Anem A Esmorzar Amb Els Angels
Moderador: Airald
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Re: Anem A Esmorzar Amb Els Angels
[quote user="Prony" post="173151"][quote user="LLAGASTA" post="173128"][quote user="Prony" post="173095"]
Per cert........Algú sap perquè dimonis serveixen les boles que hi ha en alguns cables d'alta tensió?? Jo m'he inventat la resposta.
Jordi "Prony"[/quote]
Aquestes boles son per què les vegin els ocells i no res fotin contra els cables de Alta tensió :roll:[/quote]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA "Vaya otro", estàs pitjor que jo :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 !!!!! Ara que ho penso, potser son perquè els esquirols no passin a traves dels cables per sobre les carreteres i puguin caure a l'asfalt. Es com aquells discs que hi ha a les cordes que lliguen els vaixells al port (allà es perquè no pugin colar-se les rates al buc.
Jordi "Prony"[/quote]
i també aquestes boles son per què les vegin els pilots de helicopters i avionetes...... :roll:
Per cert........Algú sap perquè dimonis serveixen les boles que hi ha en alguns cables d'alta tensió?? Jo m'he inventat la resposta.
Jordi "Prony"[/quote]
Aquestes boles son per què les vegin els ocells i no res fotin contra els cables de Alta tensió :roll:[/quote]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA "Vaya otro", estàs pitjor que jo :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 !!!!! Ara que ho penso, potser son perquè els esquirols no passin a traves dels cables per sobre les carreteres i puguin caure a l'asfalt. Es com aquells discs que hi ha a les cordes que lliguen els vaixells al port (allà es perquè no pugin colar-se les rates al buc.
Jordi "Prony"[/quote]
i també aquestes boles son per què les vegin els pilots de helicopters i avionetes...... :roll:

- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
Es el que jo sabia i vaig comentar però no em quadra el fet de que no hi estiguin a totes les línies. Si hi ha una Norma, hauria de complir-se. No crec que uns ho facin "por amor al arte" mentre que altres s'estalvien els duros.
Gràcies per la vostra ajuda.
Jordi "Prony"
Gràcies per la vostra ajuda.
Jordi "Prony"
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Com que fa dies que no dic res :???: :???: :???: , bueno..... que dic menys que abans :mrgreen: :mrgreen: ... m´agradaria comentar:
1.- Els bocates de truita dels Angels son.... un pecat venial :mrgreen: :mrgreen:
2.- La tranquilitat més que absoluta de bon mati al Santuari em va fer participar d´un lleu estat contemplatiu ( sort que va durar molt poc)
3.- Tots els participants a la sortida varen estar d´alló més relaxats.... tant i tant relaxats que a 50 metres la sortida ja es varen oblidar dels fotografs . Ni cruillers ni angels de la guarda :???: :???: :???: . La propera vegada demanarem que vagin deixant "migas de pan" con el compte de Hansel i Gretel :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
4.- La calor es va fer notar i molt a partir de les 12 del migdia.... voliam anar a visitar l´esglesia de Port de la Selva... per lo d´anar seguint amb el mateix tarannà... però molt assenyadament es va optar per una clara a l´entrada del poble.
5.- Com que el tema religiós s´encomana.... aquets pubills no varen parar d´insistir fins anar a Sant Pere de Rhodes. Les vistes més que espectaculars sota un sol abrumador ens varen fer desisitir de l´oratòria... que de comú accord farem a partir del mes de septembre.
6.- Una tornada entre camps i prop de la platja.
7.- Dinar distés i amb confidencies que mai es varen equiparar a una confessió oficial.
Rura curta, menjar normal i... el millor, com sempre TOTS VOSALTRES :kiss
pER CERT... A LA PROPERA SORTIDA ANIREM A VISITAR UN HORT... SI... SI.... UN HORT DE DEBÓ AMB ELS SEUS ENCIAMS, LES PATATES, ELS PEBROTS, LES TOMATES..... i ja cal que deixeu une mica d´espai a la maleta.... que algún producte fresc de l´Empordà os heu d´emportar :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
1.- Els bocates de truita dels Angels son.... un pecat venial :mrgreen: :mrgreen:
2.- La tranquilitat més que absoluta de bon mati al Santuari em va fer participar d´un lleu estat contemplatiu ( sort que va durar molt poc)
3.- Tots els participants a la sortida varen estar d´alló més relaxats.... tant i tant relaxats que a 50 metres la sortida ja es varen oblidar dels fotografs . Ni cruillers ni angels de la guarda :???: :???: :???: . La propera vegada demanarem que vagin deixant "migas de pan" con el compte de Hansel i Gretel :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
4.- La calor es va fer notar i molt a partir de les 12 del migdia.... voliam anar a visitar l´esglesia de Port de la Selva... per lo d´anar seguint amb el mateix tarannà... però molt assenyadament es va optar per una clara a l´entrada del poble.
5.- Com que el tema religiós s´encomana.... aquets pubills no varen parar d´insistir fins anar a Sant Pere de Rhodes. Les vistes més que espectaculars sota un sol abrumador ens varen fer desisitir de l´oratòria... que de comú accord farem a partir del mes de septembre.
6.- Una tornada entre camps i prop de la platja.
7.- Dinar distés i amb confidencies que mai es varen equiparar a una confessió oficial.
Rura curta, menjar normal i... el millor, com sempre TOTS VOSALTRES :kiss
pER CERT... A LA PROPERA SORTIDA ANIREM A VISITAR UN HORT... SI... SI.... UN HORT DE DEBÓ AMB ELS SEUS ENCIAMS, LES PATATES, ELS PEBROTS, LES TOMATES..... i ja cal que deixeu une mica d´espai a la maleta.... que algún producte fresc de l´Empordà os heu d´emportar :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. juny 27, 2011 10:38 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Digamjordi
- Presentats
- Entrades: 884
- Membre des de: dg. nov. 02, 2008 10:51 am
- Ubicació: Barcelona
Digamjordi l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. juny 28, 2011 7:36 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Compartir la carretera
- Prony
- Presentats
[quote user="Digamjordi" post="173248"]Records
https://picasaweb.google.com/Digamjordi/20110628[/quote]
Ostres Jordi,
Com es nota que ahir vas fer festa!!!! Per cert.....qui t'ha ajudat a fer aquest vídeo tan ben parit? El Rafa? Ho dic perquè com que ell ho fa tot tan be...... :b9 :b9 :b9 :b9
[quote user="Mareta" post="173189"]
..............7.- Dinar distés i amb confidències que mai es varen equiparar a una confessió oficial.[/quote]
Eva, te quelcom a veure amb el precinto als mitjons??? Es que l'efecte de la clara em va durar hores. No feu cas del que allà vaig dir. :tremolant :tremolant :tremolant
Adéu,
Jordi "Prony" :ban :jump
https://picasaweb.google.com/Digamjordi/20110628[/quote]
Ostres Jordi,
Com es nota que ahir vas fer festa!!!! Per cert.....qui t'ha ajudat a fer aquest vídeo tan ben parit? El Rafa? Ho dic perquè com que ell ho fa tot tan be...... :b9 :b9 :b9 :b9
[quote user="Mareta" post="173189"]
..............7.- Dinar distés i amb confidències que mai es varen equiparar a una confessió oficial.[/quote]
Eva, te quelcom a veure amb el precinto als mitjons??? Es que l'efecte de la clara em va durar hores. No feu cas del que allà vaig dir. :tremolant :tremolant :tremolant
Adéu,
Jordi "Prony" :ban :jump
- Ricmel
- Presentats
- Entrades: 522
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:24 pm
- Ubicació: Girona
Carai què bé que ho vareu passar!
Molt bo el respons de l'Eva i molt bo el vídeomusical d'en Jordi.
V'sssssssssss
V'sssssssssss
BMW R 1250 RT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT
- Digamjordi
- Presentats
- Entrades: 884
- Membre des de: dg. nov. 02, 2008 10:51 am
- Ubicació: Barcelona
Jordi........El Rafa no ....."se ha matao Rafa" sorts del apunts!!!!
Compartir la carretera
- Eva
- Presentats
[quote user="Ricmel" post="173253"]Carai què bé que ho vareu passar!
V'sssssssssss[/quote]
Encara esteu per aqui ?????
Vinga que d´aqui a molt poc estareu al Stelvio, oi ????
V'sssssssssss[/quote]
Encara esteu per aqui ?????
Vinga que d´aqui a molt poc estareu al Stelvio, oi ????
- Eva
- Presentats
[quote user="Digamjordi" post="173254"]Jordi........El Rafa no ....."se ha matao Rafa" sorts del apunts!!!![/quote]
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
- Prony
- Presentats
[quote user="Digamjordi" post="173254"]Jordi........El Rafa no ....."se ha matao Rafa" sort del apunts!!!![/quote]
Jordi, et falta el meu característic accent de Badajó. No es diu "se ha matao", es diu "za matao". (Amb tots els respectes pels d'allà, una gent magnífica).
Jordi "Prony"
Jordi, et falta el meu característic accent de Badajó. No es diu "se ha matao", es diu "za matao". (Amb tots els respectes pels d'allà, una gent magnífica).
Jordi "Prony"