Tots Els Vols Del Mon Segon A Segon
Moderador: Airald
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
Tots Els Vols Del Mon Segon A Segon
Hola,
Segurament us semblarà una cosa molta insípida, pròpia de frikies. Es tracta d'una plana on tens accés en directe casascún dels avions que hi ha a l'espai aèri de gran part del mon. Tens la possibilitat de configurar-ho com vulguis i, si prems sobre l'avió que segueixes, t'indicarà la linia del rumb recorregut i moltes altres dades. També accedeixes a l'historial d'aquell avio en concret (per la matrícola, no l'Squawk)
El que observo es que, un cop el control passa a "Torre" per fer l'aproximació final a pista, es perden dades, qui sap si per seguretat. A mes, es tan real que si indica un avio sobre la teva posició, pots comprovar-ho visualment mirant el cel i........hi és!!!
Disculpeu, ja callo.
http://www.flightradar24.com/
Abrigueu-vos força, diuen que l'estiu ha marxat.
Jordi "Prony"
Segurament us semblarà una cosa molta insípida, pròpia de frikies. Es tracta d'una plana on tens accés en directe casascún dels avions que hi ha a l'espai aèri de gran part del mon. Tens la possibilitat de configurar-ho com vulguis i, si prems sobre l'avió que segueixes, t'indicarà la linia del rumb recorregut i moltes altres dades. També accedeixes a l'historial d'aquell avio en concret (per la matrícola, no l'Squawk)
El que observo es que, un cop el control passa a "Torre" per fer l'aproximació final a pista, es perden dades, qui sap si per seguretat. A mes, es tan real que si indica un avio sobre la teva posició, pots comprovar-ho visualment mirant el cel i........hi és!!!
Disculpeu, ja callo.
http://www.flightradar24.com/
Abrigueu-vos força, diuen que l'estiu ha marxat.
Jordi "Prony"
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
Re: Tots Els Vols Del Mon Segon A Segon
Osti!!! m'ha encantat! Gràcies per compartir-ho...
Es que... unaltra de les meves grans passions és l'aviació. Especialment els històrics...
Salut
Es que... unaltra de les meves grans passions és l'aviació. Especialment els històrics...
Salut
Fjodor l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. feb. 01, 2012 3:18 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
jo el faig servir per veure els vols de la gent de casa.... però no surten molts vols i no tots els de Ryanair...... :roll:
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. feb. 01, 2012 5:07 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

- Jordipm
- Presentats
- Entrades: 268
- Membre des de: dg. feb. 22, 2009 12:24 am
- Ubicació: Sant Sadurní d'Anoia
Jordipm l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. feb. 01, 2012 8:52 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Això no va bé, nois....acabo d'aterrar al meu mega-iot, amb el meu mega-jet; i no sortia cap del dos.....
No enrredeu a la gent.
No enrredeu a la gent.
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
[quote user="Alucinamaripili" post="191044"]Això no va bé, nois....acabo d'aterrar al meu mega-iot, amb el meu mega-jet; i no sortia cap del dos.....
No enrredeu a la gent.[/quote]
Menos lobos !!! :mrgreen: ... que ja sabem que tu et despaces amb un vespino !!! :twisted: ... ;)
No enrredeu a la gent.[/quote]
Menos lobos !!! :mrgreen: ... que ja sabem que tu et despaces amb un vespino !!! :twisted: ... ;)
Gas a la burra!!!
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
Es molt curiós, quan posen el transponedor a 7700 (situació anòmala), pots seguir el rastre de l'aproximació a l'aeroport de sortida o al més proper, sempre amb preferència respecte els demès vols. Per accedir als 7700 tan sols has de anar a la part superior de la pantalla, Showing 179 of 1374 planes | Latest twitter: Squawk 7700 (general emergency). F-GUGEl.............
El megaiot d'en Alucina el te desinflat al traster del garatge :mrgreen: i el seu megajet va "amarar" al plat de caldo que tenien ahir per sopar :mrgreen: .
Jordi "Prony" :ban :ban
El megaiot d'en Alucina el te desinflat al traster del garatge :mrgreen: i el seu megajet va "amarar" al plat de caldo que tenien ahir per sopar :mrgreen: .
Jordi "Prony" :ban :ban