Aventura Patagonia .- Febrer 2010

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: Aventura Patagonia .- Febrer 2010

Entrada Autor: Eva » dt. des. 01, 2009 6:42 am

Avui falten :

Imatge dies per marxar .

Imatge

Imatge

La ruta 66 s'ha fet un mite: el seu nom provoca quantitat d'associacions i somnis romàntics. La seva fama prové del llibre “Els raïms de la ira” de John Steinbeck i de la cançó “Get your kicks “ de Bobby Troup, interpretada per Chuck Berry i els Rolling Stones.
La ruta simbolitzava l'optimisme de trobar llibertat, independència i noves oportunitats per fi d'un llarg viatge. Recórrer la ruta avui dia segueix sent un viatge llarg: són 2.448 milles de Chicago als Angeles, creuant 8 estats i 3 zones horàries.

Una bona ruta , sí senyor ………….

A veure si l´haurem de fer algún día ¿??????? :cool: :cool: :cool: :roll: :roll: :roll:

Aixó sí, si la faig serà amb una HARLEY, “comme il faut “

(La diferéncia entre fer-la o no es sentir... ANEM-HI ??????)
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. des. 01, 2009 7:00 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Entrada Autor: Geroni » dt. des. 01, 2009 8:43 am

Una cosa Eva:i a algun lloc on no t`hi apuntis? :b9 :b9 :b9
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dt. des. 01, 2009 9:23 am

[quote user="Geroni" post="97769"]Una cosa Eva:i a algun lloc on no t`hi apuntis? :b9 :b9 :b9[/quote]

Siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, Geroni
No m´apunto on no em demanen :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9

Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Entrada Autor: Sagal » dt. des. 01, 2009 9:34 am

[quote user="Mareta" post="97770"][quote user="Geroni" post="97769"]Una cosa Eva:i a algun lloc on no t`hi apuntis? :b9 :b9 :b9[/quote]

No m´apunto on no em demanen :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9[/quote]

Eva estaba apuntat per fer-la aquest mes d'abril que ve, però al final no hi vaig, no m'atreveixo amb la panxa tants dies i ala routa 66 que es menja molt greix. Em va saber molt de greu perquè i van 20 persones de Vic que en conèc a molts.
ImatgeImatge

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dt. des. 01, 2009 3:26 pm

[quote user="Sagal" post="97771"][quote user="Mareta" post="97770"][quote user="Geroni" post="97769"]Una cosa Eva:i a algun lloc on no t`hi apuntis? :b9 :b9 :b9[/quote]

Eva estaba apuntat per fer-la aquest mes d'abril que ve, però al final no hi vaig, no m'atreveixo amb la panxa tants dies i ala routa 66 que es menja molt greix. Em va saber molt de greu perquè i van 20 persones de Vic que en conèc a molts.[/quote]

El que has de fer Santi, és cuidar-te i si no es aquest 2010, potser el 2011 hi podràs anar. :kiss
I sinó, anirem a fer una sortida per els Monegros amb Harley , beurem mojitos i al cap d´una estona ya no sabrem si estem a Espanya, els USA o a Mèxic ( paraula d´abstemia ;) ) :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. des. 01, 2009 3:29 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dt. des. 01, 2009 6:01 pm

Imatge

Avui m´han enviat aquesta foto . Es tracte de l´abre bandera, molt usual a la Patagonia.
Sençillament P R E C I O S epssssssss i la pista ... ample i ara ja m´hi atreveixo i espero d´aquí un mes..... ni miraré el terra i potser gaudiré del paisatge.

(Ja sé que soc ràpida ;) :kiss )

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dt. des. 01, 2009 7:31 pm

Imatge La lluna plena d´aquesta nit

Problemes amb l´objectiu de la cámara.

A veure l´objectiu normal és :18-55 i em varen comentar que millor un objectiu que tingui més zoom per el paisatje i els animals que evidenment no ens vindran a saludar.
l´altre objectiu que tinc és un 75-300 m Canon. Però amb aquest i sense trípode les fotos em surten molt borroses i només sortiríen millor sino respirés.
El que no puc fer és anar a la Patagonia i arriscar-me a que totes les fotos sortin borroses.

Vlaldría la pena comprar una objectiu ??????
Quin podria comprar ?????

De les fotos que he fet a la lluna d´avui, tots m´han sortit malament :enfadat :enfadat :enfadat .
Algú em podría ajudar ??????.

Moltes gracies
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. des. 02, 2009 5:12 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Entrada Autor: Sagal » dt. des. 01, 2009 7:41 pm

Jo t'aconsello un pop per camaras reflex, es el tripode petit aquell que s'enganxa a tot arreu, però gros per reflexs, sense tripode i amb zoom és dificil de fer fotos, vaja al menys jo.
ImatgeImatge

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dt. des. 01, 2009 7:47 pm

Anem a pams...
A) jo et recomeno que a la que puguis agafis un 18-200 o un 18-300 tindras un ampli ventall.
Si el tens en un mateix objectiu es mes practic, pero aleshores si el bons amb bona llumonisitat son molt cars.
Aixi que si ja tens els dos no ho dubtis i pren els dos.
Ni que hi hagi moltes fotos que necessitis fer amb un objectiu com el 300 per la llarga distancia, tambe hi haura fotos que ncessitaras fer amb un focal curt.
Un paissatge amb un 55mm. t´estas menjant moooooolt de terreny i a la patagonia amb els seus INMENSOS paratges fer una foto menjante el terreny... :(
A mes si fas fotos a persones, a la moto.....segurament tb necessitars una cosa mse petita que el 55 o faras la foto de certa distancia :(

Si t´ho pots permetre mira un sol objectiu amb tot el rang focal (18-300) si no...no pategis, nomes hauras d´anar canviat i ja ta, pero pren els dos ;)

B) jo et recomano que portis tripode. com diu el Santi hi han de molt petits i de 5€ tipus pop que t´aniran be, pero tambe pots comprarte alguns telescopics que ocupen mooolt i molt poc i tambe t´aniran be ;)

C)per fer la foto de la lluna, ni que sigui de nit has de fer una foto amb una exposicio molt baixa (poc temps) si no et sortiran sempre cremades
Ex ...moltes coses

Steelman
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dt. des. 01, 2009 7:52 pm

Ah.....un consell
Porta moltes targestes.
Mes val portar 10 targetes de 2Gb que no 2 targetes de 10GB

Si perds una targeta de 10GB (amb lo petites que son..) has perdut mig viatge
si perds una targeta de 2Gb (fara rabia) pero enara et quedara un 80% de les fotos
Ex ...moltes coses

Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dt. des. 01, 2009 8:13 pm

[quote user="Steelman" post="97799"]Si t´ho pots permetre mira un sol objectiu amb tot el rang focal (18-300) si no...no pategis, nomes hauras d´anar canviat i ja ta, pero pren els dos ;)[/quote]

Bones!!!

Jo també tiraria d'un sol objectiu... encara que perdi lluminositat respecte un altre amb diferent focal, com ja t'ha comentat l'Steelman t'estalviaras canviar-lo cada dos per tres... i el més important tenint en compte la climatologia d'allà, t'estalviaras que en qualsevol canvi s'embruti el sensor amb els vents que hi ha per la Patagonia... a tenir en compte això, quasi és millor no tocar l'objectiu en tot el viatge, que fer fotos amb polsim al sensor...

Aquí podras veure un exemple (exagerat) de "merda" a la foto... i el procediment per saber si en tens:
http://desarrollomultimedia.es/articulo ... rafia.html
Imatge

Fins aviat!
Imatge

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dc. des. 02, 2009 5:05 am

Steelman i Carles, moltes gracies.

Avui faré un parell de proves més, però aquest objectiu 75-300 m, no em serveix. Imatge

Teniu raó i allà amb la climatologia que trobarem, no serà pas questió d'anar canviant els objectius. Millor un i ja està.

Aniré polint el tema .
Moltes gracies.

Steelman, sobre les targetes, ja està clar, moltes targes de 1 ó 2 G i ja està.

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dc. des. 02, 2009 5:55 am

Holaaaa,

[quote user="Sagal" post="97771"][quote user="Mareta" post="97770"][quote user="Geroni" post="97769"]Una cosa Eva:i a algun lloc on no t`hi apuntis? :b9 :b9 :b9[/quote]

Eva estaba apuntat per fer-la aquest mes d'abril que ve, però al final no hi vaig, no m'atreveixo amb la panxa tants dies i ala routa 66 que es menja molt greix. Em va saber molt de greu perquè i van 20 persones de Vic que en conèc a molts.[/quote]

Pel que jo tinc entès la mítica Rute 66 ja no existeix tal com era. En queden uns quants talls connectats entre ells per altres carretes que els mantenen com atractiu turístic. No ho sé i potser vaig equivocat, però avui per avui i fins que no em demostris el contrari no es una ruta que m’atregui gaire. A mes en aquell país, excepte alguna carretera, es tot recteeee!!!

:cry: :cry: :cry:
Sort,

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dc. des. 02, 2009 5:59 am

Holaaaa,

[quote user="Steelman" post="97801"]Ah.....un consell
Porta moltes targestes.

si perds una targeta de 2Gb (fara rabia) pero enara et quedara un 80% de les fotos[/quote]

Doncs jo l’únic perill que hi veig es que em robin la càmera o la perdi, llavors perdria també la tarja que hi porto, i si es de gran capacitat amb mooltes fotos, però les altres targes suposo que les porteu totes juntes, no? Si en perdeu una es que les heu perdut totes!!

:???: :???: :???:
Sort,

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dc. des. 02, 2009 9:45 am

[quote user="Albert" post="97838"]Holaaaa,

Pel que jo tinc entès la mítica Rute 66 ja no existeix tal com era. En queden uns quants talls connectats entre ells per altres carretes que els mantenen com atractiu turístic. No ho sé i potser vaig equivocat, però avui per avui i fins que no em demostris el contrari no es una ruta que m’atregui gaire. A mes en aquell país, excepte alguna carretera, es tot recteeee!!!

:cry: :cry: :cry:[/quote]

Vols que et digui una cosa, Albert :

Estic d'acord que potser ja no serà el que era però com que no s'hi ha pogut anar abans, ens trobarem el que hi ha i ja està.
Sempre podem dir que hem anat a practicar anglès - en aquest cas chewing -english- .
Jo prefereixo ( amb el meu nivell d´anglés) practicar anglès d'aquesta manera que no anar 15 dies a l´estiu a anglaterra, que lo únic que fas es practicar català ( com sempre és el meu parer).
A més no resulta molt car i com sempre tens la opció de fer-ho organitzat o a l´Aventura TOTAL .
Si finalment el meu company de ruta es decideix, no tinc cap mena de dubte del tipus d'excursió que farem ;) .
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. des. 02, 2009 11:33 am, en total s’ha editat 2 vegades.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dc. des. 02, 2009 9:51 am

[quote user="Albert" post="97839"]Holaaaa,

Porta moltes targestes.

si perds una targeta de 2Gb (fara rabia) pero enara et quedara un 80% de les fotos[/quote]

Doncs jo l’únic perill que hi veig es que em robin la càmera o la perdi, llavors perdria també la tarja que hi porto, i si es de gran capacitat amb mooltes fotos, però les altres targes suposo que les porteu totes juntes, no? Si en perdeu una es que les heu perdut totes!!

:???: :???: :???:[/quote]

Albert, sobre les càmeres que ens emportarem , hi hem donat moltes i moltes voltes.
Sí que tenim el risc que ens robin, però assumeixo aquest risc a canvi de la qualitat de les fotos que acabarem portant a casa i que compartirem amb tots vosaltres. ;)

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dj. des. 03, 2009 6:19 pm

Avui i per feina he anat cap a Barcelona i he pensat, veus... d'aquí a 64 dies faràs el mateix trajecte....

Francament, malgrat em falti entrenament, roba técnique ,.... avui mateix hagués embarcat destí Santiago de Chile- Port Montt.

Mira que l'idea de marxar m´imposa, sobretot per tot el que ens trobarem, però jo sempre dic ... al toro s´el ha d'agafar per els cuernos.
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. des. 03, 2009 6:43 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Steelman
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dj. des. 03, 2009 6:49 pm

[quote user="Albert" post="97839"]Holaaaa,

Porta moltes targestes.

:???: :???: :???:[/quote]

Es poden perdre. Al treure la camara igual sense voler et poden caure o jo que se...
Pero a part hi ha el risc d´averia. Si portes una targeta i a l´ultim dia del viatge s´espatlla....adeu fotos.
Si portes varies i una de les targetes s´espatla..doncs encara tens la resta.
Ex ...moltes coses

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dv. des. 04, 2009 4:33 pm

Volia explicar-vos una cosa, però millor ho faig més endevant.
Te a veure amb una revista de motos i la crónica d´un viatge ;) .

Bueno, com que fa 2 setmanes que no toco la moto..... aquest diumenge toca sobredosis de corbes per el Priorat.
Hem d´entrenar amb el que sigui i si son corbes millor que millor .

GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: GRUM » dv. des. 04, 2009 6:30 pm

Ei, hola Mareta, estava navegant a la deriva per la xarxa i he trobat això que potser t'interessi, no m'ho he mirat gaire (estic a la feina amb un costipat impressionant) ja que aquesta tarda no afino massa, però m'ha semblat llegir Usuhaia i no sé què d'una senyora suiza que viatjava amb una BMW per allà...
Buff, perdona estic molt espès. :oops: :tremolant
Doncs res, si vols fes-hi una ullada i fins aviat.
:kiss
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”