L'experiment de Sally Davies

Espai per humor i altres temes

Moderador: Airald

Respon
Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

L'experiment de Sally Davies

Entrada Autor: Steelman » dj. abr. 12, 2012 2:12 pm

Aquesta es la foto de quant va comprar el Menu.
Imatge
Day 1 April 10, 2010 Davies Happy Meal Project (Photo ©Davies) por sally davies photo, en Flickr

I aquesta de 730 dies més tard!!!
Imatge
Day 730 por sally davies photo, en Flickr

La resta de les fotos aaquí
Ex ...moltes coses

Ride
Presentats
Entrades: 2669
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
Ubicació: Castellnou de Bages

Re: L'experiment De Sally Davies

Entrada Autor: Ride » dj. abr. 12, 2012 2:48 pm

Fake, de la competencia.... com molts altres anuncis :cool:

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: L'experiment de Sally Davies

Entrada Autor: Steelman » dv. abr. 13, 2012 7:58 am

No es un Fake
Es una fotografa professional que ho penja al seu flickr, com d´altres fotos.
Ex ...moltes coses

Ieie
Presentats
Entrades: 395
Membre des de: ds. set. 11, 2010 6:40 am
Ubicació: Breda

Entrada Autor: Ieie » dv. abr. 13, 2012 12:25 pm

aquest "menjar" és tant dolent, que en 2 anys no hi han arribat ni les mosques, ni els cucs!

Xavier
Presentats
Entrades: 4399
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Entrada Autor: Xavier » dv. abr. 13, 2012 12:32 pm

Això és collonut home, no caduca mai !

Merce
Presentats
Entrades: 1490
Membre des de: dl. ago. 02, 2010 11:19 am
Ubicació: Osona

Entrada Autor: Merce » dv. abr. 13, 2012 1:13 pm

Ostreesss !! :shock: No sé què pensar....!!! :tremolant Millor uqe calli !! :mrgreen:
La meva terra: Catalunya
La meva parla: el Català
La meva dansa: la Sardana
El meu desigt: la LLibertat

SOM I SEREM. //*// Imatge

Ride
Presentats
Entrades: 2669
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
Ubicació: Castellnou de Bages

Entrada Autor: Ride » dv. abr. 13, 2012 2:51 pm

Jo no m'ho crec.... :roll:

A totes les cases hi han mosques , pols, etc....

en dos anys no s'hauria de veure el contingut de la porqueria que hi hauria d'haver a sobre, o netegen el plat i les patates una a una...
Ride l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. abr. 13, 2012 2:52 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Prony
Presentats
Entrades: 3106
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Entrada Autor: Prony » dv. abr. 13, 2012 7:58 pm

Jo penso que si hi ha una empresa constantment inspeccionada, observada, fiscalitzada i controlada, de ben segur que la número ú es Mc Donald's. Independent-ment de si m'agrada o no m'agrada el que ofereixen i de si en soc client o no, haig de reconèixer que deu ser una de les empreses del ram mes salubres que hi ha. Penseu en la quantitat d'atacs que reben diàriament per totes bandes. Amb la quantitat de diners que mouen, no es poden permetre deixar ni el mes mínim espai per l'error, doncs la meitat de la població de la terra se'ls tiraria al damunt. Estic segur que el menjar del Mc Donald's (m'agradi o no) es infinitament mes net i lliure de porqueries que el menú de polígon industrial o inclòs de restaurant "de prestigi".
Opino que la constant pressió a la que Mc Donald's està sotmesa els ha obligat a ser capdavanters en aquestes qüestions.
Cap restaurant cinc estrelles rep ni una centèsima part de les inspeccions que rep qualsevol Mc Donald's.

Jordi "Prony" :ban :ban

Mes marrana es la dona de les fotos!!! No es capaç ni de netejar els plats en dos anys. De ben segur que tampoc abaixa la tapa del water. Això si, tothom deu parlar d'ella i la seva professió com a fotògrafa.
Prony l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. abr. 13, 2012 8:01 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dv. abr. 13, 2012 8:03 pm

[quote user="Prony" post="197521"]Jo penso que si hi ha una empresa constantment inspeccionada, observada, fiscalitzada i controlada, de ben segur que la número ú es Mc Donald's. Independent-ment de si m'agrada o no m'agrada el que ofereixen i de si en soc client o no, haig de reconèixer que deu ser una de les empreses del ram mes salubres que hi ha. Penseu en la quantitat d'atacs que reben diàriament per totes bandes. Amb la quantitat de diners que mouen, no es poden permetre deixar ni el mes mínim espai per l'error, doncs la meitat de la població de la terra se'ls tiraria al damunt. Estic segur que el menjar del Mc Donald's (m'agradi o no) es infinitament mes net i lliure de porqueries que el menú de polígon industrial o inclòs de restaurant "de prestigi".
Opino que la constant pressió a la que Mc Donald's està sotmesa els ha obligat a ser capdavanters en aquestes qüestions.
Cap restaurant cinc estrelles rep ni una centèsima part de les inspeccions que rep qualsevol Mc Donald's.

Jordi "Prony" :ban :ban[/quote]

Penso el mateix, Prony, crec que no s'asseguren pas que sigui bo, sino no faci mal. :roll:

En quant a les fotos, jo també penso que és un fake :-o

Respon

Torna a “Cerveseta”