Aquesta va ser la ruta final.

Uns 250km's de passeig.
Aquesta no era la ruta que havia previst des de la feina, pero unes obres que em varen obligar a trailejar de debó, em varen retrassar i no vaig poder fer tot el que volia.
Direcció a Tortosa, la C12 va vorejant el Riu Ebre

A la C12 vaig agafar una carretera fins a Pinell de Brai que els primers trosos son molt divertits i dels rapids.
Alli vaig decantar ja per les carreteres interiors, aquestes que tan m´agraden que molts cops fa anys que no hi pasa ningu, pero aqui les coses havien canviant.
Estaven fent nova la carretera i desviaven el transit per camins que van vorejant la carretera , passant per rieres,riuets,...... en fi TRAIL
Despres a Prat del Compte vaig tirar direccio Arnes pero a mig cami vaig veure una carreterea molt estreta que porta a Bot i cap alla vaig anar.
Aquesta carretera es molt maca, pero per fer 9km's vaig tardar amb les parades per les fotos incloses uns 25minuts!
Mireu quin paissatge.

I la Moreneta, mirant el camí.

De bot , cap a Horta de Sant Joan, per una carretera molt maca, pero que no vaig disfrutar al trobar-me aixo :(

Volia donar un volt per el casc antic de Horta de Sant Joan, pero amb el foc al costat del poble no era el millor dia ,vaig fer 4 fotos als voltants, com la d´aquesta ermita.

I la les roques d'en Benet

I d´alli cap a Arnes

D'alla vaig començar la tornada passant per Gandesa,i despres per el poble de Corbera.

Tristament conegut , per ser la versio catalana de Guernica.
Aqui podeu veure l'esglesia i el poble vell encara avui en ruines, jo no hi vaig pujar, per que ja l´he visitat, pero es un lloc per fer una visita de Mototurisme.

I d'alli cap a casa tornat a pasar per Mora i Falset, on vaig parar a fer fotos a una muntaña, aquesta.

Es la Mola de Colldejou, i per mi es una mica especial,ja que quant arribes al Camp de Tarragona es una silueta inconfosible a la llunyania, i quant arribes de viatge, quant veus la seva silueta ja saps que ets a CASA.
Ah, una foto de la protagonista ;)