Ajuda Sobre Els Alps

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Kañasaki
Presentats
Entrades: 15
Membre des de: ds. maig 23, 2009 8:07 pm

Ajuda Sobre Els Alps

Entrada Autor: Kañasaki » dl. juny 22, 2009 8:51 pm

Bueno company falten 3 setmanes per anar els alps i encara tenim coses per decidir aveure si em podeu fer un cop de ma
1-que us sembla aquesta ruta?
Imatge
2-La equipacio de la moto d'hivern o d'estiu amb roba mes gruixuda per els colls mes alts?
3-targeta peatges de suisa necesaria?
4-problemas amb hotels anan sense reserva?
5-Es menja be?o m'hen porto llonganisa pedragosa :D :D
6-...
YA DORMIRE CUANDO ME MUERA

Kañasaki
Presentats

Re: Ajuda Sobre Els Alps

Entrada Autor: Kañasaki » dl. juny 22, 2009 8:53 pm

A sortit una mica petit el planol :pcenfado

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dl. juny 22, 2009 9:13 pm

[quote user="Kañasaki" post="80847"]Bueno company falten 3 setmanes per anar els alps i encara tenim coses per decidir aveure si em podeu fer un cop de ma

1-que us sembla aquesta ruta?

Quan la posis mes gran en podrem parlar
:D

2-La equipacio de la moto d'hivern o d'estiu amb roba mes gruixuda per els colls mes alts?

El temps es canviant a l'alta muntanya i cal anar-hi preparat per qualsevol canvi sobtat, porta de tot, per fred (a primeres i ultimes hores del dia) per pluja i per calor

3-targeta peatges de suisa necesaria?

Et diré un secret però no el diguis a ningú.... :mestre . A Suissa a l'autopista no si entra mai per la frontera, sempre per carreteres secundàries i t'estalvies de pagar
:ban

4-problemas amb hotels anan sense reserva?

Ens principi no cal, no es temporada alta. Mira d'anar a pobles petits i no a grans ciutat, tens més possibilitats de trobar lloc

5-Es menja be?o m'hen porto llonganisa pedragosa :D :D

Es menja de collons i qualitat preu mes barat que aquí. Et dic el mateix que abans no vagis a llocs turístics i menjaràs be i barat, vaja com aquí.

6-...[/quote]

Vsssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dl. juny 22, 2009 9:35 pm

T'anava a contesta i en Ramon t´ha constesta el que jo t´hauria contestat mes o menys.

JO cada vegada que he anat als Alps o centreeuropa a l´estiu. sempre he anat en la jaquesta d´hivern i els pantalons d´hivern pero sense folre.
He passat calor (pero en texans tambe n´hauria pasat) i els moments de fresqueta i pluja. doncs he estat molt be i no hi hauria estat.
JO no soc fredolic i soc molt caluros. Pero crec que com que calor enpasaras igualment, si al menys no pases fred.... ;)

Lo de 'Autopista....tu mateix. El ramon i la colla d´Hijpanitat no els hi ha passat mai res, pero esta ple de camares a les carreteres que vigilen si portes la vignete. JO cada vegada l´he comprat. no crec que per uns 30€ ...

Els hotels..jo he anat en temporada alta (finals de juliol) i no he tingut problema. Busca els hostas o Gastoff si esta de conya.
Els preus del allotjament i menjar...no son masa diferents aqui. Pensa que Catalunya es un dels paisos mes cars d´europa ,aixi que quant sortim no notem diferencia, com fa uns anys (que sous i preus eren baixos, ara nomes els sous)

Per cert a suissa vaig menjar una cosa bonissima que quant pugui tornare nomes per menjar-ne ;)
Imatge

Ja aniras dient ;)
Ex ...moltes coses

Itaca
Presentats
Entrades: 683
Membre des de: dt. gen. 01, 2008 8:34 pm
Ubicació: l'empordanet

Entrada Autor: Itaca » dl. juny 22, 2009 9:55 pm

Veig que ja tens bons consellers, només un apunt pel que fa a l'autopista. Hi ha una manera de no pagar-la que és sense agafar-la, la veritat és que costa una mica no ficart-hi.
Ara fa dos anys varem fer una ruta pels Alps sense autopista. Si buscas trobaràs la crònica feta en aquest fòrum per en Siono1000 a finals de juny o primers de juliol del 2007.
Bon viatge!!
Itaca l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. juny 22, 2009 9:56 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
I quan creieu que arribeu, sapigueu trobar noves sendes.....http://youtu.be/6Gnde5_8VrI
Imatge

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dl. juny 22, 2009 10:25 pm

[quote user="Itaca" post="80865"]Veig que ja tens bons consellers, només un apunt pel que fa a l'autopista. Hi ha una manera de no pagar-la que és sense agafar-la, la veritat és que costa una mica no ficart-hi.
Ara fa dos anys varem fer una ruta pels Alps sense autopista. Si buscas trobaràs la crònica feta en aquest fòrum per en Siono1000 a finals de juny o primers de juliol del 2007.
Bon viatge!![/quote]
Amb el que estic llegint sembla que és com un embut que et van encarrilant cap a les autopistes ?
Bé hi deu haver carreteres pujant cap a les muntanyes i baixant cap a les valls i vorejant els llacs, no ?
Encara no he fet cap ruta per Suïssa, a veure si un dia ...

Kañasaki
Presentats

Entrada Autor: Kañasaki » dt. juny 23, 2009 2:31 pm

Imatge

una mica millor

Oscar
Presentats
Entrades: 1616
Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
Ubicació: montroig de Segarra

Entrada Autor: Oscar » dt. juny 23, 2009 2:57 pm

Jo personalment et diría que compris "la vignete",que és la pegatina per poder agafar autopistes lliurement,és
veritat que si vols no l´agafas però val la pena per fer segons quins enllaços.Jo no vaig jalar gairebé, el traje
de cordura no crec que et sobri a la muntanya,al coll de sant Bernat vaig passar un fred de collons.Prepara la
Visa i no deixis de visitar la fàbrica Nestle-Callier :eyes .Bon viatje i qualsevol cosa ja ho saps.
Que gran aquest de Bilbao

Imatge

Sergi3
Presentats
Entrades: 1454
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Sergi3 » dt. juny 23, 2009 6:08 pm

Home, el mapa uns mica petit, haveure si el pots fer amb el google, i ens poses l'enllaç. Naltros no vam agafar la vigneta per les autopistes, pero tampoc hi varem entrar, tot depen de la presa que tinguins. Per la resta ja t'ho han dit tot
:cerv

Kañasaki
Presentats

Entrada Autor: Kañasaki » dt. juny 23, 2009 6:31 pm

Tinc un mapa a mig fer del google map pero no se com es posa :pcenfado :Disparant

Kañasaki
Presentats

Entrada Autor: Kañasaki » dt. juny 23, 2009 6:34 pm

Kañasaki l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. juny 24, 2009 4:13 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dc. juny 24, 2009 12:42 am

Holaaaaaa,

La part que has penjat m’agrada molt, hi ha trossos que els he fet, d’altres que els tinc pendents, i la zona de Val d’Isère, que quan jo hi vaig anar la tenien tancada per un critèrium de ciclisme que am va fer donar mes voltes que un ventilador.

Com a recomanació et podria dir d’anar a Chamonix-Mont Blanc des de Martigny, la carretera i el coll (Forclaz-1527m) que hi porten em va agradar molt i a Chamonix s’hi pot dormir a bon preu a l’estiu. Jo hi vaig dormir en una habitació amb vistes al Montblac.

:wink: :wink: :wink:
Sort,

Kañasaki
Presentats

Entrada Autor: Kañasaki » dc. juny 24, 2009 1:55 pm

Aqui teniu la segona part aveure que em dieu de la ruta en total.Hem recomeneu alguna coseta mes.En principi tenim 14 dies per fer aixo ho veieu factible?
http://maps.google.es/maps?f=d&source=s ... 75&t=h&z=7
Quines ganes que tinc!!!!!!!!!!!! :martell :form :form
Kañasaki l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. juny 24, 2009 4:12 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Xavi-Gs
Presentats
Entrades: 662
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:59 pm
Ubicació: Almenar

Entrada Autor: Xavi-Gs » dc. juny 24, 2009 2:44 pm

Cull....ns!!! quina ruta que prepareu mes guapa!!!

Espero us acompany el bon temps, i ja sabeu ehhh, fotossss!!!!!!!!

Ens veiem
Hi ha tres classes d'homes, els que saben comptar i els que no. Homer Simpson

Imatge

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dj. juny 25, 2009 11:53 am

Holaaaa,

Trobo que es una ruta espectacular, en quants dies dies dius que ho vols fer???

En tot cas, posat a donar-te recomanacions i allargar-te la ruta, prova això:
http://maps.google.es/maps?f=d&source=s ... 29095&z=10

Així a mes de fer el Mortirolo (que jo no el vaig fer) també fas el Gavia, que a mi em va agradar molt, especialment per la banda de Ponte di Legno. I t’estalvies la general de Tirano a Monno, que jo no li vaig trobar res d’especial.

:shock: :shock: :shock:
Sort,

Sergi3
Presentats
Entrades: 1454
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Sergi3 » dj. juny 25, 2009 12:45 pm

hola, posats a proposar, aquest port
el link no es exacte, es el Grossglocknergrossglockner, es un port de muntanya prou maco, i un cop a innsbruck, esta aprop. Aixo si es de pagament, 18€.
:cerv

Siono1000
Presentats
Entrades: 2573
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dj. juny 25, 2009 12:46 pm

Una gran ruta la veritat, partint de la base que tot no és pot veure en només un cop, crec que la ruta és feta amb molt de seny, segur que en gaudireu intensament.
En 14 dies crec que la podeu fer tota sense problemes i si no...sempre és pot retallar per algun lloc. :D

Fes cas a aquesta recomanació, al meny jo no m'ho pensaria ni un moment, l'Albert si que en sap. :mestre

[quote user="Albert" post="81212"]Holaaaa,

Així a mes de fer el Mortirolo (que jo no el vaig fer) també fas el Gavia, que a mi em va agradar molt, especialment per la banda de Ponte di Legno. I t’estalvies la general de Tirano a Monno, que jo no li vaig trobar res d’especial.

:shock: :shock: :shock:[/quote]

Quant tornis ja tindràs feina a explicar-nos-ho. Que nosaltres ho esperarem...eh!!!

Salut.
Salut i kilómetres

Pacs47
Presentats
Entrades: 1271
Membre des de: dg. abr. 08, 2007 9:59 pm
Ubicació: manresa

Entrada Autor: Pacs47 » dj. juny 25, 2009 10:00 pm

bones!!!!

ostras quina pena, :( :( :( :( per poc no ens trobarem a dalt del Stelvio, jo marxo aquet diumenge i espero arribar-hi, -despres de la feina encomanada, per Hijpanitat, el dimarts o dimecres d'aquesta setmana que ve, de totes maneres ja penjare la cronica per que puguis gaudir del que t'espera.
que tinguis bona ruta
:form :form :form :form

salut
SOCI A.M.M. 16284

Kañasaki
Presentats

Entrada Autor: Kañasaki » dv. juny 26, 2009 8:43 pm

GRACIES A TOTS!!!!!!!!!!!
Ara u tinc una mica mes clar

Aixo es el que volia fer pero m'he equivocat al planol gracies Albert .Ho haure de revisar tot :sado :sado

[quote user="Sergi3" post="81213"]hola, posats a proposar, aquest port
el link no es exacte, es el Grossglocknergrossglockner, es un port de muntanya prou maco, i un cop a innsbruck, esta aprop. Aixo si es de pagament, 18€.
:cerv[/quote]

Aquest si dona temps ho fare gracies :ksss
[quote user="Siono1000" post="81214"]Una gran ruta la veritat, partint de la base que tot no és pot veure en només un cop, crec que la ruta és feta amb molt de seny, segur que en gaudireu intensament.
En 14 dies crec que la podeu fer tota sense problemes i si no...sempre és pot retallar per algun lloc. :D

Fes cas a aquesta recomanació, al meny jo no m'ho pensaria ni un moment, l'Albert si que en sap. :mestre

Quant tornis ja tindràs feina a explicar-nos-ho. Que nosaltres ho esperarem...eh!!!

Salut.[/quote]

La ruta no es meva es del llibre Europa en moto de la editorial anaya las fotos las tindreu que yo porto temps veient les vostres :roll: :D :D gracies

[quote user="Pacs47" post="81292"]bones!!!!

ostras quina pena, :( :( :( :( per poc no ens trobarem a dalt del Stelvio, jo marxo aquet diumenge i espero arribar-hi, -despres de la feina encomanada, per Hijpanitat, el dimarts o dimecres d'aquesta setmana que ve, de totes maneres ja penjare la cronica per que puguis gaudir del que t'espera.
que tinguis bona ruta
:form :form :form :form
Moltes gracies que et vagi molt be y t'acompany el bon temps...espero les fotos

Esteelman(m'encantan les teves fotos) y 007 moltes gracies pero la llonganisa vindra amb mi igual que ha vingut a Xina o Thaylandia :mrgreen: y no va tornar :mrgreen: :mrgreen: per molt be que menguis fora sempre i a un dia que la necessito es com una droga per mi :cerv :cerv

Un altre cop moltes gracies a tots!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :bow :bow :bow :bow sou de gran ajut

Kañasaki
Presentats

Entrada Autor: Kañasaki » dv. juny 26, 2009 9:23 pm

[quote user="Oscar" post="80973"]Jo personalment et diría que compris "la vignete",que és la pegatina per poder agafar autopistes lliurement,és
veritat que si vols no l´agafas però val la pena per fer segons quins enllaços.Jo no vaig jalar gairebé, el traje
de cordura no crec que et sobri a la muntanya,al coll de sant Bernat vaig passar un fred de collons.Prepara la
Visa i no deixis de visitar la fàbrica Nestle-Callier :eyes .Bon viatje i qualsevol cosa ja ho saps.[/quote]
:eyes :eyes :eyes on es la fabrica????soc molt chocolater :shock: potser entro y perdo el coneixement :mrgreen: :mrgreen:

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”