Estic fins als santíssims collons!!!

Espai per humor i altres temes

Moderador: Airald

Respon
Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dl. maig 18, 2009 7:36 pm

Fins als santissims collons d'haver de fer gestions per telèfon, que només t'ha de portar un moment i llavors ve quan et comencen a fotre el rotllo... que si a partir d'ara el cobrament serà mensual... que si la trucada serà grabada... que si vull ser atés en català o en castellà... que si vull activar la targeta... que si vull un pack de cobertura legal en front el frau per mi i tot el nucli familiar... que si m'interessa una assitència en viatge... que si voldria contractar una nova targeta per només 39'90€ a l'any... o de franc si faig més de 3 pagaments anuals... que si vull una assegurança de la casa... que si una assegurança pel cotxe... que si m'interessa el nou pla de pensions... que si vull contractar el nou pla d'estalvis...que si només són 89'90€ a l'any... que per 5€ més cada mes em fan el manteniment del telèfon (si passar-li un drap val 5€ anem llestos)... que si per 14'90€ al mes tinc televisió, ADSL i telèfon... que si mil històries més...

I al final el que em toca més la pera: "está siendo transferido"... :evil: :evil: :evil: :evil:

AAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH... Si només volia activar una targeta... collooooooooons!!!! :x :x :cry: :cry:

No hi ha manera de denunciar-ho això?? Ens queixem de l'spam que ens fan al correu electrònic, però haver d'aguantar això cada cop que fas una simple trucada!!!!
Imatge

Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Entrada Autor: Geroni » dl. maig 18, 2009 8:16 pm

Coses de la tecnologia mal empleada. :evil: :evil:
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Jordi Runer
Presentats
Entrades: 153
Membre des de: ds. maig 02, 2009 2:00 pm
Ubicació: Alt Empordà

Entrada Autor: Jordi Runer » dl. maig 18, 2009 8:24 pm

Hola que tal.

I en aquest cas es tu el que has trucat, però i quan estàs a casa tan tranquil i envaieixen la teva intimitat oferint'hi productes que ni vols ni necessites, i ja sabem el que passa, que si diem que no, al endemà una altra vegada i així succesivament.
Ì això quan no juguem amb les nostres dades i ens donen de baixa o d'alta amb d'altres companyies sense autorització, i quan et queixes has de fer tots els tràmits i voltar com un babau i perdre el teu temps, per una acció que no volies i a més te l'han fotut amb tota impunitat, nocturnitat i alevosia.
En fi, per enviar-los a un lloc molt maco...
Salut i bones rutes

Kel
Presentats
Entrades: 3513
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dl. maig 18, 2009 9:12 pm

Encantadora vida quotidiana ....
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................

Respon

Torna a “Cerveseta”