Anem Cap A L'alta Garrotxa

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Anem Cap A L'alta Garrotxa

Entrada Autor: Kpeps » dc. oct. 05, 2011 10:15 pm

Dons be,avui m’he aixecat i com vaig dir ahir tenia el dia de festa :mrgreen: ,es tenia que aprofitar,ben pensat tenim una terra preciosa i vagis on vagis saps que t’ho pasaras d’allo mes be,gaudint de carreteras i paisatge,hem venia de gust anar a visitar l’alta Garrotxa i cap alla que m’hen he anat.....
Per arrivar fins a Vic desde Manresa pots fer dos coses,la primera es anar a buscar l’eix :crys o anar per la pollosa que a part de divertit et servira de calentament,els km’ss es van succeint no hi ha cap presa o sigui que vaig parant a fer fotos de llocs que m’agraden.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Al anar arrivant a Vic ja es veu el paissatge caracteristic de la plana i algun globus enlairat.
Imatge

Pero com el dia promet per la temperatura i el solet dic,saps que cap a Taradell

Imatge

i d’alla cap a Sant Hilari per la b-520 despres GI-520,PERO COM NO,hem paso el desviament i apareixo a Seva :oops: :oops: ,en fi que faig foto

Imatge

ja que molt lluny d’enfadar-me i pensant tenir tot el dia fare volta i trobare la ditxosa carretera que volia,es clar que la trobo ;) i fent via arrivo al desviament que hem portara despres de moltes curvetes cap a Sant hilari
Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

a l’alsada de Viladrau trobo unas quantas RR que hem saludan quan paso,paso abans per el coll del revell i d’alla cap a Arbucies.
Algunas d’aquestes carreteras l’has recordo de haver-les fet amb Mototurisme,pero al reves.
Deixant enrera Sant Hilari,

Imatge

vaig cap a Osor i hem pasa una cosa que no m’havia pasat mai abans anant en moto,amb tanta curva en aquest tros i estan tant seguides una de l’altre agafo un mareig que si anes en bicicleta no hagues estat pitjor,paro en una font que trobo ja que per parar el tros esta fatal i bec aigua i uns sucs que portava (seguint uns consells que em va donar en Coes) hem reanimo encara que mes o menys he anat marejat fins al final del dinar....a Osor faig unas fotos d’un talus força curios.

Imatge

la tardorja ''s'acosta'' i aquestes carreteras amb humitat :tremolant
Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge
Arrivo despres d’una estona a Angles i d’alla cap a Olot,en pasar Olot faig via cap a vall de Bianya on trobo uns Mossos i els demano com s’agafa el coll de Capsacosta,amablement m’indiquen que uns 1500 m mes enlla i faig via,el paissatge segueis espectacular i la carretera per alucinar,m’ho estic passant be,trobo molts caçadors pero cadascu a la seva

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

uns metres abans d’arrivar a Sant Pau de Seguries,veig un desviament que posa cap al coll de Bac en faig un tros pero giro alla on puc

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge
i es on tinc un sustet amb uns amics que estan alla al mitg,com vaig fent puc frenar sense cap problema ja que lo de ‘’sustet’’ es un dir.

Imatge
Passo Sant Pau de Seguries i m’adreço cap a Camprodon,el deixo enrera i en un desviament vaig cap a Rocabruna i Beget,indrets molt macos i vent arreglats com ens agrada als visitants

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge
curves i mes curves pero la carretera segueis en ordre,potser hi ha algun forat pero sense importancia,passo fins a Oix,el mapa que duia no surtia carretera pero be que hi era ¿? El planol es del 2002,potser sera hora de canviar-lo i pensant que al arrivar a Beget tenia que fer enrera ha estat una bona sorpresa la veritat.
Tot baixant hi abans d’arrivar a un desviament desde el que es veu castellfollit de la Roca he parat a un restaurant on hi havia brasa al exterior i força cotxes al parking,el restaurant es diu can Bundancia i la veritat es que un menu de 12 euros molt complert i bo aquí unas fotos mes i ja acavem.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

aixo no son tomaquets,sino olivas i vermellas,no les havia vist mai

Imatge

Imatge

el postre tambe moooolllttt bo.

Imatge

vamos que he gaudit tambe del dinar,llastima de anar amb la moto i no amb cotxe amb Xofer ja que he tingut que desestimar el porro :mrgreen: :mrgreen: que m’havien portat i demanar una cocaloca,la tornada com totes les tornadas anar fent i au.
Be despres del rotllo que us he fotut per unes hores de moto,estigueu tranquils que no anire a Nord-Kap ni als alps,salut a tothom.
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. oct. 05, 2011 10:42 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Anem Cap A L'alta Garrotxa

Entrada Autor: Steelman » dc. oct. 05, 2011 10:24 pm

Molt bona ruta Pep!!!

I gracies per compartir-la i donar-nos una mica d'enveja ;)
Ex ...moltes coses

Minina
Presentats
Entrades: 2039
Membre des de: dl. oct. 04, 2010 8:07 pm
Ubicació: Cerdanyola del Valles - Nuri

Entrada Autor: Minina » dc. oct. 05, 2011 10:35 pm

Un dia molt ben aprofitat! :form

Gràcies per fer-nos dentetes! ;)

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » dc. oct. 05, 2011 10:40 pm

amb els viatjassos que es veuen per aqui de dentetas res de res,jajjajaja,he anat a provar lo que hem va explicar en Coes tot dinant a Sort,para cada hora,estira i veu aigua,hem va dir i vaja si tenia rao casi casi ni cansat estic,gracies Josep Mª ;) ;)
Imatge

CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Entrada Autor: CMB » dc. oct. 05, 2011 10:43 pm

Bona sortida!

Son bones les patates d'olot, oi?

Salut

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dc. oct. 05, 2011 10:45 pm

Que cabr.........vull dir, quines fotos més boniques i quin dia més ben aprofitat.....bandarra!!!!

I que consti que no és enveja. :enfadat

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » dc. oct. 05, 2011 10:46 pm

[quote user="CMB" post="181247"]Bona sortida!

Son bones les patates d'olot, oi?

Salut[/quote]

molt bones la veritat,ja m'ho ha dit el cambrer que eren tipicas d'alla i cap a dins que han anat ;) ;)
Imatge

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » dc. oct. 05, 2011 10:52 pm

[quote user="Alucinamaripili" post="181249"]Que cabr.........vull dir, quines fotos més boniques i quin dia més ben aprofitat.....bandarra!!!!

I que consti que no és enveja. :enfadat[/quote]

es que tenia el dia de festa i es van alinear tots els astres,las nenas i la dona al cole a dinar,i jo GAASSSSS !!!!! amb lo poquet que agafo la moto,pero anar sol :roll: :roll: i no poder comentar jugadas amb tanta curva :mrgreen: :mrgreen: anava paran a fer fotos ves,la veritat he gaudit.
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. oct. 05, 2011 10:52 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dc. oct. 05, 2011 11:01 pm

Una bona ruta, si senyor. :D

Aquestes carreteres de la Selva, Garrotxa i Osona son fantàstiques...
... i a Can Bundància ho fan prou bé, hi vam dinar en una sortida mensual de fa un temps ;)

Coes
Presentats
Entrades: 1158
Membre des de: dj. ago. 28, 2008 6:06 pm
Ubicació: Arenys de Mar
Contacta:

Entrada Autor: Coes » dc. oct. 05, 2011 11:41 pm

[quote user="Kpeps" post="181245"]amb els viatjassos que es veuen per aqui de dentetas res de res,jajjajaja,he anat a provar lo que hem va explicar en Coes tot dinant a Sort,para cada hora,estira i veu aigua,hem va dir i vaja si tenia rao casi casi ni cansat estic,gracies Josep Mª ;) ;)[/quote]
;) la ruta un 10

Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Entrada Autor: Eva » dj. oct. 06, 2011 6:38 am

Molt xula la ruta i gracies per compartir les fotos :kiss

Xavier
Presentats
Entrades: 4399
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Entrada Autor: Xavier » dj. oct. 06, 2011 10:46 am

Collons que n'ets de reputa !!!

Amb aquestes fotos i l'explicació m'has fet venir salivera...

Cel·lebro que ho hagis disfrutat i t'agraeixo que ens ho deixis compartir !

Leclerk
Presentats
Entrades: 631
Membre des de: dt. abr. 17, 2007 4:17 pm
Ubicació: Granollers

Entrada Autor: Leclerk » dj. oct. 06, 2011 12:07 pm

Molt bona ruta !!

gràcies per compartir-ho.

Salut.

Cabirol
Presentats
Entrades: 1784
Membre des de: dj. jul. 16, 2009 11:01 pm
Ubicació: Roda de Ter (Osona)

Entrada Autor: Cabirol » dj. oct. 06, 2011 1:53 pm

Grcies per compartir-ho josep, ruta molt maca i paratjes genials

STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dj. oct. 06, 2011 6:31 pm

A veure.................. la ruta genial, la cronica també, t´ho has passat de conya, pero las fotos ............ :shock: :shock: :shock:

Tens de canviar de mobil............................. ;) ;) ;)

Trinity
Presentats
Entrades: 39
Membre des de: dc. oct. 05, 2011 2:09 pm
Ubicació: la Garriga

Entrada Autor: Trinity » dj. oct. 06, 2011 8:24 pm

Una ruta molt divertida, m'agrada :D

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dj. oct. 06, 2011 10:15 pm

[quote user="STELVIO 00" post="181314"]... pero las fotos ............ :shock: :shock: :shock:

Tens de canviar de mobil............................. ;) ;) ;)[/quote]

Em sembla que no és degut al mòbil sino a fer fotos amb una càmara de vídeo, oi ?

És aquesta ?
:mrgreen:
SONI DCR-SX34E
Imatge

STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dj. oct. 06, 2011 10:37 pm

[quote user="Ramon" post="181356"][quote user="STELVIO 00" post="181314"]... pero las fotos ............ :shock: :shock: :shock:

Em sembla que no és degut al mòbil sino a fer fotos amb una càmara de vídeo, oi ?

És aquesta ?
SONI DCR-SX34E
Imatge[/quote]

Ramon estas fet un CSI :mrgreen: :mrgreen:

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dj. oct. 06, 2011 10:43 pm

Stelvio...si sabessis ....
Ex ...moltes coses

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » dj. oct. 06, 2011 10:46 pm

[quote user="Ramon" post="181356"][quote user="STELVIO 00" post="181314"]... pero las fotos ............ :shock: :shock: :shock:
És aquesta ?
SONI DCR-SX34E
Imatge[/quote]

Rammmmoooonnnnn,que es que tens poders ?????? si es aquesta :shock: realment es l'unic que hem va fallar del dia d'ahir,descarregarles i veure que nomes fa foto amb resloucio vga o alguna cosa aixi,vamos fatal,la camara que porto sempre ,esta espatllada i n'haig d'anar a comprar un altre,en canvi aquesta camara fa uns videos amb resolucio molt maca i mirant les instruccions pots parar la visio i convertir alla on vulguis amb foto :enfadat com deien a buenas horas ''mangas verdes''.............

[quote user="Cabirol" post="181297"]Grcies per compartir-ho josep, ruta molt maca i paratjes genials[/quote]
tu els tens a la voreta ;)

[quote user="Trinity" post="181332"]Una ruta molt divertida, m'agrada :D[/quote]
amb una moto com la teva a de ser la booommbbbaaaa :mrgreen:

[quote user="Mareta" post="181267"]Molt xula la ruta i gracies per compartir les fotos :kiss[/quote]
al final no vaig poder pasar per l'Estartit :oops: el proper cop ;)

[quote user="Xavier" post="181280"]Collons que n'ets de reputa !!!
Amb aquestes fotos i l'explicació m'has fet venir salivera...
Cel·lebro que ho hagis disfrutat i t'agraeixo que ens ho deixis compartir ![/quote]

[quote user="Leclerk" post="181288"]Molt bona ruta !!
gràcies per compartir-ho.
Salut.[/quote]

gracies a vosaltres per llegir-ho ;) ;)
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. oct. 06, 2011 10:48 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”