Tots Els Vols Del Mon Segon A Segon

Espai per humor i altres temes

Moderador: Airald

Respon
Prony
Presentats
Entrades: 3106
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Tots Els Vols Del Mon Segon A Segon

Entrada Autor: Prony » dc. feb. 01, 2012 2:58 pm

Hola,
Segurament us semblarà una cosa molta insípida, pròpia de frikies. Es tracta d'una plana on tens accés en directe casascún dels avions que hi ha a l'espai aèri de gran part del mon. Tens la possibilitat de configurar-ho com vulguis i, si prems sobre l'avió que segueixes, t'indicarà la linia del rumb recorregut i moltes altres dades. També accedeixes a l'historial d'aquell avio en concret (per la matrícola, no l'Squawk)
El que observo es que, un cop el control passa a "Torre" per fer l'aproximació final a pista, es perden dades, qui sap si per seguretat. A mes, es tan real que si indica un avio sobre la teva posició, pots comprovar-ho visualment mirant el cel i........hi és!!!
Disculpeu, ja callo.

http://www.flightradar24.com/

Abrigueu-vos força, diuen que l'estiu ha marxat.

Jordi "Prony"

Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

Re: Tots Els Vols Del Mon Segon A Segon

Entrada Autor: Fjodor » dc. feb. 01, 2012 3:18 pm

Osti!!! m'ha encantat! Gràcies per compartir-ho...
Es que... unaltra de les meves grans passions és l'aviació. Especialment els històrics...

Salut
Fjodor l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. feb. 01, 2012 3:18 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dc. feb. 01, 2012 5:06 pm

jo el faig servir per veure els vols de la gent de casa.... però no surten molts vols i no tots els de Ryanair...... :roll:
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. feb. 01, 2012 5:07 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Jordipm
Presentats
Entrades: 268
Membre des de: dg. feb. 22, 2009 12:24 am
Ubicació: Sant Sadurní d'Anoia

Entrada Autor: Jordipm » dc. feb. 01, 2012 8:48 pm

doncs si voleu veure els vaixells en ruta ...

http://www.marinetraffic.com/ais/es/default.aspx
Jordipm l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. feb. 01, 2012 8:52 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dc. feb. 01, 2012 10:26 pm

Això no va bé, nois....acabo d'aterrar al meu mega-iot, amb el meu mega-jet; i no sortia cap del dos.....

No enrredeu a la gent.

Jesus
Presentats
Entrades: 3584
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Entrada Autor: Jesus » dc. feb. 01, 2012 10:56 pm

[quote user="Alucinamaripili" post="191044"]Això no va bé, nois....acabo d'aterrar al meu mega-iot, amb el meu mega-jet; i no sortia cap del dos.....

No enrredeu a la gent.[/quote]

Menos lobos !!! :mrgreen: ... que ja sabem que tu et despaces amb un vespino !!! :twisted: ... ;)
Gas a la burra!!!

Prony
Presentats
Entrades: 3106
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Entrada Autor: Prony » dj. feb. 02, 2012 11:04 am

Es molt curiós, quan posen el transponedor a 7700 (situació anòmala), pots seguir el rastre de l'aproximació a l'aeroport de sortida o al més proper, sempre amb preferència respecte els demès vols. Per accedir als 7700 tan sols has de anar a la part superior de la pantalla, Showing 179 of 1374 planes | Latest twitter: Squawk 7700 (general emergency). F-GUGEl.............

El megaiot d'en Alucina el te desinflat al traster del garatge :mrgreen: i el seu megajet va "amarar" al plat de caldo que tenien ahir per sopar :mrgreen: .
Jordi "Prony" :ban :ban

Respon

Torna a “Cerveseta”