bones!!!!!!
ostras Santi, tanta feina tens????
per una vegada li dono la rao al JoanF
vellugat i parla amb els avis, comprat el calendari del pages, mira al cel i si mes no mira la tele
:enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat
salut
ESTACIÓ METEREOLOGICA
Moderador: Airald
- Pacs47
- Presentats
- Entrades: 1271
- Membre des de: dg. abr. 08, 2007 9:59 pm
- Ubicació: manresa
Re: ESTACIÓ METEREOLOGICA
SOCI A.M.M. 16284
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
[quote user="Pacs47" post="100132"]bones!!!!!!
vellugat i parla amb els avis, comprat el calendari del pages, mira al cel i si mes no mira la tele
salut[/quote]
Tu con tal de portar-me la contraria a mi es clar ets capaç de donar la raó fins i tot a en Joan F :D :D :D
salut[/quote]
Tu con tal de portar-me la contraria a mi es clar ets capaç de donar la raó fins i tot a en Joan F :D :D :D

- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14817
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
NO tinc info de cap estacio metereologica...
Pero a traves de www.meteoreus.net que segueixo molt habitualment he descobert un forum de metereologia
http://forum.patimlameteo.com/
Esta molt be i fa dies que hi entro. Hi ha mil coses que zonen a xino pero mica en mica...
Pero a traves de www.meteoreus.net que segueixo molt habitualment he descobert un forum de metereologia
http://forum.patimlameteo.com/
Esta molt be i fa dies que hi entro. Hi ha mil coses que zonen a xino pero mica en mica...
Ex ...moltes coses
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Jo no tinc pas cap estació i tampoc hi entenc res de res però fa temps que vaig ensopegar amb Meteoclimatic, una xarxa d'estacions d'aficionats que pots consultar en temps real.
També hi ha un forum on es parla de hard i soft específic però no m'he llegit res.
A la meva signatura hi podeu veure una «pastilla» amb les dades actuals d'una estació, he agafat les de La Guixa, un barri de Vic.
També hi ha un forum on es parla de hard i soft específic però no m'he llegit res.
A la meva signatura hi podeu veure una «pastilla» amb les dades actuals d'una estació, he agafat les de La Guixa, un barri de Vic.