ6
Presentats
Entrades: 125
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 8:15 pm
Ubicació: Igualada - Anoia - Catalunya

Entrada Autor: DavidFZ6 » dv. ago. 17, 2007 6:43 pm

No està malament per ser un tomet després de treballar....gràcies per comparti-la
Llàstima de les flamarades :cry: :cry: esperem que no es repeteixin gaire sovint aquest estiu.

Vssss

Rutilo
Presentats
Entrades: 427
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:02 am
Ubicació: Alboraia (Valencia)

Entrada Autor: Rutilo » dv. ago. 17, 2007 9:24 pm

Bona manera de treure el "stres laboral".

Guapa la ruteta, pero que molt guapa.

Vinga, fins aviat.

Josep973
Presentats
Entrades: 2131
Membre des de: dl. juny 04, 2007 2:25 pm
Ubicació: Preixens-Lleida

Entrada Autor: Josep973 » dv. ago. 17, 2007 11:10 pm

Molt be Jordi , molt maca la ruta :wink:
no hi ha major plaer que el trovar un vell amic,
tret del de fer-ne un de nou.

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dj. set. 13, 2007 5:12 pm

El dia que vaig fer aquesta ruta no vaig entrar a Horta de Sant Joan pq tothom estava molt pendent d´un incendi proper i em feia cosa fer el "turista" amb un incendi a tocar del poble.

Aixi que avui al mati hem anat amb la natalia a donar-hi un volt i us poso les fotos del seu casc antic pq es molt maco de veure :)

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

El casc antic amb el seu ajuntament renaixentista son molt macos, tants que hi havia un equip rodant una pelicula :shock:

Imatge
Ex ...moltes coses

Bravo
Presentats
Entrades: 985
Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
Ubicació: Viladecans

Entrada Autor: Bravo » dj. set. 13, 2007 6:58 pm

Gràcies, Jordi, per aquestes fotos i aquesta passió que posses per la teva terra.
NI DIOS NI AMO

[img align=left]http://www.meteoclimatic.com/pastilla/E ... 08840E.gif[/img]

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”