Fins als santissims collons d'haver de fer gestions per telèfon, que només t'ha de portar un moment i llavors ve quan et comencen a fotre el rotllo... que si a partir d'ara el cobrament serà mensual... que si la trucada serà grabada... que si vull ser atés en català o en castellà... que si vull activar la targeta... que si vull un pack de cobertura legal en front el frau per mi i tot el nucli familiar... que si m'interessa una assitència en viatge... que si voldria contractar una nova targeta per només 39'90€ a l'any... o de franc si faig més de 3 pagaments anuals... que si vull una assegurança de la casa... que si una assegurança pel cotxe... que si m'interessa el nou pla de pensions... que si vull contractar el nou pla d'estalvis...que si només són 89'90€ a l'any... que per 5€ més cada mes em fan el manteniment del telèfon (si passar-li un drap val 5€ anem llestos)... que si per 14'90€ al mes tinc televisió, ADSL i telèfon... que si mil històries més...
I al final el que em toca més la pera: "está siendo transferido"... :evil: :evil: :evil: :evil:
AAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH... Si només volia activar una targeta... collooooooooons!!!! :x :x
No hi ha manera de denunciar-ho això?? Ens queixem de l'spam que ens fan al correu electrònic, però haver d'aguantar això cada cop que fas una simple trucada!!!!