CONCERT A SANT LLUÍS (MENORCA)

Espai per humor i altres temes

Moderador: Airald

Respon
Laiona
Presentats
Entrades: 1076
Membre des de: dg. gen. 10, 2010 11:10 pm
Ubicació: Blanes

CONCERT A SANT LLUÍS (MENORCA)

Entrada Autor: Laiona » dv. jul. 09, 2010 3:32 pm

Pitu! et faig la competència jejejeje

D'aqui unes horetes marxo cap a Menorca amb Gospel Viu. Actuem demà a la nit al camp d'esports de Sant Lluís. Em fa molta il·lusió el viatge perquè no hi he estat mai. Ja posaré fotos.

Per cert......aneu fent un forat a l'agenda el 17 de novembre... actuarem al Gran Teatre del Liceu!!!!! Jo encara no m'ho acabo de creure. Fa dies que ho se però ara ja és oficial!!
:form WHY DON'T YOU TAKE ANOTHER LITTLE PIECE OF MY HEART :form

Edelweiss
Presentats
Entrades: 1100
Membre des de: dc. set. 09, 2009 1:11 am
Ubicació: Barcelones

Re: CONCERT A SANT LLUÍS (MENORCA)

Entrada Autor: Edelweiss » dv. jul. 09, 2010 7:12 pm

Hummmm quina enveja Laia jo soc una enamorada de Menorca... he anat unes 6 vegades (encare que ara fa uns anys que no vaig i ja la trobo a faltar).

De ben segur que deixareu el llisto molt alt en el concert de demà al camp d'esports de Sant Lluis... i desprès no t'oblidis de gaudir intensament de tot el que puguis visitar, ja veuràs com es màgica i encisadora

[IMG=http://img688.imageshack.us/img688/1222/menorcay.jpg][/IMG] [youtube]
[youtube][url=<object width="500" height="405"><param name="movie" value=" name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="500" height="405"></embed></object>]Enllaç[/url][/youtube][/youtube]
Sort !!!

Ah i felicitats per lo de la gran noticia.... 17 DE NOVEMBRE AL GRAN TEATRE DEL LICEUUUUUUU... :jump :jump :jump

Ja son a la venda les entrades...? això farà historia..je,je
ImatgeImatgeImatge

La felicitat no depèn del que ens pugui passar,
sinó de la forma que percebem el que ens passa...

Laiona
Presentats
Entrades: 1076
Membre des de: dg. gen. 10, 2010 11:10 pm
Ubicació: Blanes

Entrada Autor: Laiona » dg. jul. 11, 2010 10:59 pm

Gràcies pel mapa! Malauradament no hi havia temps per visites. Però on he estat per mi és un paradís. Hem estat a Sant Lluís i a S'Algar. Jo estava en una caseta, la més oriental de l'illa, la primera q veu la llum del sol dels paisos catalans. Un real luxe!!!!!! El concert ha sigut un èxit! La gent de menorca ens han tractat millor que mai. Han posat un desplegament tècnic impressionant. Em van caure les llàgrimes en varis moments del concert. I cantar dues cançons amb els de Som Gospel va ser "gallina de piel"

Es que encara tinc moltes emocions a dins. Ara a recopilar fotos..
:form WHY DON'T YOU TAKE ANOTHER LITTLE PIECE OF MY HEART :form

Gearbox
Presentats
Entrades: 1591
Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
Ubicació: Castellolí

Entrada Autor: Gearbox » dl. jul. 12, 2010 9:09 am

Celebro que vagi sortir tot rodó, Laia... llàstima que no vàrem poder venir :cry:
BMW K75 RT (en venda)
BMW R1200 RT

Malauradament no ens adonem del que tenim fins que ho perdem...

Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Entrada Autor: Pasqual » dl. jul. 12, 2010 10:22 am

M'encanta poder seguir el teu camí d'exits directe cap al Lliceu!. Gràcies per compartir-go i felicitats per el concert de Menorca.

Publicitat: Si algú l'interessa la meva germana fa MOOOOLTS anys que hi viu i es dedica al lloguer de cases i apartaments per vacances. (Sr. Administrador: si això és publicitat incorrecte, si us plau editeu i esborreu)

Respon

Torna a “Cerveseta”