la meva impressio de tres trams de la Rider.Tornafort,Espluga de Serra i Vilanova de Meia ,aixo es el meu punt de vista i no una catedra per lo que qualsevol opinio es correcte

ho posso en tres filñs que si no es massa llarg
Be,aquest dissabte i tal com em proposava,vaig aventurar-me a fer la previa de Tornafort,Espluga de Serra I Vilanova de Meia,el divertit de la Rider no es fer-la,per mi es aixo,investigar indrets ben desconeguts…..
Tornafort: el dia de la Rider será baixar desde Puigcerda i dissabte no tocava ja que sortia desde Manresa,vaig anar fins a Solsona,sempre es xulo fer aquest cami si tiras cap a Andorra i vas en moto,amb criatures a dins el cotxe es un mareig,pero be aquest dia no era aixi,vaig sortir plovisquejant i al arrivar a Solsona no plovia i a lo lluny es veía emboirat….
Arrivo a Solsona i enfilo la collada de Clara que es molt divertida
D’aquí cap a Adrall per el panta d’Oliana,pur tramit i anar acompanyat com casi tot el dia de un xirimiri molt finet……on ja trovo a la rotonda el desviament cap a Sort.
Un altre dels grans que trovarem aquell dia perque a partir d’aquí si que ja es Rider1000,el port del Canto,aquest port al meu entendre es com aquell gos que vigila,no borda pero no mossega sino li busques las pesigolles,de pujada alguna corba a dretes es tanca (es el meu entendre) pero es tan maco que …..coronar-lo es una satisfaccio.
Voltors…
Passat el port i despres d’unes quants corbas mes,trobarem el desviament de Soriguera,tal i com aconsella l’organitzacio l’agafo,asfalt trencat i amb algún forat pero transitable al 100 % ,crec que baixar fins a Sort per pujar cap a Tornafort es una perdua de temps i no cal,ja que del desviamnet que trobarem a la carretera que puja fins a Tornafort, cap avall esta ben malament,no guanyem res,en total 25 minuts invertits desde el desvio del Canto fins a Tornafort parant a fer fotos i tot,el paratge espectacular.
subirimagenes
Aquí acaba el periple fins a Tornafort,res que no haguem fet amb MTC,tot aixo de xino xano i agafan ‘’vistes’’ continuara………