i declari la meva ferma convicció de no caure mai més en el mateix error.
Tot comença fa 3 anys, al comprar la moto nova quan el venedor em fa una oferta per un equip BMW Streetguard II. Com estava a punt de sortir el nou model (el III) m'ho van deixar molt bé de preu i vaig pensar que després de 10 any amb el meu AXO (que ja havia perdut la impermeabilitat feia dies) tocava canviar. Dit i fet. Al cap d'uns mesos (quan va arribar el bon temps) el color negre va anar variant cap un color avinagrat molt "curiós".
Vaig reclamar a BMW i després de trucades a Madris i 7 mesos d'espera, en van canviar la jaqueta per el nou Streeguard III.
De moment tot bé. Just fa 1 mes la cremallera, que ja feia dies que anava una mica dura, és va quedar clavada a la meitat. NI amunt ni avall. M'ho vaig tenir que treure per el cap. BMW m'ha dit que "na-nay" que no és un problema d'ells, així que el vaig portar a un parell de sabaters. El primer em va dir que es tenia que canviar tota la cremallera, però que d'aquell tipus ell no en tenia. El segon em va dir el mateix, però va aconseguir alliberar la cremallera. Em va aconsellar que la lubrifiqués i la tractés amb molt de "carinyo". Tornava a funcionar igual de dura i de tant en tant es quedava clavada. tant que no l'utilitzava per la por a no poder treure-me-la mai més.
Ara la pregunta, algú sap i ha provat algun remei perquè vagi més suau i no és quedi clavada?
Ull! ho he solucionat, però ja explicaré com més endavant