Pitu! et faig la competència jejejeje
D'aqui unes horetes marxo cap a Menorca amb Gospel Viu. Actuem demà a la nit al camp d'esports de Sant Lluís. Em fa molta il·lusió el viatge perquè no hi he estat mai. Ja posaré fotos.
Per cert......aneu fent un forat a l'agenda el 17 de novembre... actuarem al Gran Teatre del Liceu!!!!! Jo encara no m'ho acabo de creure. Fa dies que ho se però ara ja és oficial!!
CONCERT A SANT LLUÍS (MENORCA)
Moderador: Airald
- Laiona
- Presentats
- Entrades: 1076
- Membre des de: dg. gen. 10, 2010 11:10 pm
- Ubicació: Blanes
CONCERT A SANT LLUÍS (MENORCA)
:form WHY DON'T YOU TAKE ANOTHER LITTLE PIECE OF MY HEART :form
- Edelweiss
- Presentats
- Entrades: 1100
- Membre des de: dc. set. 09, 2009 1:11 am
- Ubicació: Barcelones
Re: CONCERT A SANT LLUÍS (MENORCA)
Hummmm quina enveja Laia jo soc una enamorada de Menorca... he anat unes 6 vegades (encare que ara fa uns anys que no vaig i ja la trobo a faltar).
De ben segur que deixareu el llisto molt alt en el concert de demà al camp d'esports de Sant Lluis... i desprès no t'oblidis de gaudir intensament de tot el que puguis visitar, ja veuràs com es màgica i encisadora
[IMG=http://img688.imageshack.us/img688/1222/menorcay.jpg][/IMG] [youtube]
[youtube][url=<object width="500" height="405"><param name="movie" value=" name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="500" height="405"></embed></object>]Enllaç[/url][/youtube][/youtube]
Sort !!!
Ah i felicitats per lo de la gran noticia.... 17 DE NOVEMBRE AL GRAN TEATRE DEL LICEUUUUUUU... :jump :jump :jump
Ja son a la venda les entrades...? això farà historia..je,je
De ben segur que deixareu el llisto molt alt en el concert de demà al camp d'esports de Sant Lluis... i desprès no t'oblidis de gaudir intensament de tot el que puguis visitar, ja veuràs com es màgica i encisadora
[IMG=http://img688.imageshack.us/img688/1222/menorcay.jpg][/IMG] [youtube]
[youtube][url=<object width="500" height="405"><param name="movie" value=" name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="500" height="405"></embed></object>]Enllaç[/url][/youtube][/youtube]
Sort !!!
Ah i felicitats per lo de la gran noticia.... 17 DE NOVEMBRE AL GRAN TEATRE DEL LICEUUUUUUU... :jump :jump :jump
Ja son a la venda les entrades...? això farà historia..je,je

La felicitat no depèn del que ens pugui passar,
sinó de la forma que percebem el que ens passa...
- Laiona
- Presentats
- Entrades: 1076
- Membre des de: dg. gen. 10, 2010 11:10 pm
- Ubicació: Blanes
Gràcies pel mapa! Malauradament no hi havia temps per visites. Però on he estat per mi és un paradís. Hem estat a Sant Lluís i a S'Algar. Jo estava en una caseta, la més oriental de l'illa, la primera q veu la llum del sol dels paisos catalans. Un real luxe!!!!!! El concert ha sigut un èxit! La gent de menorca ens han tractat millor que mai. Han posat un desplegament tècnic impressionant. Em van caure les llàgrimes en varis moments del concert. I cantar dues cançons amb els de Som Gospel va ser "gallina de piel"
Es que encara tinc moltes emocions a dins. Ara a recopilar fotos..
Es que encara tinc moltes emocions a dins. Ara a recopilar fotos..
:form WHY DON'T YOU TAKE ANOTHER LITTLE PIECE OF MY HEART :form
- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
Celebro que vagi sortir tot rodó, Laia... llàstima que no vàrem poder venir 
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
M'encanta poder seguir el teu camí d'exits directe cap al Lliceu!. Gràcies per compartir-go i felicitats per el concert de Menorca.
Publicitat: Si algú l'interessa la meva germana fa MOOOOLTS anys que hi viu i es dedica al lloguer de cases i apartaments per vacances. (Sr. Administrador: si això és publicitat incorrecte, si us plau editeu i esborreu)
Publicitat: Si algú l'interessa la meva germana fa MOOOOLTS anys que hi viu i es dedica al lloguer de cases i apartaments per vacances. (Sr. Administrador: si això és publicitat incorrecte, si us plau editeu i esborreu)