GRACIES A TOTS!!!!!!!!!!!
Ara u tinc una mica mes clar
[quote user="Albert" post="81212"]Holaaaa,
Trobo que es una ruta espectacular, en quants dies dies dius que ho vols fer???
En tot cas, posat a donar-te recomanacions i allargar-te la ruta, prova això:
http://maps.google.es/maps?f=d&source=s ... 29095&z=10
Així a mes de fer el Mortirolo (que jo no el vaig fer) també fas el Gavia, que a mi em va agradar molt, especialment per la banda de Ponte di Legno. I t’estalvies la general de Tirano a Monno, que jo no li vaig trobar res d’especial.
:shock: :shock: :shock:[/quote]
Aixo es el que volia fer pero m'he equivocat al planol gracies Albert .Ho haure de revisar tot :sado :sado
[quote user="Sergi3" post="81213"]hola, posats a proposar,
aquest port
el link no es exacte, es el
Grossglocknergrossglockner, es un port de muntanya prou maco, i un cop a innsbruck, esta aprop. Aixo si es de pagament, 18€.
:cerv[/quote]
Aquest si dona temps ho fare gracies :ksss
[quote user="Siono1000" post="81214"]Una gran ruta la veritat, partint de la base que tot no és pot veure en només un cop, crec que la ruta és feta amb molt de seny, segur que en gaudireu intensament.
En 14 dies crec que la podeu fer tota sense problemes i si no...sempre és pot retallar per algun lloc. :D
Fes cas a aquesta recomanació, al meny jo no m'ho pensaria ni un moment, l'Albert si que en sap. :mestre
[quote user="Albert" post="81212"]Holaaaa,
Trobo que es una ruta espectacular, en quants dies dies dius que ho vols fer???
En tot cas, posat a donar-te recomanacions i allargar-te la ruta, prova això:
http://maps.google.es/maps?f=d&source=s ... 29095&z=10
Així a mes de fer el Mortirolo (que jo no el vaig fer) també fas el Gavia, que a mi em va agradar molt, especialment per la banda de Ponte di Legno. I t’estalvies la general de Tirano a Monno, que jo no li vaig trobar res d’especial.
:shock: :shock: :shock:[/quote]
Quant tornis ja tindràs feina a explicar-nos-ho. Que nosaltres ho esperarem...eh!!!
Salut.[/quote]
La ruta no es meva es del llibre Europa en moto de la editorial anaya las fotos las tindreu que yo porto temps veient les vostres :roll: :D :D gracies
[quote user="Pacs47" post="81292"]bones!!!!
ostras quina pena, :( :( :( :( per poc no ens trobarem a dalt del Stelvio, jo marxo aquet diumenge i espero arribar-hi, -despres de la feina encomanada, per
Hijpanitat, el dimarts o dimecres d'aquesta setmana que ve, de totes maneres ja penjare la cronica per que puguis gaudir del que t'espera.
que tinguis bona ruta
:form :form :form :form
Moltes gracies que et vagi molt be y t'acompany el bon temps...espero les fotos
Esteelman(m'encantan les teves fotos) y 007 moltes gracies pero la llonganisa vindra amb mi igual que ha vingut a Xina o Thaylandia :mrgreen: y no va tornar :mrgreen: :mrgreen: per molt be que menguis fora sempre i a un dia que la necessito es com una droga per mi :cerv :cerv
Un altre cop moltes gracies a tots!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :bow :bow :bow :bow sou de gran ajut