Agenda Gospel Viu

Espai per humor i altres temes

Moderador: Airald

Respon
Laiona
Presentats
Entrades: 1076
Membre des de: dg. gen. 10, 2010 11:10 pm
Ubicació: Blanes

Agenda Gospel Viu

Entrada Autor: Laiona » dc. set. 22, 2010 12:44 am

Hola a tothom!

uns quants m'heu demanat que us faci saber l'agenda de Gospel Viu perquè voleu venir a veure'ns en concert. Doncs aqui us la passo en aquest Enllaç perquè pogueu fer forats a les vostres agendes entre sortida i sortida amb moto jejejeje

M'han dit avui que les entrades pel concert del 17 de novembre al Liceu estaran a la venta en una setmana o deu dies al servi caixa i que els preus estaran entre els 60 i els 15 €.

Us hi vull veure a tots que hi cabeu ehhhh que al Liceu hi caben 2.200 persones!!!! I això s'ha d'omplir fins la bandera! jejeje

P.D... aixi en petit comitè.... es possible que estigui de solista al concert del dia 2 d'octubre a Ripollet. Ja us ho confirmaré. M'ho he de guanyar aquest cap de setmana que ve al stage intensiu que farem. Apa! ara ja ho he dit! ara em toca cumplir!
:form WHY DON'T YOU TAKE ANOTHER LITTLE PIECE OF MY HEART :form

Gearbox
Presentats
Entrades: 1591
Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
Ubicació: Castellolí

Re: Agenda Gospel Viu

Entrada Autor: Gearbox » dc. set. 22, 2010 8:27 am

[quote user="Laiona" post="138278"] ...es possible que estigui de solista al concert del dia 2 d'octubre a Ripollet. Ja us ho confirmaré. M'ho he de guanyar aquest cap de setmana que ve al stage intensiu que farem. Apa! ara ja ho he dit! ara em toca cumplir![/quote]

Això, això... ara a cumplir !!!! Tranquila que segur que brodes l'assaig i el "dire" et fa solista de pet !! :razz:

Gràcies per la informació.
BMW K75 RT (en venda)
BMW R1200 RT

Malauradament no ens adonem del que tenim fins que ho perdem...

Laiona
Presentats

Entrada Autor: Laiona » dc. set. 22, 2010 2:54 pm

[quote user="Gearbox" post="138290"][quote user="Laiona" post="138278"] ...es possible que estigui de solista al concert del dia 2 d'octubre a Ripollet. Ja us ho confirmaré. M'ho he de guanyar aquest cap de setmana que ve al stage intensiu que farem. Apa! ara ja ho he dit! ara em toca cumplir![/quote]

Això, això... ara a cumplir !!!! Tranquila que segur que brodes l'assaig i el "dire" et fa solista de pet !! :razz:

Gràcies per la informació.[/quote]

Això amb el permís de les angines! jajaja Ahir en vaig probar mitja de cançó perquè el dire volia veure com la feia. Tenia feina a cantar-la perquè requereix molt de control de la veu i molta expressió. Però tot i així la cosa pinta bé! jejeje
Laiona l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. set. 22, 2010 2:54 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Merce
Presentats
Entrades: 1490
Membre des de: dl. ago. 02, 2010 11:19 am
Ubicació: Osona

Entrada Autor: Merce » dc. set. 22, 2010 3:41 pm

Gracies Laiona per la informació,
No et dic pas, que no vinguem el dia 17/11 al Liceu.
Serà l'excusa perfecte per estar al Liceu però sobretot per disfrutar de les vostres veus, com no !
La meva terra: Catalunya
La meva parla: el Català
La meva dansa: la Sardana
El meu desigt: la LLibertat

SOM I SEREM. //*// Imatge

Laiona
Presentats

Entrada Autor: Laiona » dc. set. 22, 2010 3:48 pm

Jo tampoc hi he estat mai i em fa una il·lusió especial ja que el meu pare, en pau descansi, era de la claca del Liceu i un wagnerià fins la medul·la. Sempre me'n parlava i mai hi vaig arribar a anar. Serà un plaer inmens estar a un dels millors escenaris del mon! Jo estic que no hi cabo! jajajajaja

Merce
Presentats
Entrades: 1490
Membre des de: dl. ago. 02, 2010 11:19 am
Ubicació: Osona

Entrada Autor: Merce » dc. set. 22, 2010 5:01 pm

Ja pots ben dir-ho ja...
pujar a l'escenari del Liceu, això són "palabras mayores"
La meva terra: Catalunya
La meva parla: el Català
La meva dansa: la Sardana
El meu desigt: la LLibertat

SOM I SEREM. //*// Imatge

Laiona
Presentats

Entrada Autor: Laiona » dl. set. 27, 2010 9:39 pm

En aquest enllaç: http://www.servicaixa.com/nav/es/musica ... d_singers/

hi ha les entrades pel 23 de desembre a l'Auditori de Girona on farem la clausura dels grans del Gospel, que el dia abans haurem fet a Barcelona, a la Sala Pau Casals de l'Auditori. Suposo que aviat també sortiran les del dia 22 a Barcelona.

Encara falta molt però per si algú ja ho te clar...

En aquest concert farem la versió nova de Spirituals, és a dir sense l'actor i amb algunes modificacions. Farem algun tema amb els Brotherhood Singers (son 5 negres que canten de meravella), pero encara no se com anirà tot plegat. Crec que serà semblant al que vam fer amb els del Soweto.

Jo us ho deixo posat i qui vulgui venir li agraire enormement!!!!!

Laiona
Presentats

Entrada Autor: Laiona » dc. set. 29, 2010 1:05 am

Lamento comunicar-vos que no intervindré com a solista el dissabte que ve. Estic en unes condicions vocals que no em permeten un rendiment i un control de la veu com jo voldria. Em fa ràbia però curar-me té el seu procés i vol dies. A mi em feia especial il·lusió perquè la peça que em tocava és bestial i m'emociona molt i em consta que no queda cap entrada en el teatre de Ripollet. Estarà ple fins la bandera!!!

A la propera serà....

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dc. set. 29, 2010 1:08 am

Holaaa,

Em sap greu. Una mica de paciència i segur que ho soluciones per poder-nos oferir tot un recital de solista.

Ànims.

:???: :???: ;)
Sort,

Laiona
Presentats

Entrada Autor: Laiona » dc. set. 29, 2010 1:13 am

[quote user="Albert" post="139421"]Holaaa,

Em sap greu. Una mica de paciència i segur que ho soluciones per poder-nos oferir tot un recital de solista.

Ànims.

:???: :???: ;)[/quote]

Clar que si! això està fet! Així que l'afonia em marxi!!

Respon

Torna a “Cerveseta”