[quote user="Albert" post="97838"]Holaaaa,
[quote user="Sagal" post="97771"][quote user="Mareta" post="97770"][quote user="Geroni" post="97769"]Una cosa Eva:i a algun lloc on no t`hi apuntis? :b9 :b9 :b9[/quote]
Siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, Geroni
No m´apunto on no em demanen :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9[/quote]
Eva estaba apuntat per fer-la aquest mes d'abril que ve, però al final no hi vaig, no m'atreveixo amb la panxa tants dies i ala routa 66 que es menja molt greix. Em va saber molt de greu perquè i van 20 persones de Vic que en conèc a molts.[/quote]
Pel que jo tinc entès la mítica Rute 66 ja no existeix tal com era. En queden uns quants talls connectats entre ells per altres carretes que els mantenen com atractiu turístic. No ho sé i potser vaig equivocat, però avui per avui i fins que no em demostris el contrari no es una ruta que m’atregui gaire. A mes en aquell país, excepte alguna carretera, es tot recteeee!!!

[/quote]
Vols que et digui una cosa, Albert :
Estic d'acord que potser ja no serà el que era però com que no s'hi ha pogut anar abans, ens trobarem el que hi ha i ja està.
Sempre podem dir que hem anat a practicar anglès - en aquest cas chewing -english- .
Jo prefereixo ( amb el meu nivell d´anglés) practicar anglès d'aquesta manera que no anar 15 dies a l´estiu a anglaterra, que lo únic que fas es practicar català ( com sempre és el meu parer).
A més no resulta molt car i com sempre tens la opció de fer-ho organitzat o a l´Aventura TOTAL .
Si finalment el meu company de ruta es decideix, no tinc cap mena de dubte del tipus d'excursió que farem ;) .