Sortida Vall De Boí

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2247
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Sortida Vall De Boí

Entrada Autor: 650X » ds. ago. 25, 2012 7:55 pm

Bones, encara que tinc un munt de cròniques atrasades, com que aquesta es fàcil doncs passa a davant, es que soc un mandrós.

Teniem un parell de dies i a casa feia una calor de mil dimonis, o sigui que vem pensar anar a pendre les fresques del pirineu. La principal condició era anar a la Vall de Boí i si podia ser per llocs macos millor.

La ruta

Doncs per feina, sortim de Girona i anem a buscar l'eix... ERROR!! no passa res, després de Gurb em desvio per Olost i Prats de Lluçanés per anar a Berga, seguit per agafar la carretera que passa per Avià, hi ha tantes corves que sembla que no avancis i va a Parar a Solsona on pararem per esmorzar.
Imatge
Sortim de Solsona per la C-26 que passa per Castellar de la Ribera, famós perquè hi va neixer el meu avi. Baixem fins a Ponts i agafem la carretera C1412b per Comiols fins a Isona i Tremp. Quina carretera més ràpida :mrgreen:
A Tremp agafarem la crta. de Montllobar, aquesta també m'agrada, però prefereixo el sentit Tremp-Puente de Montaña(Aragó), que no a l'inrevés. A l'Aragó tot i les dificultats lingüístiques aconseguim anar cap a la Presa de Escales (impressionant) la crta també... :mrgreen:
Imatge

Imatge
Tirem cap a Pont de Suert i ja enfilem cap a la Vall de Boí per acabar a Erill la Vall on tenim l'Hotel i ens espera el dinar.
Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

La tornada també ha estat bé, baixem fins a Pont de Suert i comencem per El coll de la Creu de Perves, es sempre un plaer aquest coll, arribem a la Pobla de Segur, Tremp i anem fins a Isona, allà tirem per el coll de Boixols, no l'havia fer mai i tan l'asfalt com les vistes son de 1ª Especial.
Imatge

Arribant a Coll de Nargó parem a fer un cafè, agafem la crta. de Coll de Jou, Sant Llorenç de Morunys, Berga. Les Lloses després ja serà com bufar i fer ampolles després de això.
Agafem Les Lloses i dinem a Borreda (bufet lliure al costat de la crta. prou bé).
Ripoll, aquí he tingut un motí a bord i he sigut obligat a agafar els tunels i l'autovia cap a Girona... :crys

Pobres rodes...ara si que els hi toca un canvi.
Imatge

Salut

MikelRT
Presentats
Entrades: 784
Membre des de: dj. juny 18, 2009 7:47 pm
Ubicació: Hostalric La Selva

Re: Sortida Vall De Boí

Entrada Autor: MikelRT » ds. ago. 25, 2012 8:15 pm

Per les fotos, m'imagino que la temperatura molt millor que a Girona, no?

Com que crec que si (a menys que no diguis lo contrari) fa enveja aquesta sortideta.

personalment CALOR AMB MOTO= INFELICITAT :crys

Gràcies per explicar-ho i refrescar-nos amb les imatges tant xules que ens ensenyes.

Salut

Jesus
Presentats
Entrades: 3584
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Entrada Autor: Jesus » ds. ago. 25, 2012 8:35 pm

Gràcies per comparti-ho !!! ;)

PD: on vas amb aquest pneumàtics animal !!! :eyes ... que els que en venen també s'han de guanyar la vida !!! :mrgreen:
Gas a la burra!!!

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » ds. ago. 25, 2012 8:45 pm

Bona i fresca sortida, i a l'arribar a l'última foto m'he perdut, i m'has fet tornar a mirar qui l'ha escrit, doncs tenia tota la pinta de ser del Stelvio. :oops:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Entrada Autor: CMB » dg. ago. 26, 2012 12:07 am

Enric, bona escapada a la fresca! Tot i que de fresca aquests dies no en feia massa per enlloc.

Si vas pujar el dimecres per l'Eix, era infernal, hi havia radars a dojo direcció Vic. a Vic hi havia un cotxe de mossos camuflat. Arribant a Guardiola de Berguedà un altra... Espero haver-me portat bé, en cotxe és més fàcil no correr tant!

La carretera de Olost està um 70% acabada, però hi ha senyals de 60 km/h. Costa baixar de 100km/h i més en moto!

Veig que has fet la cabra una mica... jejejeje

Salut

SisoRT
Presentats
Entrades: 747
Membre des de: dg. maig 17, 2009 8:33 pm

Entrada Autor: SisoRT » dg. ago. 26, 2012 12:50 am

Quines fotos més xules! Gràcies,

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dg. ago. 26, 2012 8:05 am

Bona cronica i bona escapada.

Coll de boixols...per mi un dels millors del país, però a mi m´agrada molt més fer-lo en direcció inversa a la que l´has fet tu
Ex ...moltes coses

650X
Moderador de MTC
Contacta:

Entrada Autor: 650X » dg. ago. 26, 2012 5:24 pm

[quote user="Steelman" post="210349"]Bona cronica i bona escapada.

Coll de boixols...per mi un dels millors del país, però a mi m´agrada molt més fer-lo en direcció inversa a la que l´has fet tu[/quote]
Realment es una carretereta molt maca, es l'única que no havia fet mai, fer-la al teu ritme i encara quan el sol no apreta ha sigut un gran encert. Des de Isona a Coll de Nargó em vaig trobar 4 vehicles, un cotxe, una Honda Goldwing color bordeus, una V-Strom negre i una XT600... realment per ser dissabte no hi havia ningú a enlloc.

Salut

650X
Moderador de MTC
Contacta:

Entrada Autor: 650X » dg. ago. 26, 2012 5:31 pm

[quote user="CMB" post="210344"]Enric, bona escapada a la fresca! Tot i que de fresca aquests dies no en feia massa per enlloc.

Si vas pujar el dimecres per l'Eix, era infernal, hi havia radars a dojo direcció Vic. a Vic hi havia un cotxe de mossos camuflat. Arribant a Guardiola de Berguedà un altra... Espero haver-me portat bé, en cotxe és més fàcil no correr tant!

La carretera de Olost està um 70% acabada, però hi ha senyals de 60 km/h. Costa baixar de 100km/h i més en moto!

Veig que has fet la cabra una mica... jejejeje

Salut[/quote]
Vem pujar divendres a primera hora, i encara que sempre dic que no hi tornaré a passar mai més, sempre dono una altre oportunitat a les obres de l'eix. :evil: Des de la rotonda de l'Aeroport fins a la variant de Vic no es pot adelantar en cap lloc i son un munt de kms... em sembla que la vel.max va ser de 45km/h... segur que no em van fer cap foto. La crta. d'Olost tens raó que està molt bé, tot i així d'Olost a Prats vaig agafar la vella :mrgreen:

Tens raó que la cabra sempre tira pa'l monte... però es que les vistes eren espectaculars.

Salut

650X
Moderador de MTC
Contacta:

Entrada Autor: 650X » dg. ago. 26, 2012 5:33 pm

[quote user="Randy-650" post="210334"]Bona i fresca sortida, i a l'arribar a l'última foto m'he perdut, i m'has fet tornar a mirar qui l'ha escrit, doncs tenia tota la pinta de ser del Stelvio. :oops:[/quote]no... que a mi no em duren tant les rodes...aquest cop 10.000 justets. Fins i tot m'ha quadrat amb el canvi d'oli i revisió :mrgreen: casualitats...

Salut

650X
Moderador de MTC
Contacta:

Entrada Autor: 650X » dg. ago. 26, 2012 5:38 pm

[quote user="Jesus GS" post="210330"]Gràcies per comparti-ho !!! ;)

PD: on vas amb aquest pneumàtics animal !!! :eyes ... que els que en venen també s'han de guanyar la vida !!! :mrgreen: [/quote]
De res,

Depen de com ho miris no soc un mal client, 2 anys i 8 pneumàtics a darrera, i 6 a davant et sembla poc negoci?? :shock:

Salut

650X
Moderador de MTC
Contacta:

Entrada Autor: 650X » dg. ago. 26, 2012 5:40 pm

[quote user="MikelRT" post="210326"]Per les fotos, m'imagino que la temperatura molt millor que a Girona, no?

Com que crec que si (a menys que no diguis lo contrari) fa enveja aquesta sortideta.

personalment CALOR AMB MOTO= INFELICITAT :crys

Gràcies per explicar-ho i refrescar-nos amb les imatges tant xules que ens ensenyes.

Salut[/quote]

Oi tant, només vaig passar calor de Tremp a el Pont de Suert (35º) el resta si estava molt bé.

Salut

Siono1000
Presentats
Entrades: 2573
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dg. ago. 26, 2012 9:16 pm

Bona sortida per escampar la...calor. Qui pogués :D

La carretera de Boixols jo la vaig descobrir tornant d'un viatge per les Astúries i la veritat en va deixar força sorprès ja que en aquell temps no coneixia a ningú que l'hagués fet o en parlés. Ja fa uns 10 anys d'allò.
El més sorprenent de tot va ser que ens varem creuar amb una pila de motos, però una pila pila i totes eren Ducatis amb matrícula Holandesa. A Coll de Nargó varem parar a dinar al Restaurant que hi ha just al trencant juntament amb una altre pila de Ducatistes Holandesos i la curiositat va fer que preguntés que feien per allà, resulta que pertanyient al Club Ducati d'Holanda i venien de veure el gran Premi de Montmeló i com que al seu país no tenen gaires corbes allargaven la tornada mes dies per poder gaudir de carreteres de corbes per Catalunya i França. Tots anaven al seu aire amb un roadbook i és retrobaven cada nit a un Hotel que tenien reservat.
El més empipador de tot va ser descobrir que un coi d'Holandesos coneixien millor la nostra terra que nosaltres, aquesta va ser la tònica els primers viatges per les Espanyes que varem fer, a qualsevol de les amagades, desertes i desconegudes carreteres que crèiem per nosaltres sols, sempre ens creuavem amb motards estrangers, en un 90% alemanys. Sembla que ens porten un bon avantatge en cultura motorista. Potser cada cop menys.

M’ha fet gràcia veure que a tu també t’ha produït el mateix efecte que a mi la descoberta. Varem fer la mateixa ruta que vosaltres i a mi també en varen fer passar per els tùnels al final. :mrgreen:

Salut i a disfrutar.
Salut i kilómetres

Jesus
Presentats
Entrades: 3584
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Entrada Autor: Jesus » dl. ago. 27, 2012 12:05 am

[quote user="650X" post="210367"][quote user="Jesus GS" post="210330"]Gràcies per comparti-ho !!! ;)

PD: on vas amb aquest pneumàtics animal !!! :eyes ... que els que en venen també s'han de guanyar la vida !!! :mrgreen: [/quote]
De res,

Depen de com ho miris no soc un mal client, 2 anys i 8 pneumàtics a darrera, i 6 a davant et sembla poc negoci?? :shock:

Salut[/quote]

Si, tens raó ... depèn de com es miri , però no ho tornis a fer mai més... :sado ... que et vull d'una peça !!! ;)
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. ago. 27, 2012 12:31 am, en total s’ha editat 3 vegades.
Gas a la burra!!!

STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dl. ago. 27, 2012 8:04 am

Un parell de dias ben aprofitat !!!

Molt macas les fotos !!!

Lampara cada 10.000 Qm, pneumatic cada 10.000 Qm, donaras vida als Tallers de reparació :mrgreen:
ImatgeImatgeImatge

Ricard_biker
Presentats
Entrades: 428
Membre des de: dj. nov. 03, 2011 10:20 pm
Ubicació: Viladecans

Entrada Autor: Ricard_biker » dl. ago. 27, 2012 8:26 am

No falla...

Terra + herbes + vaques = Sortida en moto de l'Enriq... :lol:

Bona escapadeta... ;)

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dl. ago. 27, 2012 9:33 am

[quote user="Siono1000" post="210404"]
El més empipador de tot va ser descobrir que un coi d'Holandesos coneixien millor la nostra terra que nosaltres, aquesta va ser la tònica els primers viatges per les Espanyes que varem fer, a qualsevol de les amagades, desertes i desconegudes carreteres que crèiem per nosaltres sols, sempre ens creuavem amb motards estrangers, en un 90% alemanys. Sembla que ens porten un bon avantatge en cultura motorista. Potser cada cop menys.
[/quote]
També m´ha passat algun cop..
Passo per primera vegada en alguna carretera preciosa, mentres penso.
Carai quina descoberta que he fet.....PAM.
Hem creuo amb un motorista Alemany o HOlandes..
Ex ...moltes coses

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dl. ago. 27, 2012 10:23 am

Holaaa,

Enhorabona Enric per el viatget, molt guapo de veritat. I merci per penjar-ho.

Pel que fa als holandesos... a tot arreu que puguis anar que puguis pensar: "quin reconet mes bonic i perdut"..... segur que t'hi trobes algun Holandes!!!!

:razz: :razz:
Sort,

ErnesTDM
Presentats
Entrades: 1312
Membre des de: dg. abr. 04, 2010 10:49 pm
Ubicació: Arenys de Munt

Entrada Autor: ErnesTDM » dl. ago. 27, 2012 11:06 am

Apuntat queda el Coll de Boixols. Aquest maig quan feia una escapadeta pel Païs Basc en un poblet perdut d'Alava, fent la ctra. de Vitoria a Haro, (molt recomenable) em vaig trobar a un matrimoni d'avis alemanys (però molt avis) cadescun amb la seva Suzi 500GS que deurien tenir l'edat de Matussalem (les motos). I portaven l'adhesiu del burro català!!!

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”