A Veure Que Pasa Amb La Meva Gs ?????

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderador: Airald

Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

Re: A Veure Que Pasa Amb La Meva Gs ?????

Entrada Autor: Fjodor » dt. feb. 22, 2011 12:37 pm

Ah! molt bona la frase de la RC8!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
No podia esperar menys de tu...

ORANGEGAAAAAAAAAAAAAAAAAASSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

Imatge

Nomes mirar la maquina aquesta se m'accelera el ritme cardíac.... buk... buk... buk.... woaaaahhhhhhhhhhh

Avatar de l’usuari
Perebi
Presentats
Entrades: 717
Membre des de: dl. feb. 07, 2011 11:39 pm
Ubicació: Sant Andreu del Palomar

Re: A Veure Que Pasa Amb La Meva Gs ?????

Entrada Autor: Perebi » dt. feb. 22, 2011 1:22 pm

[quote user="Joavel" post="159021"][quote user="Fjodor" post="159015"]Per principis no portaria mai un cardan... :roll:
No m'agraden les reaccions que té.
Però per turisme és molt còmode i fi.. i sobretot (el milor) net.
Però.. en conducció esportiva.. una reduïda de 3 o 4 marxes... bufffffff

Jo prefereixo posar grasa i canviar kit de transmissió quan toqui... per ara...

Algun dia KTM inventarà un cardan per conducció orange???

:martell :martell :martell[/quote]

Sobre gustos...
Dit aixó, jo ving de transmissió per cadena (meins els vespinos...jejejeje) i desprès de provar el cardan, aposto per ell sense duptar-ho.
El que s'ha de dir és que amb la transmissió per cardan, s'ha d'anar molt i molt fí amb es gas (al meins amb la r1200r) i conduir "anticipant-te" a la jugada, ja que les reduccions poden arrivar a ser molt fortes.
Personalment crec, que als que no els agraden els "cardan", és precisament per que els costa molt acostumarse a una conducció molt fina, i jo afegiría que en general, per carretera, és com s'ha d'anar (tant amb cardan com amb cadena...) si volem evitar ensurts.

LA CONDUCCIÓ ESPORTIVA, SI US PLAU, DEIXEU-LA PER ELS CIRCUITS !!![/quote]

Jo faig una conducció diguem-ne "alegre" i encara de tant en tant, sobre tot quan talles gas, la moto es brusca si no ets molt fi. Sembla ser que això ho han arreglat amb la R12R del 2011, però no seré jo el que ho provi, de moment.

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: A Veure Que Pasa Amb La Meva Gs ?????

Entrada Autor: Randy-650 » dt. feb. 22, 2011 5:24 pm

[quote user="Fjodor" post="159035"]A l'hospital?????? :tremolant

Què et va deixar flipat?

[/quote]

Si. Diumenge en Steelman, la Natàlia, la Mareta, la Mar, el Xavier, la Lini, el Jordi Ponsa i jo vem acompanyar al JoanXT a l'hospital de Vilafranca. I tanta estona allí vem tenir temps per parlar de moltes coses. :???:

El què em va deixar flipat ja ho explicaré un altre dia, segurament obriré un fil i tot. :lol:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

Re: A Veure Que Pasa Amb La Meva Gs ?????

Entrada Autor: Fjodor » dt. feb. 22, 2011 5:27 pm

:roll: val.
No se qui es en JoanXT, però desitjo que es recuperi... i ràpid!

Salut!

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: A Veure Que Pasa Amb La Meva Gs ?????

Entrada Autor: Randy-650 » dt. feb. 22, 2011 5:33 pm

En JoanXT és un mototurista molt apreciat per tots que va tenir la mala 'pota' de trencar-se la tibia i el peroné a la sortida de la calçotada diumenge, just abans d'una rotonda. :(

A l'apartat general hi ha un fil obert on la seva germaneta AnnA i els de terres de Ponent ens expliquen com evoluciona la cosa. :D
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

Re: A Veure Que Pasa Amb La Meva Gs ?????

Entrada Autor: Fjodor » dt. feb. 22, 2011 5:38 pm

Si, ja he vist.
Lu susoditxu... que es millori i ràpid.
SORT JOAN!

:form

Avatar de l’usuari
Perebi
Presentats
Entrades: 717
Membre des de: dl. feb. 07, 2011 11:39 pm
Ubicació: Sant Andreu del Palomar

Re: A Veure Que Pasa Amb La Meva Gs ?????

Entrada Autor: Perebi » dt. feb. 22, 2011 5:49 pm

[quote user="Randy-650" post="159088"][quote user="Fjodor" post="159035"]A l'hospital?????? :tremolant

Què et va deixar flipat?

[/quote]

Si. Diumenge en Steelman, la Natàlia, la Mareta, la Mar, el Xavier, la Lini, el Jordi Ponsa i jo vem acompanyar al JoanXT a l'hospital de Vilafranca. I tanta estona allí vem tenir temps per parlar de moltes coses. :???:

El què em va deixar flipat ja ho explicaré un altre dia, segurament obriré un fil i tot. :lol:[/quote]

Ostres, quin misteri, he, he. Ara no ens pots deixar així.....

Avatar de l’usuari
Joavel
Presentats
Entrades: 604
Membre des de: dl. gen. 24, 2011 9:08 am
Ubicació: Bigues i Riells

Re: A Veure Que Pasa Amb La Meva Gs ?????

Entrada Autor: Joavel » dt. feb. 22, 2011 7:31 pm

Vinga nanos... que això sembla a can misteri...primer l'un que canvía de moto :lol: :lol: :lol: i que no vol explicar-ho... :roll: i ho explica, però no del tot...

despres l'altre que ha trovat...no sabem el què...un día a l'hospital...i que tampoc no ho vol explicar...

semblem verduleres un día de mercat... :roll:

Tot això és conya, heeeeee !!!! :cerv

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: A Veure Que Pasa Amb La Meva Gs ?????

Entrada Autor: Eva » dt. feb. 22, 2011 8:47 pm

:???: :???: Jo m´he perdut ...... :???:

Epsss, però no pasa res........ ;)

Avatar de l’usuari
Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Re: A Veure Que Pasa Amb La Meva Gs ?????

Entrada Autor: Ra-mon » dt. feb. 22, 2011 9:31 pm

[quote user="Mareta" post="159150"]:???: :???: Jo m´he perdut ...... :???:

Epsss, però no pasa res........ ;)[/quote]

Jo també, em sembla que últimament pel fòrum hi ha molt de misteri i ocultisme :roll:

Avatar de l’usuari
Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Re: A Veure Que Pasa Amb La Meva Gs ?????

Entrada Autor: Llagasta » dc. feb. 23, 2011 6:19 pm

[quote user="Steelman" post="158922"]El cardan es pot espatllar, com qualsevol part de la moto.
Es un element mecanic i de molt de desgast.

Jo no enten de mecanica, pero les GS's hi hagut alguna gent que ha tingut problemes amb els rodaments del cardan.

Aixo el Llagasta que es un crack de GS's i de mecanica t´ho podra explicar millor[/quote]

El que jo us podria dir es que com a qualsevol estris mecànic un cardan es pot trencar, però amb una mica de sentit comú ( sobretot a les reduccions ) i amb un minim manteniment, el cardan de les GS i RT poden tenir la mateixa durada que el mateix motor.

Al començament BMW va xulejar que el seu grup cardan no necessitava manteniment i va haver de canviar bastants cardan , ( sobretot amb quilometratjes importants amb garantia) :evil:

Després a finals de 2006 , va enviar unes circulars al concessionaris amb l´indicació de canviar la valvulina cada 20000 Qms.

Posteriorment i a finals del 2008 , nova comunicació de reduir la capacitat de 220 cc. que indicaven a 180 cc., doncs amb més capacitat hi havia sobrepresió i petaven alguns aros-retens de darrera , res important però supurava.

Mes endavant , van canviar la barra articulada del cardan,( amb la boca d´entrada al primari de la caixa de canvis i també al grup conic ) de 22 mm. O a 25 mm. O , es a dir : més gruixut i reforçat.

Aixó es aplicable a les Gs´s del 2005 al 2008 i ADV fins al 2007, a partir d´aquestes dates ja porten l´arbre de 25 mm.

De totes maneres BMW amb ganes de millorar ha canviat la carcassa del cardan des de les darreres Gs de simple arbre i a partir de llavors totes les gs i Rt de doble arbre de lleves, i !!!!! per fi !!!! un tap de drenatje a la part inferior, que permet ara fer els canvis en pocs minuts i sense la feina d´abans que s´havia de treure el tirant superior del basculant i despenjar el grup, per què anès caient tota la valvulina " per gravetat " i pel forat d´omplir :roll:
També hi observat a la meva i que no portava l´anterior del 2006, es que hi han incorporat un petit desvaporitzador , per si mai hi haguès sobrepresió.

Resumint: a totes les GS´s ara a l´hora de fer els canvis als 20000 Qms. oli SAE 80W90 en normes API GL5 i 180 cc.
amb aixó, sentit comú a l´hora de fer reduccions,acompanyant amb un petit cop de gas i no reduir a saco tipo MotoGP.....cardan per cardar anys i panys....... esperem-ho jo de totes maneres pel que val, el canviaré cada 10000 . :mrgreen:
Imatge
aixó es la carcassa del grup de darrera allá on hi ha el nº 13 es on aniria collada la roda
Imatge
el braç articulat cardanic que va a dintre el basculant ,el nº 2 anterior va acoplat a la caixa de canvis
Imatge
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. feb. 23, 2011 9:03 pm, en total s’ha editat 9 vegades.
Imatge

Avatar de l’usuari
Perebi
Presentats
Entrades: 717
Membre des de: dl. feb. 07, 2011 11:39 pm
Ubicació: Sant Andreu del Palomar

Re: A Veure Que Pasa Amb La Meva Gs ?????

Entrada Autor: Perebi » dc. feb. 23, 2011 6:56 pm

Clase magistral, si senyor.
Llagasta, entenc que, a motors equivalents, la meva R1200R de 2008 es igual "cardánicament" parlant.

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: A Veure Que Pasa Amb La Meva Gs ?????

Entrada Autor: Kpeps » dc. feb. 23, 2011 7:14 pm

[quote user="LLAGASTA" post="159248"]
El que jo us podria dir es que + TOTA L'EXPLICACIO ;) ;) ;) [/quote]

sens dubte ets molt mes que un llibre obert :cerv :cerv :cerv :mestre :mestre :mestre a la meva K ,com dius, per canviar l'oli del grup es te que despenjar el cardan,sempre ho he fet amb cada canvi de pneumatic i a les revisions anuals i per reduir els cops de gas son molt importants aixi com no exagerar baixant marxas de cop.
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. feb. 23, 2011 7:14 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Avatar de l’usuari
Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Re: A Veure Que Pasa Amb La Meva Gs ?????

Entrada Autor: Llagasta » dc. feb. 23, 2011 7:30 pm

[quote user="PEREBI" post="159261"]
Llagasta, entenc que, a motors equivalents, la meva R1200R de 2008 es igual "cardánicament" parlant.[/quote]


si, yes, oui, ja, totes les Boxer 1200 amb Paralever ( menys motor 850 i 1150 )
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. feb. 23, 2011 7:31 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: A Veure Que Pasa Amb La Meva Gs ?????

Entrada Autor: Randy-650 » dc. feb. 23, 2011 7:54 pm

[quote user="LLAGASTA" post="159275"][quote user="PEREBI" post="159261"]
Llagasta, entenc que, a motors equivalents, la meva R1200R de 2008 es igual "cardánicament" parlant.[/quote]


si, yes, oui, ja, totes les Boxer 1200 amb Paralever ( menys motor 850 i 1150 )[/quote]

I els cardan de les sèries K és igual al de les sèries R? :roll:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Re: A Veure Que Pasa Amb La Meva Gs ?????

Entrada Autor: Llagasta » dc. feb. 23, 2011 8:19 pm

[quote user="Randy-650" post="159279"][quote user="LLAGASTA" post="159275"][quote user="PEREBI" post="159261"]
Llagasta, entenc que, a motors equivalents, la meva R1200R de 2008 es igual "cardánicament" parlant.[/quote]


si, yes, oui, ja, totes les Boxer 1200 amb Paralever ( menys motor 850 i 1150 )[/quote]

I els cardan de les sèries K és igual al de les sèries R? :roll:[/quote]
no dèu ser massa diferent, el grup no crec que canvii massa, potser algun petit canvi doncs pot girar bastant mes depressa ( + velocitat máxima ) i que surt per l´altra cantó.

ara ho miraré. :roll:
Imatge

Avatar de l’usuari
Perebi
Presentats
Entrades: 717
Membre des de: dl. feb. 07, 2011 11:39 pm
Ubicació: Sant Andreu del Palomar

Re: A Veure Que Pasa Amb La Meva Gs ?????

Entrada Autor: Perebi » dc. feb. 23, 2011 8:53 pm

Si, si, mira-ho, ets un pou de ciéncia, he, he.

Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

Re: A Veure Que Pasa Amb La Meva Gs ?????

Entrada Autor: Fjodor » dj. feb. 24, 2011 9:22 am

Llagasta, t'has de comprar una KTM i canviaras el concepte de conducció...
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: A Veure Que Pasa Amb La Meva Gs ?????

Entrada Autor: Eva » dj. març 03, 2011 3:14 pm

[quote user="Fjodor" post="159351"]Llagasta, t'has de comprar una KTM i canviaras el concepte de conducció...
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]

A la Patagonia ens varen adelantar un parell de KTM 990 que ens varen arrecar TOTES les enganxines :???: :???: :???:

Anaven més sobrats :???: :???: :???: :???:

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”