Llista Sortida Escamot Serrallonga

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Siono1000
Presentats
Entrades: 2573
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dt. maig 26, 2009 10:09 pm

Tranquil Sergi, que a un mes vista potser la Tramontana bufa favorable. :wink:

De totes formes val mes no estirar mes el braç que la màniga. Ser prudent és molt aconsellable, però tampoc cal pasar-se. :!:

Salut.
Salut i kilómetres

Siono1000
Presentats
Entrades: 2573
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dt. maig 26, 2009 10:12 pm

Entro en "meditació" per la sortida. :roll: :roll: :roll:

Salut.
Salut i kilómetres

ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Entrada Autor: ARBE » dc. maig 27, 2009 2:22 pm

Siono1000 ha escrit:Entro en "meditació" per la sortida. :roll: :roll: :roll:

Salut.

Hosti, a veure si t'haurem de fer un reset per recuperarte :lol: :lol: :lol:
-----------

Angel
Presentats
Entrades: 1284
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 pm
Ubicació: Vilafranca del Penedès

Entrada Autor: Angel » dc. maig 27, 2009 7:47 pm

Un mes que es vol afegir a l’Escamot Serrallonga, tot i que la feina no em deixa comprometre al 100%.
Sra Xurrumeca, deicidixi voste en quina llista m’ubica.
Salutacions moteres.

Vini
Presentats
Entrades: 1134
Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:23 pm
Ubicació: Manresa(Barcelona)

Re: Llista Sortida Escamot Serrallonga

Entrada Autor: Vini » dl. juny 01, 2009 12:37 pm

..... :form de moment mes no que si :crys
Vini l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. juny 02, 2009 11:59 am, en total s’ha editat 3 vegades.
.

Electra
Presentats
Entrades: 550
Membre des de: dt. març 10, 2009 6:43 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Electra » dt. juny 02, 2009 12:32 pm

HOLA GENT!!!!

HO SENTO MOLT XURRUMECA!!!! :crys

PERÒ AQUEST DIA TINC L'ENLLAÇ DE L'ÚNICA AMIGA QUE ES CASA, DE QUAN ANAVA A LA FACULTAT, I COM COMPENDRÀS NO M'HO PUC PERDRE, ara que ja tinc el vestit, sabates, etc...

PERÒ ESPERO QUE VEN AVIAT; AQUESTES DONES MOTERES, de l'Escamot Serrallonga, TANT EMPRENEDORES, ORGANITCIN ALGUNA SORTIDETA MÉS, EH????

FINS LA PROPERA :Saltant

Bichusten
Presentats
Entrades: 380
Membre des de: dt. abr. 28, 2009 5:46 pm
Ubicació: Girona

Entrada Autor: Bichusten » dt. juny 02, 2009 7:57 pm

tinc interes amb la teva sortida.
estic pactan amb la dona si o no
ja te confirmere

maktub
Presentats
Entrades: 199
Membre des de: dl. juny 25, 2007 4:36 pm
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: maktub » dc. juny 03, 2009 3:28 pm

Holaaaaaa.... :tremolant :tremolant

Primer de tot: Felicitats als admins i colaboradors de Mototurisme que hagin re-dissenyat aquest fòrum, aquest nou aspecte us ha quedat COLLONUT!

En quant a la sortida, que és del que tracta el post.....alegreu-vos: ara teniu una moooolt bona excusa per fer-me pam pam al cul :sado :sado

Perquè? Doncs perquè sentint-ho molt no podré venir.... :crys :crys

Com alguns del fòrum saben, estic a les acaballes d'un máster que m'ha conduit a estar sense vida social durant l'últim mig any, incloent fer vida motera i gairebé no puc ni fer vida familiar/parejil....L'història es que no acabo del tot fins a finals d'any i fins aleshores la moto només l'estic fent servir com a vespino.... Ja ho sé....no tinc perdó de Deu....
:sado
L'història és que per motius del màster marxo a USA a finals de Juliol, i no torno fins a mitjans d'Agost. I per rematar l'any, torno a marxar per acabar la meva formació a terres francòfones el 8 de Septembre i no torno oficialment fins al 18 de Desembre.... En tot cas, si a partir de Septembre algú passa prop de Niça ja sabeu qui us convidará a unes birres. :cerv

Això és tot, realment em sap molt greu no poder venir a la sortida, així com tampoc poder donar senyals de vida, ni poder ajudar a preparar aquesta ruta tan bonica,i ho sento especialment per la Maria, que hi está posant tot el seu cor i esforç. Així que faig una crida al sector femení del fòrum, a que s'hi apunti, que la sortida, i ruta és PRECIOSA!! I que no quedi dit que les dones mototuristes no organitzen rutes perquè menuda ruta està organitzant la Maria!!! (no feu com jo noies, que el fòrum amb una monja de clausura amb scooter-trail ja en té prou...).

Una abraçada a tothom, i aneu amb molt de compte allà fora, que encara que no us ho digui gaire sovint ja sabeu que us estimo molt a totes i tots!!! :kiss :kiss

Xurrumeka
Presentats
Entrades: 1769
Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
Ubicació: La Roca del Vallès

Entrada Autor: Xurrumeka » dc. juny 03, 2009 5:01 pm

m'abandones?????????????????????????? i ara què faré jo sense tú????????????????
xurrumeka

Imatge Imatge
DUCATI POWER!!!!!

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dj. juny 04, 2009 7:45 pm

[quote user="maktub" post="78986"]Holaaaaaa.... :tremolant :tremolant

Primer de tot: Felicitats als admins i colaboradors de Mototurisme que hagin re-dissenyat aquest fòrum, aquest nou aspecte us ha quedat COLLONUT!

En quant a la sortida, que és del que tracta el post.....alegreu-vos: ara teniu una moooolt bona excusa per fer-me pam pam al cul :sado :sado

Com alguns del fòrum saben, estic a les acaballes d'un máster que m'ha conduit a estar sense vida social durant l'últim mig any, incloent fer vida motera i gairebé no puc ni fer vida familiar/parejil....L'història es que no acabo del tot fins a finals d'any i fins aleshores la moto només l'estic fent servir com a vespino.... Ja ho sé....no tinc perdó de Deu....
L'història és que per motius del màster marxo a USA a finals de Juliol, i no torno fins a mitjans d'Agost. I per rematar l'any, torno a marxar per acabar la meva formació a terres francòfones el 8 de Septembre i no torno oficialment fins al 18 de Desembre.... En tot cas, si a partir de Septembre algú passa prop de Niça ja sabeu qui us convidará a unes birres. :cerv

Això és tot, realment em sap molt greu no poder venir a la sortida, així com tampoc poder donar senyals de vida, ni poder ajudar a preparar aquesta ruta tan bonica,i ho sento especialment per la Maria, que hi está posant tot el seu cor i esforç. Així que faig una crida al sector femení del fòrum, a que s'hi apunti, que la sortida, i ruta és PRECIOSA!! I que no quedi dit que les dones mototuristes no organitzen rutes perquè menuda ruta està organitzant la Maria!!! (no feu com jo noies, que el fòrum amb una monja de clausura amb scooter-trail ja en té prou...).

Una abraçada a tothom, i aneu amb molt de compte allà fora, que encara que no us ho digui gaire sovint ja sabeu que us estimo molt a totes i tots!!! :kiss :kiss[/quote]

Que et vagi tot molt bé per aquells móns de deu (en minúscula)

Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Entrada Autor: Sagal » dj. juny 04, 2009 7:51 pm

Una abraçada a tothom, i aneu amb molt de compte allà fora, que encara que no us ho digui gaire sovint ja sabeu que us estimo molt a totes i tots!!! :kiss :kiss[/quote]

Que et vaigi tot molt bé, per la Maria no pateixis que ella sola es defnsa de pebrots, peró això si quant estiguis de tot recorda que som aqui i que t'esperem.

:kiss :kiss
ImatgeImatge

Bichusten
Presentats

Entrada Autor: Bichusten » ds. juny 06, 2009 9:50 pm

javascript:emoticon(':form');
Tan la ruta 1 com 2 com la 3 m'agradan
Xurrumeca Apuntam 1 pax

PD: ca da quans Km penseu reposta jo vaig amb una street triple i reposto cada 200 o 250 segons ritme

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » ds. juny 06, 2009 9:54 pm

[quote user="bichusten" post="79393"]javascript:emoticon(':form');
Xurrumeca Apuntam 1 pax

PD: ca da quans Km penseu reposta jo vaig amb una street triple i reposto cada 200 o 250 segons ritme[/quote]

Es fa gasolina just abans d'entrar a França, així iguala tothom el repostatge i es té benzina per fer tot la ruta per l part francesa fins a tornar a entrara Catalunya :wink:

Vssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Bichusten
Presentats

Entrada Autor: Bichusten » ds. juny 06, 2009 9:58 pm

merci bond, James Bond

Bichusten
Presentats

Entrada Autor: Bichusten » ds. juny 06, 2009 9:59 pm

quans kms son entra i sortida de França

Angel
Presentats

Entrada Autor: Angel » dg. juny 07, 2009 12:57 am

[quote user="bichusten" post="79393"]javascript:emoticon(':form');
Xurrumeca Apuntam 1 pax

PD: ca da quans Km penseu reposta jo vaig amb una street triple i reposto cada 200 o 250 segons ritme[/quote]

Algú em podria dir on estan exposades la ruta 1, la 2, i la 3,??,.. :?:

Pues mi no saber encontrar, no poder opinar. :?
Salutacions moteres.

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dg. juny 07, 2009 1:13 am

[quote user="Angel" post="79413"]

Pues mi no saber encontrar, no poder opinar. :?[/quote]

En elfil original, Àngel.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Angel
Presentats

Entrada Autor: Angel » dg. juny 07, 2009 2:06 am

[quote user="Randy-650" post="79414"][quote user="Angel" post="79413"]

Pues mi no saber encontrar, no poder opinar. :?[/quote]

En elfil original, Àngel.[/quote]

Gracies Randy. :-D

Les tres propostes estan molt be encara que no m’amoïnaria gaire pel traçat final. Ja sabem tots que la improvisació es fonamental per garantir l’èxit d’una sortida. :wink:
Salutacions moteres.

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dg. juny 07, 2009 11:31 am

Molta sort, Laia! I no mengis masses hamburgueses als EEUU! :tremolant

Esperem ho aprovis tot i podem tornar a gaudir de la teva presència a les sortides. :kiss
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Entrada Autor: ARBE » dj. juny 11, 2009 4:24 pm

aquests estudiants... ja se sap... fiestaaaa :jump :jump :b9 :b9 :jump juergaaaaa :jump :b9 :b9 :jump :sheep :sheep :ban :ban :jump :b9 i llavros tot per l'últim moent :enfaduu

bé, no posaré les conyes que tinc ganes de fer perquè per escrit se m'entendria malament,

però si que diré: dones ... :mrgreen:
ARBE l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. juny 11, 2009 6:47 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
-----------

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”