Cremalleres

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderador: Airald

Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Cremalleres

Entrada Autor: Pasqual » ds. jul. 16, 2011 8:32 pm

Abans d'escoltar les crítiques, deixeu-me que m'autoflageli una mica Imatge
i declari la meva ferma convicció de no caure mai més en el mateix error.

Tot comença fa 3 anys, al comprar la moto nova quan el venedor em fa una oferta per un equip BMW Streetguard II. Com estava a punt de sortir el nou model (el III) m'ho van deixar molt bé de preu i vaig pensar que després de 10 any amb el meu AXO (que ja havia perdut la impermeabilitat feia dies) tocava canviar. Dit i fet. Al cap d'uns mesos (quan va arribar el bon temps) el color negre va anar variant cap un color avinagrat molt "curiós".

Vaig reclamar a BMW i després de trucades a Madris i 7 mesos d'espera, en van canviar la jaqueta per el nou Streeguard III.

Imatge

De moment tot bé. Just fa 1 mes la cremallera, que ja feia dies que anava una mica dura, és va quedar clavada a la meitat. NI amunt ni avall. M'ho vaig tenir que treure per el cap. BMW m'ha dit que "na-nay" que no és un problema d'ells, així que el vaig portar a un parell de sabaters. El primer em va dir que es tenia que canviar tota la cremallera, però que d'aquell tipus ell no en tenia. El segon em va dir el mateix, però va aconseguir alliberar la cremallera. Em va aconsellar que la lubrifiqués i la tractés amb molt de "carinyo". Tornava a funcionar igual de dura i de tant en tant es quedava clavada. tant que no l'utilitzava per la por a no poder treure-me-la mai més.

Ara la pregunta, algú sap i ha provat algun remei perquè vagi més suau i no és quedi clavada?

Ull! ho he solucionat, però ja explicaré com més endavant

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Re: Cremalleres

Entrada Autor: Ra-mon » ds. jul. 16, 2011 9:11 pm

Com que la meva jaqueta és de pell de tant en tant li poso Nivea i a la cremallera també, la deixo ben untadeta i va molt més fina ;)

Frank
Presentats
Entrades: 2259
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Frank » ds. jul. 16, 2011 9:46 pm

Spray d'oli de silicona
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.

Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
Imatge[/align]

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » ds. jul. 16, 2011 9:58 pm

[quote user="Pasqual" post="174779"]Tot comença fa 3 anys, al comprar la moto nova quan el venedor em fa una oferta per un equip BMW Streetguard II. ... Vaig reclamar a BMW i després de trucades a Madris i 7 mesos d'espera, en van canviar la jaqueta per el nou Streeguard III.[/quote]

Osti, no m'havia fixat que la jaqueta era de can BMW :eyes

Deuen tenir accions en alguna empresa de lubricants: les boxers gasten oli i ara resulta que les jaquetes també s'han d'untar sovint. :b9 :b9 :b9 :b9 :b9

Pasqual, tu rai que sempre deus dur a les maletes un pot d'oli per l'ADV ... aprofita'l també per la jaqueta :mrgreen:

Gearbox
Presentats
Entrades: 1591
Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
Ubicació: Castellolí

Entrada Autor: Gearbox » ds. jul. 16, 2011 10:35 pm

Hola Pasqual.

La Dolors, quan alguna cremallera va una mica dura, li posa cera d'espelma... si, si, tal qual. S'agafa una espelma (apagada eh !!) i es frega contra la cremallera de manera que part de la cera queda adherida entre les dents de la cremallera. Un parell de recorereguts amunt i avall i va com nova !! :razz:

Prova-ho i ja ens diras el què !!
BMW K75 RT (en venda)
BMW R1200 RT

Malauradament no ens adonem del que tenim fins que ho perdem...

STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dg. jul. 17, 2011 9:44 am

[quote user="Gearbox" post="174784"]Hola Pasqual.

La Dolors, quan alguna cremallera va una mica dura, li posa cera d'espelma... si, si, tal qual. S'agafa una espelma (apagada eh !!) i es frega contra la cremallera de manera que part de la cera queda adherida entre les dents de la cremallera. Un parell de recorereguts amunt i avall i va com nova !! :razz:

Prova-ho i ja ens diras el què !![/quote]

Jo també faig servir el "truc" de la cera d´espelma i va molt bé tot i que no he fet servir amb jaquetas de Can BMW ,no en tinc :mrgreen: , amb el reste funciona.
ImatgeImatgeImatge

Pasqual
Presentats

Entrada Autor: Pasqual » dg. jul. 17, 2011 9:18 pm

Gràcies a tots per les respostes. La cera no em vaig atrevir a provar-ho, perquè el sabater em va dir que al ser una cremallera de plàstic, no feia escalfor al pujar i baixar i que la cera faria gremulls i encara seria pitjor.

Finalment ho vaig fer amb un llapis

Imatge

Frank
Presentats
Entrades: 2259
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm

Entrada Autor: Frank » dg. jul. 17, 2011 9:22 pm

Si prefereixes el grafit d'un llapis,
et pot ser útil comprar una empolleta de grafit
en una ferreteria o botiga de còpies de claus.
Frank l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. jul. 18, 2011 12:47 am, en total s’ha editat 1 vegada.
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.

Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
Imatge[/align]

STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dg. jul. 17, 2011 9:23 pm

[quote user="Pasqual" post="174834"]Gràcies a tots per les respostes. La cera no em vaig atrevir a provar-ho, perquè el sabater em va dir que al ser una cremallera de plàstic, no feia escalfor al pujar i baixar i que la cera faria gremulls i encara seria pitjor.

Imatge[/quote]

I que vas fer ? Escriure cent vegades "No compraré mai més roba BMW" ? :mrgreen: :mrgreen:
ImatgeImatgeImatge

Jesus
Presentats
Entrades: 3584
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Entrada Autor: Jesus » dg. jul. 17, 2011 10:11 pm

[quote user="STELVIO 00" post="174836"][quote user="Pasqual" post="174834"]Gràcies a tots per les respostes. La cera no em vaig atrevir a provar-ho, perquè el sabater em va dir que al ser una cremallera de plàstic, no feia escalfor al pujar i baixar i que la cera faria gremulls i encara seria pitjor.

Imatge[/quote]

I que vas fer ? Escriure cent vegades "No compraré mai més roba BMW" ? :mrgreen: :mrgreen:[/quote]

:twisted: ... :b9 :b9 :b9
Gas a la burra!!!

Danielot
Presentats
Entrades: 641
Membre des de: ds. oct. 11, 2008 8:56 am
Ubicació: Lleida, terra ferma.

Entrada Autor: Danielot » dg. jul. 17, 2011 10:58 pm

[quote user="STELVIO 00" post="174836"][quote user="Pasqual" post="174834"]Gràcies a tots per les respostes. La cera no em vaig atrevir a provar-ho, perquè el sabater em va dir que al ser una cremallera de plàstic, no feia escalfor al pujar i baixar i que la cera faria gremulls i encara seria pitjor.

Imatge[/quote]

I que vas fer ? Escriure cent vegades "No compraré mai més roba BMW" ? :mrgreen: :mrgreen:[/quote]

:b9 :b9 :b9
Rodar en moto es lo meu

Pasqual
Presentats

Entrada Autor: Pasqual » dg. jul. 17, 2011 11:47 pm

Imatge[/quote]

Ep! que al començament del fil ja m'autoflagelo prou per haver caigut a la tentació... :halfcry Ara tinc un paper al mirall del lavabo on puc llegir cada matí: "No compraré mai més roba BMW...... (ni Touratech)" :lol: :lol:

Siono1000
Presentats
Entrades: 2573
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am

Entrada Autor: Siono1000 » dl. jul. 18, 2011 7:39 pm

[quote user="Pasqual" post="174859"][

Ep! que al començament del fil ja m'autoflagelo prou per haver caigut a la tentació... :halfcry Ara tinc un paper al mirall del lavabo on puc llegir cada matí: "No compraré mai més roba BMW...... (ni Touratech)" :lol: :lol:[/quote]

No se que pensen els altres, però jo no em crec res de res. Segur que tornarà a comprar...podriem fer una enquesta. :mrgreen: :cool:

Salut.
Salut i kilómetres

Danielot
Presentats
Entrades: 641
Membre des de: ds. oct. 11, 2008 8:56 am
Ubicació: Lleida, terra ferma.

Entrada Autor: Danielot » dl. jul. 18, 2011 7:46 pm

[quote user="Siono1000" post="174892"][quote user="Pasqual" post="174859"][

Ep! que al començament del fil ja m'autoflagelo prou per haver caigut a la tentació... :halfcry Ara tinc un paper al mirall del lavabo on puc llegir cada matí: "No compraré mai més roba BMW...... (ni Touratech)" :lol: :lol:[/quote]

No se que pensen els altres, però jo no em crec res de res. Segur que tornarà a comprar...podriem fer una enquesta. :mrgreen: :cool:

Salut.[/quote]

+1
Rodar en moto es lo meu

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dc. jul. 20, 2011 12:10 pm

Es que no n´apendras mai!!!
Sempre vas a parar a Can BMW!!!
Ex ...moltes coses

Pasqual
Presentats

Entrada Autor: Pasqual » dc. jul. 20, 2011 4:39 pm

Nois, que és el primer equip BMW que he comprat......quina fama! :lol:

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dc. jul. 20, 2011 6:02 pm

Pasqual, has de fer pais i comprar de marca Som3. :evil:

No sé qui és del fòrum que a les sortides porta una jaqueta d'aquesta gent i es veu molt complerta i segura.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Pasqual
Presentats

Entrada Autor: Pasqual » dc. jul. 20, 2011 7:52 pm

[quote user="Randy-650" post="175107"]Pasqual, has de fer pais i comprar de marca Som3. :evil:

No sé qui és del fòrum que a les sortides porta una jaqueta d'aquesta gent i es veu molt complerta i segura.[/quote]

Gràcies Randy. Ja m'en recordo de quan va sortir el tema al fòrum. Ho vaig mirar i si no recordo malament, no em va acabar de convencer el sistema de tancament del coll (sense doble coll) ni dels punys, i jo que surto molt a l'hivern vaig preferir una altra cosa. A més crec que el preu tampoc era una gran "ganga"

Xavier
Presentats
Entrades: 4399
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Entrada Autor: Xavier » dj. jul. 21, 2011 12:30 am

Una altra possibilitat és treure la cremallera i posar-hi butons. Guaita els capellans, no se n'han posat mai de cremalleres i mira que porten la bragueta llarga els que vesteixen sotana.
Xavier l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. jul. 21, 2011 12:31 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Pasqual
Presentats

Entrada Autor: Pasqual » dj. jul. 21, 2011 7:41 am

[quote user="Xavier" post="175156"]Una altra possibilitat és treure la cremallera i posar-hi butons. Guaita els capellans, no se n'han posat mai de cremalleres i mira que porten la bragueta llarga els que vesteixen sotana.[/quote]

:lol: :lol: Perfecte per patir de la pròstata i portar guants.... :lol: :lol:

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”