Rider 2015

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Rider 2015

Entrada Autor: Kpeps » dv. març 13, 2015 12:37 pm

Billy_Joe ha escrit:L'any passat hi van haver-hi uns 720 apuntats a la Rider1000, aquest any com diu l'amic Kpeps hi han 580, uns 130 de menys que l'anterior edició. La Rider500 te un nombre d'inscrits superior al 2014 en 120 participants -shock I a hores d'ara ja només queden 14 per arribar als 1000 inscrits
en aquest moment a la 1000 ni han 607,be,la prova esta consolidada d'una manera o altre que es l'important :catok ningu ha fet cap previa per explicar una mica ?? la veritat es que prefereixo llegir-ho aqui que a altres llocs las previas dels companys :catBirra
Imatge

Boolean
Presentats
Entrades: 767
Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
Ubicació: Valls
Contacta:

Entrada Autor: Boolean » dv. març 13, 2015 3:02 pm

Al meu blog hi tinc la prèvia dels trams de El reig, Tornafort, Espluga de Serra i Vilanova de Meià

http://www.Xavifabregas.com

Tornafort i altres: http://www.xavifabregas.com/?p=316

El Reig: Http://www.xavifabregas.com/?p=232

Jordipm
Presentats
Entrades: 268
Membre des de: dg. feb. 22, 2009 12:24 am
Ubicació: Sant Sadurní d'Anoia

Entrada Autor: Jordipm » dv. març 13, 2015 3:37 pm

Xavi ets un crack!!!

Kike Esteban
Presentats
Entrades: 416
Membre des de: dl. set. 02, 2013 1:14 pm
Ubicació: Canet de Mar / Alt Maresme

Entrada Autor: Kike Esteban » ds. març 14, 2015 1:48 am

Boolean ha escrit:Al meu blog hi tinc la prèvia dels trams de El reig, Tornafort, Espluga de Serra i Vilanova de Meià

Moltes gràcies, Xavi. Els videos molt bons. Autèntics!! :aplaudiment
Salut.
Kike

Mon&mon
Presentats
Entrades: 530
Membre des de: dg. març 01, 2015 9:19 am
Ubicació: Sant Julià de Lòria

Entrada Autor: Mon&mon » ds. març 14, 2015 9:24 am

Moltes gràcies Xavi
Molt bones cròniques.
Salutacions.
Montse i Ramon

Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

Entrada Autor: Billy_Joe » ds. març 14, 2015 9:29 am

Boolean ha escrit:Al meu blog hi tinc la prèvia dels trams de El reig, Tornafort, Espluga de Serra i Vilanova de Meià

Molt bons els vídeos, gràcies per l'aportació.
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » dl. març 16, 2015 1:13 pm

ostres ,aquest de Tornafort,es molt bestia per segons quina moto,ahir i va anar a fer-los un company i em va dir que era massa pero la foto que em va enviar no te comparacio amb el que surt al video,lo de l Reig es una ''brometa'' :catcrazy :catcrazy

Imatge

Imatge
Imatge

Boolean
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Boolean » dl. març 16, 2015 2:15 pm

Tens raó Kpeps que per segona quina moto els trams de pista que ens han posat són un pel massa... Si a lo de Tornafort sumes el tram de baixada de Espluga de Serra que són uns 5kms de terra, compacta i fàcil però o deixa de ser pista al fi i al cap.

Però tots aquest trams tenen una opció per esquivar la pista així que és converteix en opcional en tots els casos: Tornafort es pot pujar i baixar per la carretera de Sort i tens una carretera mitjanament acceptable. El tram de Espluga es pot baixar pel mateix lloc per on s'ha pujat, és una carretera estreta i caldrà anar amb compte pq de ben segur que hi hauran moltes motos que hi baixin per allà.

I sincerament, el tram de Vilanova de Meià encara que no es pista es un banc de proves ideal per als fabricants de suspensions... Cullo quina esbrevada que vaig pillar :D

Jordipm
Presentats

Entrada Autor: Jordipm » dl. març 16, 2015 4:13 pm

sugerencia ... es podría posar aquest fil a la zona trail -shock -fisch

Boolean
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Boolean » dl. març 16, 2015 5:27 pm

Jordipm ha escrit:sugerencia ... es podría posar aquest fil a la zona trail -shock -fisch
Bonaaa! XDD

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » dt. març 17, 2015 11:09 am

aquest dissabte si no em toca treballar....coi de fires....i l'esquena m'ho permet -beg -beg ,anire a fer els trams de Tornafort,Espluga de Serra i Vilanova de Meia,no anire fins Vielha ja que es una tonteria,pero si tot va be,pujare per Creu de Perves fins Pont de Suert i cap avall :cathola si algu s'anima ja ho sap -mu -mu
p.d. no es 100 % segur,eh !! -harhar
Imatge

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » dc. març 18, 2015 7:06 pm

com la cosa sembla que va millorant i molt :catok fare la sortida que he dit amb anterioritat,ja posare alguna foto i els temps que he trigat :catBirra
Imatge

Jordipm
Presentats

Entrada Autor: Jordipm » dc. març 18, 2015 7:22 pm

Ospedré Xavi el mes ràpid ...

Imatge

Boolean
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Boolean » dj. març 19, 2015 4:11 pm

Imatge

:catok :catok :catok :catok

PD: no m'havia fixat que els Fabregas son els més rapids amb el "gatillu" el segon també ho és :CatVictoria :CatVictoria
Consti que no som parents ni res (que jo sapiga,...)

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » ds. març 21, 2015 10:37 pm

Avui tal i com em vaig proposar,he fet Tornafort,Espluga de Serra i Vilanova de Meia....aquesta ultima,embolic rere embolic....una pesadilla que es mes bestia que malson....dilluns explico el que .... del que penso.
Imatge

Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

Entrada Autor: Billy_Joe » dl. març 23, 2015 3:37 pm

Kpeps ha escrit:Avui tal i com em vaig proposar,he fet Tornafort,Espluga de Serra i Vilanova de Meia....aquesta ultima,embolic rere embolic....una pesadilla que es mes bestia que malson....dilluns explico el que .... del que penso.
Ja som 1105 inscrits, i al menys aquest, esperant els teus comentaris amb impaciència :esperant :catBirra
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)

Boolean
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Boolean » dl. març 23, 2015 6:24 pm

Billy_Joe ha escrit:
Kpeps ha escrit:Avui tal i com em vaig proposar,he fet Tornafort,Espluga de Serra i Vilanova de Meia....aquesta ultima,embolic rere embolic....una pesadilla que es mes bestia que malson....dilluns explico el que .... del que penso.
Ja som 1105 inscrits, i al menys aquest, esperant els teus comentaris amb impaciència :esperant :catBirra
Jo també estic esperant l'opinió d'en Kpeps amb candeletes...

Napoleon
Presentats
Entrades: 1841
Membre des de: dv. feb. 22, 2013 1:19 pm
Ubicació: Barcelona-Capital de la República Interruptus

Entrada Autor: Napoleon » dl. març 23, 2015 6:46 pm

Boolean ha escrit:
Billy_Joe ha escrit:
I jo :esperant :esperant :esperant
Jo tampoc vaig en BMW

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » dl. març 23, 2015 6:48 pm

Boolean ha escrit:
Billy_Joe ha escrit:
benvolgut Boolean,els teus videos que sincerament els vaig veure i em van agardar molt no fan justicia a l' Infern que supossa anar per on t'aconsella l'organitzacio,amb manetes i una trail,tira que te vas si nomes vas a fer el tram en questio i no 1000,pero aquell dia amb una moto normal i amb pneumatics normals,no es aconsellable de fer sota el meu punt de vista es clar,penjo la cronica aqui i en un fil a part si els admisnistradors no tenen inconvenient de que estigui repetit a veure si els companys que fan sortidetes d'un dia s'animen i penjen croniques com las d'avans :catBirra :catBirra
Imatge

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » dl. març 23, 2015 6:51 pm

la meva impressio de tres trams de la Rider.Tornafort,Espluga de Serra i Vilanova de Meia ,aixo es el meu punt de vista i no una catedra per lo que qualsevol opinio es correcte :catok :catok ho posso en tres filñs que si no es massa llarg :catBirra :catBirra

Be,aquest dissabte i tal com em proposava,vaig aventurar-me a fer la previa de Tornafort,Espluga de Serra I Vilanova de Meia,el divertit de la Rider no es fer-la,per mi es aixo,investigar indrets ben desconeguts…..
Tornafort: el dia de la Rider será baixar desde Puigcerda i dissabte no tocava ja que sortia desde Manresa,vaig anar fins a Solsona,sempre es xulo fer aquest cami si tiras cap a Andorra i vas en moto,amb criatures a dins el cotxe es un mareig,pero be aquest dia no era aixi,vaig sortir plovisquejant i al arrivar a Solsona no plovia i a lo lluny es veía emboirat….
Imatge

Imatge

Imatge

Arrivo a Solsona i enfilo la collada de Clara que es molt divertida

Imatge

D’aquí cap a Adrall per el panta d’Oliana,pur tramit i anar acompanyat com casi tot el dia de un xirimiri molt finet……on ja trovo a la rotonda el desviament cap a Sort.

Imatge

Imatge

Imatge

Un altre dels grans que trovarem aquell dia perque a partir d’aquí si que ja es Rider1000,el port del Canto,aquest port al meu entendre es com aquell gos que vigila,no borda pero no mossega sino li busques las pesigolles,de pujada alguna corba a dretes es tanca (es el meu entendre) pero es tan maco que …..coronar-lo es una satisfaccio.

Imatge

Imatge

Voltors…

Imatge

Passat el port i despres d’unes quants corbas mes,trobarem el desviament de Soriguera,tal i com aconsella l’organitzacio l’agafo,asfalt trencat i amb algún forat pero transitable al 100 % ,crec que baixar fins a Sort per pujar cap a Tornafort es una perdua de temps i no cal,ja que del desviamnet que trobarem a la carretera que puja fins a Tornafort, cap avall esta ben malament,no guanyem res,en total 25 minuts invertits desde el desvio del Canto fins a Tornafort parant a fer fotos i tot,el paratge espectacular.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

subirimagenes

Aquí acaba el periple fins a Tornafort,res que no haguem fet amb MTC,tot aixo de xino xano i agafan ‘’vistes’’ continuara………
Imatge

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”