Per arrivar fins a Vic desde Manresa pots fer dos coses,la primera es anar a buscar l’eix :crys o anar per la pollosa que a part de divertit et servira de calentament,els km’ss es van succeint no hi ha cap presa o sigui que vaig parant a fer fotos de llocs que m’agraden.

Al anar arrivant a Vic ja es veu el paissatge caracteristic de la plana i algun globus enlairat.

Pero com el dia promet per la temperatura i el solet dic,saps que cap a Taradell

i d’alla cap a Sant Hilari per la b-520 despres GI-520,PERO COM NO,hem paso el desviament i apareixo a Seva :oops: :oops: ,en fi que faig foto

ja que molt lluny d’enfadar-me i pensant tenir tot el dia fare volta i trobare la ditxosa carretera que volia,es clar que la trobo ;) i fent via arrivo al desviament que hem portara despres de moltes curvetes cap a Sant hilari

a l’alsada de Viladrau trobo unas quantas RR que hem saludan quan paso,paso abans per el coll del revell i d’alla cap a Arbucies.
Algunas d’aquestes carreteras l’has recordo de haver-les fet amb Mototurisme,pero al reves.
Deixant enrera Sant Hilari,

vaig cap a Osor i hem pasa una cosa que no m’havia pasat mai abans anant en moto,amb tanta curva en aquest tros i estan tant seguides una de l’altre agafo un mareig que si anes en bicicleta no hagues estat pitjor,paro en una font que trobo ja que per parar el tros esta fatal i bec aigua i uns sucs que portava (seguint uns consells que em va donar en Coes) hem reanimo encara que mes o menys he anat marejat fins al final del dinar....a Osor faig unas fotos d’un talus força curios.

la tardorja ''s'acosta'' i aquestes carreteras amb humitat :tremolant

Arrivo despres d’una estona a Angles i d’alla cap a Olot,en pasar Olot faig via cap a vall de Bianya on trobo uns Mossos i els demano com s’agafa el coll de Capsacosta,amablement m’indiquen que uns 1500 m mes enlla i faig via,el paissatge segueis espectacular i la carretera per alucinar,m’ho estic passant be,trobo molts caçadors pero cadascu a la seva

uns metres abans d’arrivar a Sant Pau de Seguries,veig un desviament que posa cap al coll de Bac en faig un tros pero giro alla on puc

i es on tinc un sustet amb uns amics que estan alla al mitg,com vaig fent puc frenar sense cap problema ja que lo de ‘’sustet’’ es un dir.

Passo Sant Pau de Seguries i m’adreço cap a Camprodon,el deixo enrera i en un desviament vaig cap a Rocabruna i Beget,indrets molt macos i vent arreglats com ens agrada als visitants

curves i mes curves pero la carretera segueis en ordre,potser hi ha algun forat pero sense importancia,passo fins a Oix,el mapa que duia no surtia carretera pero be que hi era ¿? El planol es del 2002,potser sera hora de canviar-lo i pensant que al arrivar a Beget tenia que fer enrera ha estat una bona sorpresa la veritat.
Tot baixant hi abans d’arrivar a un desviament desde el que es veu castellfollit de la Roca he parat a un restaurant on hi havia brasa al exterior i força cotxes al parking,el restaurant es diu can Bundancia i la veritat es que un menu de 12 euros molt complert i bo aquí unas fotos mes i ja acavem.

aixo no son tomaquets,sino olivas i vermellas,no les havia vist mai

el postre tambe moooolllttt bo.

vamos que he gaudit tambe del dinar,llastima de anar amb la moto i no amb cotxe amb Xofer ja que he tingut que desestimar el porro :mrgreen: :mrgreen: que m’havien portat i demanar una cocaloca,la tornada com totes les tornadas anar fent i au.
Be despres del rotllo que us he fotut per unes hores de moto,estigueu tranquils que no anire a Nord-Kap ni als alps,salut a tothom.