A Veure Que Pasa Amb La Meva Gs ?????

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderador: Airald

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: A Veure Que Pasa Amb La Meva Gs ?????

Entrada Autor: Eva » ds. feb. 19, 2011 6:52 pm

[quote user="Kpeps" post="158635"][quote user="STELVIO 00" post="158597"]
Vindré amb una R 800 R :tremolant :tremolant[/quote]

vaja,l'amic Stelvio va de proves amb un prototip :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :b9 :b9 :b9 :cerv :cerv :cerv :cerv[/quote]

:b9 :b9 :b9 :b9 :b9

Per cert, Kpeps.... nosaltres ja estem a Empate (Igualada) .....

Imatge

Estem molles com ánecs :???: :???: :???: :???:

Espero que dema`el temps millori :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. feb. 19, 2011 7:08 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: A Veure Que Pasa Amb La Meva Gs ?????

Entrada Autor: Kpeps » ds. feb. 19, 2011 9:07 pm

[quote user="Mareta" post="158636"][quote user="Kpeps" post="158635"][quote user="STELVIO 00" post="158597"]
Vindré amb una R 800 R :tremolant :tremolant[/quote]

vaja,l'amic Stelvio va de proves amb un prototip :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :b9 :b9 :b9 :cerv :cerv :cerv :cerv[/quote]

:b9 :b9 :b9 :b9 :b9

Per cert, Kpeps.... nosaltres ja estem a Empate (Igualada) .....

Imatge

Estem molles com ánecs :???: :???: :???: :???:

Espero que dema`el temps millori :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]


esperem que si,he baixat a Barcelona per fer una mica de bateria i tambe esta plovent,ara fins a Manresa a veure com arrivo jo :tremolant :tremolant :tremolant fins dema i a dormir somiant amb els angelets :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Imatge

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: A Veure Que Pasa Amb La Meva Gs ?????

Entrada Autor: Eva » dl. feb. 21, 2011 8:20 pm

La moto va molt i molt bé.

Aquest cap de setmana hem fet servir molt l´ESA, es a dir, expressament he canviat de conducció sovint i ha respòs estupendament.

Malgrat peti cada .... 50.000 km .... val la pena que les motos portin ESA, el que crec és que l´ESA hauria d´estar suficientment garantit perquè durés molt i molt més.

I ... a veure..... unaltre pregunta....

jo que desconec el tema de la cardan.... pot arribar a espatllar-se ????

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: A Veure Que Pasa Amb La Meva Gs ?????

Entrada Autor: Steelman » dl. feb. 21, 2011 8:45 pm

El cardan es pot espatllar, com qualsevol part de la moto.
Es un element mecanic i de molt de desgast.

Jo no enten de mecanica, pero les GS's hi hagut alguna gent que ha tingut problemes amb els rodaments del cardan.

Aixo el Llagasta que es un crack de GS's i de mecanica t´ho podra explicar millor
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Minino
Presentats
Entrades: 1454
Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres

Re: A Veure Que Pasa Amb La Meva Gs ?????

Entrada Autor: Minino » dl. feb. 21, 2011 8:55 pm

Eva la cardan és com un palier de cotxe i és una peça mecànica, no és ben igual però perquè et facis una idea amb la comparació "s'avarien" no és una avaria comun,se sol trencar el coixinet per desgast de ferricha de ferro,no és tan comú aquesta avaria com el desgast d'una cadena en altres motos
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..
Imatge

Avatar de l’usuari
Perebi
Presentats
Entrades: 717
Membre des de: dl. feb. 07, 2011 11:39 pm
Ubicació: Sant Andreu del Palomar

Re: A Veure Que Pasa Amb La Meva Gs ?????

Entrada Autor: Perebi » dl. feb. 21, 2011 9:11 pm

+1 . Les respostes son correctes. El cardan, per definició es igual d'etern que el motor boxer, es a dir, es pot espatllar, però amb un bon us dura molt mes que una cadena. I no t'has d'amoinar amb el greix.

L'amic Stelvio00 porta 3 milions de quilómetres a la seva troncomoto (no, la GS no) i ens pot dir per al.lusions si ha tingut mai cap problema amb el cardan.
Perebi l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. feb. 21, 2011 9:13 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: A Veure Que Pasa Amb La Meva Gs ?????

Entrada Autor: Randy-650 » dl. feb. 21, 2011 9:30 pm

[quote user="PEREBI" post="158935"]

L'amic Stelvio00 porta 3 milions de quilómetres a la seva troncomoto (no, la GS no) i ens pot dir per al.lusions si ha tingut mai cap problema amb el cardan.[/quote]

Però recordo que el cardan de les Honda és infinitament millor -per construcció- que el de les BMW.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Perebi
Presentats
Entrades: 717
Membre des de: dl. feb. 07, 2011 11:39 pm
Ubicació: Sant Andreu del Palomar

Re: A Veure Que Pasa Amb La Meva Gs ?????

Entrada Autor: Perebi » dl. feb. 21, 2011 11:30 pm

Si es tant bó, perqué no mes el tenen tres models de Honda?. De memòria: Gold Wing, Pan European i Deauvillle......
No ho entenc.

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: A Veure Que Pasa Amb La Meva Gs ?????

Entrada Autor: Randy-650 » dt. feb. 22, 2011 9:38 am

[quote user="PEREBI" post="158975"]Si es tant bó, perqué no mes el tenen tres models de Honda?. De memòria: Gold Wing, Pan European i Deauvillle......
No ho entenc.[/quote]

Et deixes la VFR 1200 i la DN-O1.

La politica d'Honda els diu, igual que a Yamaha i Kawasaki, que cardan és sinònim de moto turistica, quan BMW ho ha fet servir sempre des de que va començar a posar-lo a la R 32:

Imatge

I BMW ho ha continuat fent així en tots els models -igual que Moto Guzzi- menys a la sèrie F i G. L'evolució que ha fet BMW i el seu cardan fa que tinguin fins i tot sistema antipatinament, cosa que Honda no ha sabut millorar-ho, sols a la nova VFR 1200.

Ës igual que amb el tema de la propulsió a les rodes del darrera dels cotxes BMW, que és la millor de totes des del meu punt de vista. Els altres cotxes ni s'hi acosten, sols Porsche.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Perebi
Presentats
Entrades: 717
Membre des de: dl. feb. 07, 2011 11:39 pm
Ubicació: Sant Andreu del Palomar

Re: A Veure Que Pasa Amb La Meva Gs ?????

Entrada Autor: Perebi » dt. feb. 22, 2011 10:09 am

La VFR ho tinc clar, la havia oblidat, però la DN01 (alies la motomesraraquehaparitmare) pensava que era per corretja dentada, como un scooter.

Hi ha una certa contradicció en dir que el cardan de Honda es millor que el de BMW si no tenen el sistema “antipatinament”, no?.

D’acord amb el sistema de propulsió de BMW, en tinc un que funciona 40/60 i les sensacions son de control total.

Ei, d’una pregunta de la Mareta en surt una classe magistral d’en Randy.

Això es un fòrum senyors!

Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

Re: A Veure Que Pasa Amb La Meva Gs ?????

Entrada Autor: Fjodor » dt. feb. 22, 2011 11:18 am

Per principis no portaria mai un cardan... :roll:
No m'agraden les reaccions que té.
Però per turisme és molt còmode i fi.. i sobretot (el milor) net.
Però.. en conducció esportiva.. una reduïda de 3 o 4 marxes... bufffffff

Jo prefereixo posar grasa i canviar kit de transmissió quan toqui... per ara...

Algun dia KTM inventarà un cardan per conducció orange???

:martell :martell :martell

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: A Veure Que Pasa Amb La Meva Gs ?????

Entrada Autor: Randy-650 » dt. feb. 22, 2011 11:57 am

[quote user="PEREBI" post="159003"]La VFR ho tinc clar, la havia oblidat, però la DN01 (alies la motomesraraquehaparitmare) pensava que era per corretja dentada, como un scooter.

[/quote]

Doncs mira, a la sortida de diumenge va venir la Vero, una noia molt simpatica, amb la seva flamant DN-O1, i fins i tot vaig pujar-hi a sobre. Als Honda Days ja la vaig provar fa anys. Porta el mateix motor que la Deauville i la nova Transalp, amb transmissió cardànica. I el què més em va sobtar, que m'ho da dir el seu marit, en Jordi, va ser el pneumàtic del darrera, un 190!!! :eyes

Imatge

Tipo de motor 4 tiempos, 2 cilindros en V a 52º SOHC con refrigeración líquida y 8 válvulas
Refrigeración Liquida
Cilindrada 680 cc
Diámetro / Carrera 81 x 66 mm
Relación de compresión 10 : 1
Potencia máxima 45 kW/7.500 min– (95/1/EC)
Par Máximo 64 Nm/6.000 min– (95/1/EC)
Velocidad de ralentí 1.200 min–
Capacidad de aceite 4 litros
Carburación Inyección electrónica PGM-FI
Diámetro de la mariposa 40 mm
Filtro de aire Tipo cartucho de Malla
Sistema de encendido Electrónico totalmente transistorizado
Avance de encendido 12º APMS (ralentí) ~ 60º APMS (5.500 rpm)
Tipo de bujía SIMR8A9 (NGK)
Arranque Eléctrico
Capacidad de la batería 12 V/12 AH
Potencia del alternador 450 W
Faros 12 V, 55 W x2 (corta)/55 W x 1 (larga)
Embrague HFT con control hidráulico
Activación del embrague Automático
Tipo de transmisión HFT (transmisión continuamente variable)
Reducción primaria 1,136 (75/66)
Relaciones de correa 3~1
Reducción final 1,4
Transmisión final Cardan sellado



[quote user=""]

Hi ha una certa contradicció en dir que el cardan de Honda es millor que el de BMW si no tenen el sistema “antipatinament”, no?.

[/quote]

Alto, alto, jo no he dit que el cardan de Honda sigui millor que el de BMW. És tot just al contrari, el de BMW ara mateix és un dels millors aconseguit del mercat. Sembla ser que el nou de la VFR 1200 s'acosta molt al de les BMW.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Joavel
Presentats
Entrades: 604
Membre des de: dl. gen. 24, 2011 9:08 am
Ubicació: Bigues i Riells

Re: A Veure Que Pasa Amb La Meva Gs ?????

Entrada Autor: Joavel » dt. feb. 22, 2011 12:01 pm

[quote user="Fjodor" post="159015"]Per principis no portaria mai un cardan... :roll:
No m'agraden les reaccions que té.
Però per turisme és molt còmode i fi.. i sobretot (el milor) net.
Però.. en conducció esportiva.. una reduïda de 3 o 4 marxes... bufffffff

Jo prefereixo posar grasa i canviar kit de transmissió quan toqui... per ara...

Algun dia KTM inventarà un cardan per conducció orange???

:martell :martell :martell[/quote]

Sobre gustos...
Dit aixó, jo ving de transmissió per cadena (meins els vespinos...jejejeje) i desprès de provar el cardan, aposto per ell sense duptar-ho.
El que s'ha de dir és que amb la transmissió per cardan, s'ha d'anar molt i molt fí amb es gas (al meins amb la r1200r) i conduir "anticipant-te" a la jugada, ja que les reduccions poden arrivar a ser molt fortes.
Personalment crec, que als que no els agraden els "cardan", és precisament per que els costa molt acostumarse a una conducció molt fina, i jo afegiría que en general, per carretera, és com s'ha d'anar (tant amb cardan com amb cadena...) si volem evitar ensurts.

LA CONDUCCIÓ ESPORTIVA, SI US PLAU, DEIXEU-LA PER ELS CIRCUITS !!!

Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

Re: A Veure Que Pasa Amb La Meva Gs ?????

Entrada Autor: Fjodor » dt. feb. 22, 2011 12:06 pm

Ai ai ai....
Es pot anar moooooolt fi esportivament.
ESPORTIU NO EQUIVAL A PERILLÓS NI AGRESSIU. COMPTE!!!
Jo sempre condueixo amb marge. De sobres. No arriscaria mai la meva seguretat.
Als circuits si que t'hi pots deixar l'adrenalina. Per això estan.
Però hi ha maneres de portar motos. Cadascú té el seu. A mi m'agrada sentir els cavalls, el reprise i jugar amb la màquina. El cardan no m'ho permet. Per ara.
Ja se que que els touringuerus i els mototuristes de motos-zeppelin us agrada, i també per la manera de portar la moto que teniu.

Salut!

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: A Veure Que Pasa Amb La Meva Gs ?????

Entrada Autor: Randy-650 » dt. feb. 22, 2011 12:13 pm

[quote user="Fjodor" post="159024"]
Es pot anar moooooolt fi esportivament.
ESPORTIU NO EQUIVAL A PERILLÓS NI AGRESSIU. COMPTE!!!
[/quote]

Exacte.

Senzillament aplicant el doble embragatge perquè a les reduccions girin igual tots els pinyons.

Ah!! Responent a la pregunta de la Mareta sobre si té manteniment: a certs km s'ha de canviar la valvulina, però tranquil·la, normalment no s'espatlla. ;)

Recordo haber llegit que en una revisió ja te la van canviar, en teoria s'ha de canviar als 20.000 o 25.000 km.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

Re: A Veure Que Pasa Amb La Meva Gs ?????

Entrada Autor: Fjodor » dt. feb. 22, 2011 12:19 pm

Ostia Randy! ets un master... molt be!
Tu hauries de portar una Desmosedici RR!!!!!!!!!!!!!!!!
No t'agradaria?

Jo amb una RC8 pèr carretera estrictament, em conformo...
Tot i que... soc dels que si vaig per una carretera i hi ha cuneta amb una bassa... l'aprofito... xaaaaaaaap!... i torno a l'asfalt...

Per cert... quan et canviis la moto... en quina penses?

Vsssssssssss Randy!

:mrgreen:

Avatar de l’usuari
Joavel
Presentats
Entrades: 604
Membre des de: dl. gen. 24, 2011 9:08 am
Ubicació: Bigues i Riells

Re: A Veure Que Pasa Amb La Meva Gs ?????

Entrada Autor: Joavel » dt. feb. 22, 2011 12:22 pm

[quote user="Fjodor" post="159024"]Ai ai ai....
Es pot anar moooooolt fi esportivament.
ESPORTIU NO EQUIVAL A PERILLÓS NI AGRESSIU. COMPTE!!!
Jo sempre condueixo amb marge. De sobres. No arriscaria mai la meva seguretat.
Als circuits si que t'hi pots deixar l'adrenalina. Per això estan.
Però hi ha maneres de portar motos. Cadascú té el seu. A mi m'agrada sentir els cavalls, el reprise i jugar amb la màquina. El cardan no m'ho permet. Per ara.
Ja se que que els touringuerus i els mototuristes de motos-zeppelin us agrada, i també per la manera de portar la moto que teniu.

Salut![/quote]

Fjodor, si no he llegit malament acabes d'escriure... reduir "tres o quatre marxes..." si aixo no és conducció agressiva... però bé ja sé que hi ha moltes maneres de reduïr-les les marxes...jejejejeje
I realment estic d'acord amb tú, les motos amb cardan "NO transmeten" les mateixes sensacions que les de cadena, ho comprovo cada vegada que canvi-ho la BMW, per la meva estimada Bonnie.

Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

Re: A Veure Que Pasa Amb La Meva Gs ?????

Entrada Autor: Fjodor » dt. feb. 22, 2011 12:27 pm

Mmmmm... potser alguna vegada no te n'adones i vas un pèl ensofrat....

Qui sap... la vida té aquestes coses...

La conducció tranquil.la també m'agrada molt eh? Mirar el paisatge es una gossada... amb cadena, clar.

Ara. quan mires el plat o el pinyó i veus que les dents tenen forma de motoserra..... hahahahahahaaaaa...

Una vegada amb la primera Super Tenere vaig notar que quan arrancava amb marxa feia una fressa estranya i "patinava"... quan vaig treure la tapa del pinyó d'atac vaig veure que el pinyó era... una rodona sense dents!!!!!! me'ls havia polit...

Salut Joavel, i Vsssssssssssssss!!!
:cerv
Fjodor l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. feb. 22, 2011 12:27 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: A Veure Que Pasa Amb La Meva Gs ?????

Entrada Autor: Randy-650 » dt. feb. 22, 2011 12:30 pm

[quote user="Fjodor" post="159030"]Ostia Randy! ets un master... molt be!
[/quote]

M'agraden les motos, i miro d'estar informat constantment. No puc evitar-ho. :oops:

[quote user="Fjodor" post=""]
Tu hauries de portar una Desmosedici RR!!!!!!!!!!!!!!!!
No t'agradaria?:[/quote]

Ara per ara no, i mira que la Desmosedici, igual que la RC-8 i la nova MVAgusta m'encanten. Però ja no tinc vint anyets. Amb el temps m'he tornat molt més prudent. :tremolant Els que em coneixen saben que no corro mai.

Però aviam, si em toca la Primitiva obviament en compraré una per fer tandes, i penso amb la RC-8. ;)

[quote user=""]


Tot i que... soc dels que si vaig per una carretera i hi ha cuneta amb una bassa... l'aprofito... xaaaaaaaap!... i torno a l'asfalt...

Per cert... quan et canviis la moto... en quina penses?

[/quote]

Cada vegada m'atrau més la GS. Diumenge vaig anar un troç al darrera el Steelman i vaig observar una cosa que em va deixar flipat. Ara ho estic investigant, quan ho sàpiga bé ja ho parlarem. Amb ell vaig parlar-ho a l'hospital, i em va donar la raó.

I la GS m'atrau per la senzilla raó que has dit abans...fas carretera, veus un camí, ejemmmmmm, cap a camí a derrapar una mica i fer el cabra. :lol:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

Re: A Veure Que Pasa Amb La Meva Gs ?????

Entrada Autor: Fjodor » dt. feb. 22, 2011 12:33 pm

A l'hospital?????? :tremolant

Què et va deixar flipat?

Si, pero... amb la GS.. compte eh? que portes molts kilos a sobre, nano...

20 anyets, 20 anyets... l'experiència és un grau, amic Randy... mira SBK...
:D

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”