Teniem un parell de dies i a casa feia una calor de mil dimonis, o sigui que vem pensar anar a pendre les fresques del pirineu. La principal condició era anar a la Vall de Boí i si podia ser per llocs macos millor.
La ruta
Doncs per feina, sortim de Girona i anem a buscar l'eix... ERROR!! no passa res, després de Gurb em desvio per Olost i Prats de Lluçanés per anar a Berga, seguit per agafar la carretera que passa per Avià, hi ha tantes corves que sembla que no avancis i va a Parar a Solsona on pararem per esmorzar.

Sortim de Solsona per la C-26 que passa per Castellar de la Ribera, famós perquè hi va neixer el meu avi. Baixem fins a Ponts i agafem la carretera C1412b per Comiols fins a Isona i Tremp. Quina carretera més ràpida :mrgreen:
A Tremp agafarem la crta. de Montllobar, aquesta també m'agrada, però prefereixo el sentit Tremp-Puente de Montaña(Aragó), que no a l'inrevés. A l'Aragó tot i les dificultats lingüístiques aconseguim anar cap a la Presa de Escales (impressionant) la crta també... :mrgreen:

Tirem cap a Pont de Suert i ja enfilem cap a la Vall de Boí per acabar a Erill la Vall on tenim l'Hotel i ens espera el dinar.

La tornada també ha estat bé, baixem fins a Pont de Suert i comencem per El coll de la Creu de Perves, es sempre un plaer aquest coll, arribem a la Pobla de Segur, Tremp i anem fins a Isona, allà tirem per el coll de Boixols, no l'havia fer mai i tan l'asfalt com les vistes son de 1ª Especial.

Arribant a Coll de Nargó parem a fer un cafè, agafem la crta. de Coll de Jou, Sant Llorenç de Morunys, Berga. Les Lloses després ja serà com bufar i fer ampolles després de això.
Agafem Les Lloses i dinem a Borreda (bufet lliure al costat de la crta. prou bé).
Ripoll, aquí he tingut un motí a bord i he sigut obligat a agafar els tunels i l'autovia cap a Girona... :crys
Pobres rodes...ara si que els hi toca un canvi.

Salut