Anem A Esmorzar Amb Els Angels

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Re: Anem A Esmorzar Amb Els Angels

Entrada Autor: Llagasta » dl. juny 27, 2011 6:13 pm

[quote user="Prony" post="173151"][quote user="LLAGASTA" post="173128"][quote user="Prony" post="173095"]
Per cert........Algú sap perquè dimonis serveixen les boles que hi ha en alguns cables d'alta tensió?? Jo m'he inventat la resposta.
Jordi "Prony"[/quote]
Aquestes boles son per què les vegin els ocells i no res fotin contra els cables de Alta tensió :roll:[/quote]

AAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA "Vaya otro", estàs pitjor que jo :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 !!!!! Ara que ho penso, potser son perquè els esquirols no passin a traves dels cables per sobre les carreteres i puguin caure a l'asfalt. Es com aquells discs que hi ha a les cordes que lliguen els vaixells al port (allà es perquè no pugin colar-se les rates al buc.

Jordi "Prony"[/quote]

i també aquestes boles son per què les vegin els pilots de helicopters i avionetes...... :roll:
Imatge

Prony
Presentats
Entrades: 3106
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Entrada Autor: Prony » dl. juny 27, 2011 9:13 pm

Es el que jo sabia i vaig comentar però no em quadra el fet de que no hi estiguin a totes les línies. Si hi ha una Norma, hauria de complir-se. No crec que uns ho facin "por amor al arte" mentre que altres s'estalvien els duros.

Gràcies per la vostra ajuda.

Jordi "Prony"

Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Entrada Autor: Eva » dl. juny 27, 2011 10:31 pm

Com que fa dies que no dic res :???: :???: :???: , bueno..... que dic menys que abans :mrgreen: :mrgreen: ... m´agradaria comentar:

1.- Els bocates de truita dels Angels son.... un pecat venial :mrgreen: :mrgreen:

2.- La tranquilitat més que absoluta de bon mati al Santuari em va fer participar d´un lleu estat contemplatiu ( sort que va durar molt poc)

3.- Tots els participants a la sortida varen estar d´alló més relaxats.... tant i tant relaxats que a 50 metres la sortida ja es varen oblidar dels fotografs . Ni cruillers ni angels de la guarda :???: :???: :???: . La propera vegada demanarem que vagin deixant "migas de pan" con el compte de Hansel i Gretel :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

4.- La calor es va fer notar i molt a partir de les 12 del migdia.... voliam anar a visitar l´esglesia de Port de la Selva... per lo d´anar seguint amb el mateix tarannà... però molt assenyadament es va optar per una clara a l´entrada del poble.

5.- Com que el tema religiós s´encomana.... aquets pubills no varen parar d´insistir fins anar a Sant Pere de Rhodes. Les vistes més que espectaculars sota un sol abrumador ens varen fer desisitir de l´oratòria... que de comú accord farem a partir del mes de septembre.

6.- Una tornada entre camps i prop de la platja.

7.- Dinar distés i amb confidencies que mai es varen equiparar a una confessió oficial.

Rura curta, menjar normal i... el millor, com sempre TOTS VOSALTRES :kiss

pER CERT... A LA PROPERA SORTIDA ANIREM A VISITAR UN HORT... SI... SI.... UN HORT DE DEBÓ AMB ELS SEUS ENCIAMS, LES PATATES, ELS PEBROTS, LES TOMATES..... i ja cal que deixeu une mica d´espai a la maleta.... que algún producte fresc de l´Empordà os heu d´emportar :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. juny 27, 2011 10:38 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Digamjordi
Presentats
Entrades: 884
Membre des de: dg. nov. 02, 2008 10:51 am
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Digamjordi » dt. juny 28, 2011 7:05 pm

Digamjordi l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. juny 28, 2011 7:36 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Compartir la carretera

Prony
Presentats

Entrada Autor: Prony » dt. juny 28, 2011 8:07 pm

[quote user="Digamjordi" post="173248"]Records
https://picasaweb.google.com/Digamjordi/20110628[/quote]
Ostres Jordi,

Com es nota que ahir vas fer festa!!!! Per cert.....qui t'ha ajudat a fer aquest vídeo tan ben parit? El Rafa? Ho dic perquè com que ell ho fa tot tan be...... :b9 :b9 :b9 :b9

[quote user="Mareta" post="173189"]
..............7.- Dinar distés i amb confidències que mai es varen equiparar a una confessió oficial.[/quote]
Eva, te quelcom a veure amb el precinto als mitjons??? Es que l'efecte de la clara em va durar hores. No feu cas del que allà vaig dir. :tremolant :tremolant :tremolant

Adéu,

Jordi "Prony" :ban :jump

Ricmel
Presentats
Entrades: 522
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:24 pm
Ubicació: Girona

Entrada Autor: Ricmel » dt. juny 28, 2011 8:11 pm

Carai què bé que ho vareu passar!

Molt bo el respons de l'Eva i molt bo el vídeomusical d'en Jordi.

V'sssssssssss
BMW R 1250 RT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT

Digamjordi
Presentats
Entrades: 884
Membre des de: dg. nov. 02, 2008 10:51 am
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Digamjordi » dt. juny 28, 2011 8:11 pm

Jordi........El Rafa no ....."se ha matao Rafa" sorts del apunts!!!!
Compartir la carretera

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dt. juny 28, 2011 9:07 pm

[quote user="Ricmel" post="173253"]Carai què bé que ho vareu passar!

Molt bo el respons de l'Eva i molt bo el vídeomusical d'en Jordi.

V'sssssssssss[/quote]

Encara esteu per aqui ?????

Vinga que d´aqui a molt poc estareu al Stelvio, oi ????

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dt. juny 28, 2011 9:08 pm

[quote user="Digamjordi" post="173254"]Jordi........El Rafa no ....."se ha matao Rafa" sorts del apunts!!!![/quote]

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Prony
Presentats

Entrada Autor: Prony » dt. juny 28, 2011 9:25 pm

[quote user="Digamjordi" post="173254"]Jordi........El Rafa no ....."se ha matao Rafa" sort del apunts!!!![/quote]
Jordi, et falta el meu característic accent de Badajó. No es diu "se ha matao", es diu "za matao". (Amb tots els respectes pels d'allà, una gent magnífica).

Jordi "Prony"

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”