[quote user="PEREBI" post="159003"]La VFR ho tinc clar, la havia oblidat, però la DN01 (alies la motomesraraquehaparitmare) pensava que era per corretja dentada, como un scooter.
[/quote]
Doncs mira, a la sortida de diumenge va venir la Vero, una noia molt simpatica, amb la seva flamant DN-O1, i fins i tot vaig pujar-hi a sobre. Als Honda Days ja la vaig provar fa anys. Porta el mateix motor que la Deauville i la nova Transalp, amb transmissió cardànica. I el què més em va sobtar, que m'ho da dir el seu marit, en Jordi, va ser el pneumàtic del darrera, un 190!!! :eyes
Tipo de motor 4 tiempos, 2 cilindros en V a 52º SOHC con refrigeración líquida y 8 válvulas
Refrigeración Liquida
Cilindrada 680 cc
Diámetro / Carrera 81 x 66 mm
Relación de compresión 10 : 1
Potencia máxima 45 kW/7.500 min– (95/1/EC)
Par Máximo 64 Nm/6.000 min– (95/1/EC)
Velocidad de ralentí 1.200 min–
Capacidad de aceite 4 litros
Carburación Inyección electrónica PGM-FI
Diámetro de la mariposa 40 mm
Filtro de aire Tipo cartucho de Malla
Sistema de encendido Electrónico totalmente transistorizado
Avance de encendido 12º APMS (ralentí) ~ 60º APMS (5.500 rpm)
Tipo de bujía SIMR8A9 (NGK)
Arranque Eléctrico
Capacidad de la batería 12 V/12 AH
Potencia del alternador 450 W
Faros 12 V, 55 W x2 (corta)/55 W x 1 (larga)
Embrague HFT con control hidráulico
Activación del embrague Automático
Tipo de transmisión HFT (transmisión continuamente variable)
Reducción primaria 1,136 (75/66)
Relaciones de correa 3~1
Reducción final 1,4
Transmisión final Cardan sellado
[quote user=""]
Hi ha una certa contradicció en dir que el cardan de Honda es millor que el de BMW si no tenen el sistema “antipatinament”, no?.
[/quote]
Alto, alto, jo no he dit que el cardan de Honda sigui millor que el de BMW. És tot just al contrari, el de BMW ara mateix és un dels millors aconseguit del mercat. Sembla ser que el nou de la VFR 1200 s'acosta molt al de les BMW.