Entrada
Autor: Prony » dv. abr. 13, 2012 7:58 pm
Jo penso que si hi ha una empresa constantment inspeccionada, observada, fiscalitzada i controlada, de ben segur que la número ú es Mc Donald's. Independent-ment de si m'agrada o no m'agrada el que ofereixen i de si en soc client o no, haig de reconèixer que deu ser una de les empreses del ram mes salubres que hi ha. Penseu en la quantitat d'atacs que reben diàriament per totes bandes. Amb la quantitat de diners que mouen, no es poden permetre deixar ni el mes mínim espai per l'error, doncs la meitat de la població de la terra se'ls tiraria al damunt. Estic segur que el menjar del Mc Donald's (m'agradi o no) es infinitament mes net i lliure de porqueries que el menú de polígon industrial o inclòs de restaurant "de prestigi".
Opino que la constant pressió a la que Mc Donald's està sotmesa els ha obligat a ser capdavanters en aquestes qüestions.
Cap restaurant cinc estrelles rep ni una centèsima part de les inspeccions que rep qualsevol Mc Donald's.
Jordi "Prony" :ban :ban
Mes marrana es la dona de les fotos!!! No es capaç ni de netejar els plats en dos anys. De ben segur que tampoc abaixa la tapa del water. Això si, tothom deu parlar d'ella i la seva professió com a fotògrafa.
Prony l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. abr. 13, 2012 8:01 pm, en total s’ha editat 2 vegades.