Entrada
Autor: Sagal » dj. juny 04, 2009 7:51 pm
[quote user="maktub" post="78986"]Holaaaaaa.... :tremolant :tremolant
Primer de tot: Felicitats als admins i colaboradors de Mototurisme que hagin re-dissenyat aquest fòrum, aquest nou aspecte us ha quedat COLLONUT!
En quant a la sortida, que és del que tracta el post.....alegreu-vos: ara teniu una moooolt bona excusa per fer-me pam pam al cul :sado :sado
Perquè? Doncs perquè sentint-ho molt no podré venir.... :crys :crys
Com alguns del fòrum saben, estic a les acaballes d'un máster que m'ha conduit a estar sense vida social durant l'últim mig any, incloent fer vida motera i gairebé no puc ni fer vida familiar/parejil....L'història es que no acabo del tot fins a finals d'any i fins aleshores la moto només l'estic fent servir com a vespino.... Ja ho sé....no tinc perdó de Deu....
:sado
L'història és que per motius del màster marxo a USA a finals de Juliol, i no torno fins a mitjans d'Agost. I per rematar l'any, torno a marxar per acabar la meva formació a terres francòfones el 8 de Septembre i no torno oficialment fins al 18 de Desembre.... En tot cas, si a partir de Septembre algú passa prop de Niça ja sabeu qui us convidará a unes birres. :cerv
Això és tot, realment em sap molt greu no poder venir a la sortida, així com tampoc poder donar senyals de vida, ni poder ajudar a preparar aquesta ruta tan bonica,i ho sento especialment per la Maria, que hi está posant tot el seu cor i esforç. Així que faig una crida al sector femení del fòrum, a que s'hi apunti, que la sortida, i ruta és PRECIOSA!! I que no quedi dit que les dones mototuristes no organitzen rutes perquè menuda ruta està organitzant la Maria!!! (no feu com jo noies, que el fòrum amb una monja de clausura amb scooter-trail ja en té prou...).
Una abraçada a tothom, i aneu amb molt de compte allà fora, que encara que no us ho digui gaire sovint ja sabeu que us estimo molt a totes i tots!!! :kiss :kiss[/quote]
Que et vaigi tot molt bé, per la Maria no pateixis que ella sola es defnsa de pebrots, peró això si quant estiguis de tot recorda que som aqui i que t'esperem.
:kiss :kiss