ESTACIÓ METEREOLOGICA
Moderador: Airald
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
ESTACIÓ METEREOLOGICA
Algú sap alguna estació metereologica digital que funcioni bé. Jo busco que a baix el jardi i pugui posar un pal amb pluviometre, anemometre.........etc i que tingui la pantalla digital a dalt a casa i poguer-la conectar al pc per passar dades si cal.
Ja fa temps que em fa gracia un estació a cas benparida, peró no se quina pot funcionar.
Ja fa temps que em fa gracia un estació a cas benparida, peró no se quina pot funcionar.

- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
Re: ESTACIÓ METEREOLOGICA
Masses comoditats, si vols saber el temps, surt al carrer.
:twisted: :twisted:
:twisted: :twisted:
- Joan XT
- Presentats
- Entrades: 2641
- Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
- Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL
[quote user="JoanF" post="99801"]Masses comoditats, si vols saber el temps, surt al carrer.
:twisted: :twisted:[/quote]
Ostia Joan, cada dia t'estimo més, com les fots, no.
Ostia Joan, cada dia t'estimo més, com les fots, no.
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93
- JoanF
- Presentats
[quote user="Joan XT" post="99812"][quote user="JoanF" post="99801"]Masses comoditats, si vols saber el temps, surt al carrer.
Ostia Joan, cada dia t'estimo més, com les fots, no.[/quote]
Ja se sap Joan. La confiança fa fàstic.
:lol: :lol:
Ostia Joan, cada dia t'estimo més, com les fots, no.[/quote]
Ja se sap Joan. La confiança fa fàstic.
:lol: :lol:
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Santi. jo no hi entenc però hi ha molta gent que té estacions a casa conectades al pc i es poden consultar per internet.
Tinc una pàgina a http://amblas.com/eltemps/ amb un recull d'algunes estacions de prop de casa per saber quin temps fa i així no haig de sortir al carrer, tal com fa JoanF ;)
Algunes pot ser que no funcionin, fa temps que no ho poso al dia.
En algunes hi ha la marca que usen i algun correu de contacte, potser et poden informar millor.
Tinc una pàgina a http://amblas.com/eltemps/ amb un recull d'algunes estacions de prop de casa per saber quin temps fa i així no haig de sortir al carrer, tal com fa JoanF ;)
Algunes pot ser que no funcionin, fa temps que no ho poso al dia.
En algunes hi ha la marca que usen i algun correu de contacte, potser et poden informar millor.
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Mira això
Meteoclimatic
Tens feina

Crec que uns 1.000 entre Estació, soft i complements (una cosa senzilla, d'aquí cap a munt) :twisted:
Meteoclimatic
Tens feina
Crec que uns 1.000 entre Estació, soft i complements (una cosa senzilla, d'aquí cap a munt) :twisted:
Kel l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. des. 19, 2009 11:53 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
- Sagal
- Presentats
Gràcies a tots ara començaré a mirar aquests links que m'heu posat, peró primer baixaré a baix el carrer i si em mullo serà que plou si fot una rsca de collons és que fa fred, (aquest el Joan és tant trempat i tant bon assesor, tant sols has de fer qie demanar alguna cosa que és el primer de contestar-te sempre. ;)
Quant tingui i sapiga les condicions metereologicas no les hi diré faré com fe tots amb l'emissora que no el sentim, perquè li falla, doncs jo faré igual.
Quant tingui i sapiga les condicions metereologicas no les hi diré faré com fe tots amb l'emissora que no el sentim, perquè li falla, doncs jo faré igual.

- Feisser
- Presentats
- Entrades: 898
- Membre des de: dv. abr. 18, 2008 6:33 am
- Ubicació: Hospitalet de Llobregat
No sé si es el que demanaves Enllaçestá recomanade per el Pico en el seu programe de TV El temps del Pico
- Sagal
- Presentats
[quote user="Feisser" post="99841"]No sé si es el que demanaves Enllaçestá recomanade per el Pico en el seu programe de TV El temps del Pico[/quote]
Osti, gràcies, ja he enviat un correo a veure que m'envien
Osti, gràcies, ja he enviat un correo a veure que m'envien

- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
La Davis Vantage Pro2™, ja té dos o tres anys, potser ja alguna cosa més moderna, no ho sé
aquest foro està molt i molt be.
fòrum de meteo
seguiments del desembre
Que vols fer-te un bon regal de Nadal ... La Davis Vantage Pro2 o equivalent; és un bon regal
aquest foro està molt i molt be.
fòrum de meteo
seguiments del desembre
Que vols fer-te un bon regal de Nadal ... La Davis Vantage Pro2 o equivalent; és un bon regal
[align=center]http://www.remences.com[/align]
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
VEUREM AL SAGAL EN UN FUTUR PROPER TREBALLAR PER TV-3? :roll:
No sé si obrir una enquesta...... :mrgreen:
P.D: Fa poc va sortir en Sagal al temps de TV-3. :mestre
No sé si obrir una enquesta...... :mrgreen:
P.D: Fa poc va sortir en Sagal al temps de TV-3. :mestre

- Feisser
- Presentats
- Entrades: 898
- Membre des de: dv. abr. 18, 2008 6:33 am
- Ubicació: Hospitalet de Llobregat
Santi pasat p'LIDL demà
[img align=left]http://www.lidl.es/C1256C790050C7BC/ima ... 5344_b.jpg[/img]
Enllaç
Enllaç
- Sagal
- Presentats
[quote user="Feisser" post="100018"] Santi pasat p'LIDL demà
Enllaç[/quote]
Carai gràcies, a LIDL tinc influencia, ja hi vaig ara. Gràcies
Enllaç[/quote]
Carai gràcies, a LIDL tinc influencia, ja hi vaig ara. Gràcies
Sagal l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. des. 22, 2009 7:43 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

- Sagal
- Presentats
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Sagal, ja ens ho explicaràs però em sembla que aquesta no es pot pas connectar a l'ordinador per guardar-hi les dades, etc. oi ?
- Sagal
- Presentats
[quote user="Ra-mon" post="100070"]Sagal, ja ens ho explicaràs però em sembla que aquesta no es pot pas connectar a l'ordinador per guardar-hi les dades, etc. oi ?[/quote]
doncs no serveis, però de moment per apendre ja em va bé el gener compraré una de bona, que per cert ra-mon m'hauràs de assesorar, per temes de web cam i fstp i coses rares de conexió, et demanaré ajuda.
doncs no serveis, però de moment per apendre ja em va bé el gener compraré una de bona, que per cert ra-mon m'hauràs de assesorar, per temes de web cam i fstp i coses rares de conexió, et demanaré ajuda.

- Cabirol
- Presentats
- Entrades: 1784
- Membre des de: dj. jul. 16, 2009 11:01 pm
- Ubicació: Roda de Ter (Osona)
hola, a optica torrent de manlleu tenen estacions meteorologicas de tot tipus, amb semble que tenen la que et podria interessar "SAGAL" tl: 93 8513758
- Sagal
- Presentats
[quote user="cabirol" post="100087"]hola, a optica torrent de manlleu tenen estacions meteorologicas de tot tipus, amb semble que tenen la que et podria interessar "SAGAL" tl: 93 8513758[/quote]
Aquest mati he trucat, casualitat també es diu Puig, peró els models que jo vull no els te amb stock. Em demana preus i diu que ja em trucara. Gràcies.
Per cert ara aniré a tornar la estació Oregon del Lidl, perquè per varis foros que he entrat no l'aconsellen gens i ja molta diferencia amb les lecturas a la realitat. Serà que em faig vell i agafo manies?
Aquest mati he trucat, casualitat també es diu Puig, peró els models que jo vull no els te amb stock. Em demana preus i diu que ja em trucara. Gràcies.
Per cert ara aniré a tornar la estació Oregon del Lidl, perquè per varis foros que he entrat no l'aconsellen gens i ja molta diferencia amb les lecturas a la realitat. Serà que em faig vell i agafo manies?

- Cabirol
- Presentats
- Entrades: 1784
- Membre des de: dj. jul. 16, 2009 11:01 pm
- Ubicació: Roda de Ter (Osona)
Caray aixo ke semblava que podien funcionar, be defet per el preu tampoc sels hi deu poder demanar masa, be dons aveure si et compres un bon aparell i ens pots anar pasen dades sobre el temps que farâ per cuan fem surtides amb moto, be ya anirem seguin el fil, a reveure
- JoanF
- Presentats
[quote user="Sagal" post="100117"][quote user="cabirol" post="100087"]hola, a optica torrent de manlleu tenen estacions meteorologicas de tot tipus, amb semble que tenen la que et podria interessar "SAGAL" tl: 93 8513758[/quote]
Per cert ara aniré a tornar la estació Oregon del Lidl, perquè per varis foros que he entrat no l'aconsellen gens i ja molta diferencia amb les lecturas a la realitat. Serà que em faig vell i agafo manies?[/quote]
Ja t'ho deia jo. Surt al carrer home, que és lo més segur.
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Per cert ara aniré a tornar la estació Oregon del Lidl, perquè per varis foros que he entrat no l'aconsellen gens i ja molta diferencia amb les lecturas a la realitat. Serà que em faig vell i agafo manies?[/quote]
Ja t'ho deia jo. Surt al carrer home, que és lo més segur.
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9