Agenda Gospel Viu
Moderador: Airald
- Laiona
- Presentats
- Entrades: 1076
- Membre des de: dg. gen. 10, 2010 11:10 pm
- Ubicació: Blanes
Agenda Gospel Viu
Hola a tothom!
uns quants m'heu demanat que us faci saber l'agenda de Gospel Viu perquè voleu venir a veure'ns en concert. Doncs aqui us la passo en aquest Enllaç perquè pogueu fer forats a les vostres agendes entre sortida i sortida amb moto jejejeje
M'han dit avui que les entrades pel concert del 17 de novembre al Liceu estaran a la venta en una setmana o deu dies al servi caixa i que els preus estaran entre els 60 i els 15 €.
Us hi vull veure a tots que hi cabeu ehhhh que al Liceu hi caben 2.200 persones!!!! I això s'ha d'omplir fins la bandera! jejeje
P.D... aixi en petit comitè.... es possible que estigui de solista al concert del dia 2 d'octubre a Ripollet. Ja us ho confirmaré. M'ho he de guanyar aquest cap de setmana que ve al stage intensiu que farem. Apa! ara ja ho he dit! ara em toca cumplir!
uns quants m'heu demanat que us faci saber l'agenda de Gospel Viu perquè voleu venir a veure'ns en concert. Doncs aqui us la passo en aquest Enllaç perquè pogueu fer forats a les vostres agendes entre sortida i sortida amb moto jejejeje
M'han dit avui que les entrades pel concert del 17 de novembre al Liceu estaran a la venta en una setmana o deu dies al servi caixa i que els preus estaran entre els 60 i els 15 €.
Us hi vull veure a tots que hi cabeu ehhhh que al Liceu hi caben 2.200 persones!!!! I això s'ha d'omplir fins la bandera! jejeje
P.D... aixi en petit comitè.... es possible que estigui de solista al concert del dia 2 d'octubre a Ripollet. Ja us ho confirmaré. M'ho he de guanyar aquest cap de setmana que ve al stage intensiu que farem. Apa! ara ja ho he dit! ara em toca cumplir!
:form WHY DON'T YOU TAKE ANOTHER LITTLE PIECE OF MY HEART :form
- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
Re: Agenda Gospel Viu
[quote user="Laiona" post="138278"] ...es possible que estigui de solista al concert del dia 2 d'octubre a Ripollet. Ja us ho confirmaré. M'ho he de guanyar aquest cap de setmana que ve al stage intensiu que farem. Apa! ara ja ho he dit! ara em toca cumplir![/quote]
Això, això... ara a cumplir !!!! Tranquila que segur que brodes l'assaig i el "dire" et fa solista de pet !! :razz:
Gràcies per la informació.
Això, això... ara a cumplir !!!! Tranquila que segur que brodes l'assaig i el "dire" et fa solista de pet !! :razz:
Gràcies per la informació.
- Laiona
- Presentats
[quote user="Gearbox" post="138290"][quote user="Laiona" post="138278"] ...es possible que estigui de solista al concert del dia 2 d'octubre a Ripollet. Ja us ho confirmaré. M'ho he de guanyar aquest cap de setmana que ve al stage intensiu que farem. Apa! ara ja ho he dit! ara em toca cumplir![/quote]
Gràcies per la informació.[/quote]
Això amb el permís de les angines! jajaja Ahir en vaig probar mitja de cançó perquè el dire volia veure com la feia. Tenia feina a cantar-la perquè requereix molt de control de la veu i molta expressió. Però tot i així la cosa pinta bé! jejeje
Gràcies per la informació.[/quote]
Això amb el permís de les angines! jajaja Ahir en vaig probar mitja de cançó perquè el dire volia veure com la feia. Tenia feina a cantar-la perquè requereix molt de control de la veu i molta expressió. Però tot i així la cosa pinta bé! jejeje
Laiona l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. set. 22, 2010 2:54 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
-
- Presentats
- Entrades: 1490
- Membre des de: dl. ago. 02, 2010 11:19 am
- Ubicació: Osona
Gracies Laiona per la informació,
No et dic pas, que no vinguem el dia 17/11 al Liceu.
Serà l'excusa perfecte per estar al Liceu però sobretot per disfrutar de les vostres veus, com no !
No et dic pas, que no vinguem el dia 17/11 al Liceu.
Serà l'excusa perfecte per estar al Liceu però sobretot per disfrutar de les vostres veus, com no !
- Laiona
- Presentats
Jo tampoc hi he estat mai i em fa una il·lusió especial ja que el meu pare, en pau descansi, era de la claca del Liceu i un wagnerià fins la medul·la. Sempre me'n parlava i mai hi vaig arribar a anar. Serà un plaer inmens estar a un dels millors escenaris del mon! Jo estic que no hi cabo! jajajajaja
-
- Presentats
- Entrades: 1490
- Membre des de: dl. ago. 02, 2010 11:19 am
- Ubicació: Osona
Ja pots ben dir-ho ja...
pujar a l'escenari del Liceu, això són "palabras mayores"
pujar a l'escenari del Liceu, això són "palabras mayores"
- Laiona
- Presentats
En aquest enllaç: http://www.servicaixa.com/nav/es/musica ... d_singers/
hi ha les entrades pel 23 de desembre a l'Auditori de Girona on farem la clausura dels grans del Gospel, que el dia abans haurem fet a Barcelona, a la Sala Pau Casals de l'Auditori. Suposo que aviat també sortiran les del dia 22 a Barcelona.
Encara falta molt però per si algú ja ho te clar...
En aquest concert farem la versió nova de Spirituals, és a dir sense l'actor i amb algunes modificacions. Farem algun tema amb els Brotherhood Singers (son 5 negres que canten de meravella), pero encara no se com anirà tot plegat. Crec que serà semblant al que vam fer amb els del Soweto.
Jo us ho deixo posat i qui vulgui venir li agraire enormement!!!!!
hi ha les entrades pel 23 de desembre a l'Auditori de Girona on farem la clausura dels grans del Gospel, que el dia abans haurem fet a Barcelona, a la Sala Pau Casals de l'Auditori. Suposo que aviat també sortiran les del dia 22 a Barcelona.
Encara falta molt però per si algú ja ho te clar...
En aquest concert farem la versió nova de Spirituals, és a dir sense l'actor i amb algunes modificacions. Farem algun tema amb els Brotherhood Singers (son 5 negres que canten de meravella), pero encara no se com anirà tot plegat. Crec que serà semblant al que vam fer amb els del Soweto.
Jo us ho deixo posat i qui vulgui venir li agraire enormement!!!!!
- Laiona
- Presentats
Lamento comunicar-vos que no intervindré com a solista el dissabte que ve. Estic en unes condicions vocals que no em permeten un rendiment i un control de la veu com jo voldria. Em fa ràbia però curar-me té el seu procés i vol dies. A mi em feia especial il·lusió perquè la peça que em tocava és bestial i m'emociona molt i em consta que no queda cap entrada en el teatre de Ripollet. Estarà ple fins la bandera!!!
A la propera serà....
A la propera serà....
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaa,
Em sap greu. Una mica de paciència i segur que ho soluciones per poder-nos oferir tot un recital de solista.
Ànims.
:???: :???: ;)
Em sap greu. Una mica de paciència i segur que ho soluciones per poder-nos oferir tot un recital de solista.
Ànims.
:???: :???: ;)
Sort,
- Laiona
- Presentats
[quote user="Albert" post="139421"]Holaaa,
Ànims.
:???: :???: ;)[/quote]
Clar que si! això està fet! Així que l'afonia em marxi!!
Ànims.
:???: :???: ;)[/quote]
Clar que si! això està fet! Així que l'afonia em marxi!!