Les BMW recorden les Cagiva de fa 20 anys

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Les BMW recorden les Cagiva de fa 20 anys

Entrada Autor: Randy-650 » dv. des. 25, 2009 11:51 pm

ImatgeImatgeImatgeImatge

Font: Periodista Digital, 09 de diciembre de 2009 a las 10:15

Lo peor es que BMW, cree estar en poder de la verdad absoluta y lo dificil no es llegar y labrarse una fama es mantenerse

Óscar Vals es un contable de Barcelona que se compró hace un mes una BMW.

"El modelo es el F800GS... ¡con motor Kymco! Es mi primera BMW y no se como eran antes de buenas, pero a dia de hoy, pasas por el foro Forof800gs y se te quitan las ganas.

Ejes de rueda que se parten, juntas de tapa de balancines, manguitos de radiador, tornillos que aguantan la pinza de freno que se salen, cadenas de que pierden retenes, llantas de mantequilla, aforadores de gasolina, antenas que no reconocen la llave de contacto y la moto no arranca, puños calefactables que se deterioran, etc...

La calidad de BMW recuerda a las de hace 20 años de Cagiva o Morini. Poco fiables, con materiales de poca calidad y a precios altos. A falta que Yamaha saque la Teneré 1200 o Honda la Africa Twin 1200 he comprado una moto alemana, que con 1800km no me ha dado ningun problema, pero ojalá fuese una japonesa."

Es uno de los cientos de descontentos usuarios de BMW que, ante la desidia de la marca y la pésima atención al cliente, han optado por contar sus experiencias en la Red.

Agustín Moreno, directivo de Cádiz, considera que BMW es una marca prepotente.

"Indudablemente, cuando somos tantos los que clamamos, contra BMW. No es por capricho.

No solo, la venta de repuestos, sino la mala calidad de los materiales, la falta de exprimentacion exaustiva, la improvisacion y modelos que son verdaderas bombas de relojeria por el peligro de inseguridad que transmite. Es mi caso con una F 800 st.

Pero lo peor es que BMW, cree estar en poder de la verdad absoluta y lo dificil no es llegar y labrarse una fama es mantenerse.

Verdaderamente creo estan preparando su propia tumba como hicieron marcas intocables que creiamos inigualables.
Norton. BSA. Triump. Todas por su altaneria sucumbieron y esta aun no aprende.

Mi cruzada sera, desprestigiar en lo maximo mi falta de confianza en ellos, porque ellos no me han devuelto la misma confianza siega que puse en ellos.

Saludos y rafagas."

QUEJAS Y OPINIONES MÁS FRECUENTES

"Si la marca por su afán de alcanzar un número de ventas baja la calidad del producto final, es lógico suponer que los problemas, fallos, etc. se incrementarán."

"A BMW le ha podido el afán de vender (despachar mas bien diría yo) fácil y rápido. Para ello se sacó habilitó la formula finaciera del Select. Contrato nuevos proveedores de países orientales para reducir costes. Y fabricó series baratas que ni en sueños hubieran llevado el escudo BMW en otros tiempos. Pero no modificó los precios de taller. A más motos vendidas, más fallos. A más motos vendidas, más colapso en los talleres. Y el cliente ya no es el de siempre... ahora el cliente es de los que miran el euro. Consiguieron su sueño de tener su BMW y de repente se dan cuenta que no les han dado duros a pesetas y que les han vendido humo. Como son motos fabricadas como las demás, fallan como las demás y encima a precios BMW. BMW pagará este fallo, no me cabe ninguna duda."

"A mi BMW F650 GS me llamaron para la cosa de la centralita y desde entonces en ocasiones se para al salir desde ralenti. Ahora no hay manera de solucionarlo."

"¿Os habeis fijado en el nivel de acabados de los cables interiores? o los depositos de liquido de frenos?"

"Yo también estoy escaldado con BMW y ya he logrado que varios conocidos que iban a comprarse una cambien de marca. Como sueño de la infancia, siempre quise tener una supermotard. Dudaba entre la Ducati Hypermotard y la BMW HP2 de enduro con kit supermotard. Opté por la segunda, aunque el precio no es que fuera escandaloso, sino un robo, creyendo que el servicio y fiabilidad serían superiores a los de la italiana. Craso error. Pasa más tiempo en el taller que en mis manos y cuando te quejas te salen, para justificar los casi 20.000 euros que cuesta, con que "es una moto de competición, con los mejores componentes, como un M3 pero en moto". Joder, pues que a los del M3 les pille confesados."

"A mi me convocaron para una "campaña" en la que debia llevar la moto para unos ajustes que se harian a todas las de mi modelo, una F 650 gs 2008, cuando la moto solo tenia unos pocos meses y algo mas de 1000 kmts. Iba muy bien, pero despues de los ajustes de la "campaña "ha perdido notablemente aceleracion y recuperaciones.
Han sacado al mercado una moto que iba muy bien, yo la probe antes de comprarla, y que los periodistas especializados probaron e hicieron sus criticas alabando precisamente esas caracteristicas que han disminuido. Por motivos que parece ser de emisiones, tuvieron que retocarlas y cambiaron la potencia y la curva de par. Resultado: la moto que compre no tiene nada que ver con la que me devolvieron despues de la "campaña". Me queje y pedi me la dejaran como antes pero solo obtuve un no por respuesta, que no era posible, como si la moto fuera de ellos y no mia. Creo que es mi ultima BMW despues de tener tres motos de esa marca antes de la actual."

"Con 53 años, y un monton de bmw's por mis manos, la primera a los 18 años R75/6, si es cierto que las ultimas bmw's ,se dejaron de fabricar hace unos 10/12 años, a partir de aqui todo han sido problemas (demasiada electronica, y son los usurios quieres prueban y sufren los problemas de modelos recien sacados). De hecho en el mercado de segunda mano, se paga mas proporcionalmente, modelos antiguos, que los nuevos. Si, bmw motorrad tendra beneficios en el corto plazo, pero a la larga pagara, el camino que sigue desdes hace algunos años."

"BMW ME ARRUINÓ EL VIAJE DE MIS SUEÑOS"

Posiblemente, el relato que hace Alberto Barrio de San Sebastián sea la que mejor describe el problema endémico de BMW.

"Buenas he esperado un tiempo mas que prudente, para escribir esto. Este año, después de muchos números y cálculos, nos animamos a hacer el viaje, Nordkapp. La moto, con la revisión, recién pasada. Salimos contentos, hace muchos años que no cogiamos tres semanas de vacaciones. Pasamos Francia, Alemania, Dinamarca y llegamos a Suecia. Que suerte, ola de calor, genial. Os resumo un poco para que no sea un rollo leerlo.

- El día 24 de junio del año en curso, llego a Jonkoping (Suecia) y compruebo que mi moto pierde aceite por el cardan, ensuciando toda la parte posterior de la moto, disco de frenos, pastillas, maletas....

- Llamo a mi concesión, les comento mi problema y el jefe de taller a través del recepcionista me confirma que hay que cambiar el cardan, 2 ó 3 días y que me acerque a la concesión mas cercana.

- Al día siguiente, después de buscar nos dirigimos a Estocolmo, la mas cercana, concesión de Solna.

- Como no nos entendemos intento infructuosamente que me ayude el servicio de asistencia BMW. después de varias llamadas me dicen que me llamaran y que se van a poner en contacto con la concesión.

- El recepcionista, busca a un chico que nos hace de traductor. Nos dice que en una hora nos comentan que pasa con la moto. No realizan O.R. y nos aconsejan que vayamos a comer y para la vuelta nos dirán algo.

- Salimos de comer, pensado como anular los hoteles, ferrys y demás.

- Nos informan que la moto está reparada: "Byke is OK."

- Como pensábamos en los tres días, le preguntamos varias veces, explicándole nuestra ruta- "Byke is OK, no problem, go to Norkapp", varias veces.

- Nos presentan una factura, sin nombre, matricula ni nada. En vista que la asistencia BMW no llama y con la limitación del idioma. Decidimos pagar, continuar el viaje y reclamar a la vuelta.

- Nos llaman a la tarde de la asistencia BMW: " Problema solucionado, que tengan un buen viaje."

- Varios días después la moto comienza a vibrar y meter ruido, algo de perdida de aceite.

- Soy maestro industrial en automoción, tengo varios cursos BMW automóviles. No hay juego axial. En vista que no tenemos ninguna concesión a una distancia prudencial, decido continuar la ruta.

- Norkapp, Lakselv, Kemijarvi, Kuopio ( primera concesión). No llegamos, en Kemijarvi llega la moto terriblemente peligrosa, bloqueo inminente.

- Día 3 de julio, 6 a.m. llamo a la asistencia BMW, estamos a 598 de Kuopio, concesionario. Les explico el problema, que ellos ya conocen y me mandan un señor, muy majo por cierto, con pinzas para arrancar la moto y una furgoneta.

- Después de múltiples llamadas y gracias a la hospitalidad de los finlandeses allí presentes, una señora que hablaba español, conseguimos montar la moto, con el camión de la lavandería, en la furgoneta que nos asistía, increíble.

- Como yo tenia hotel en Kuopio y nos trasladan a Oulu, la asistencia BMW, nos reserva un hotel ( 4 noches). No nos dicen que la asistencia es: 4 noches de hotel o 360 euros para volver a casa o vehiculo de sustitución mientras la moto se repara.

- Llegamos a la concesión de Oulu, ya no sabemos si es concesión, 15:30 p.m. cierran a las 16H.

- No nos entienden, llamó a la asistencia BMW, varias veces, para que al final me digan: " le llamamos en 5 minutos, todos los operarios están ocupados"

- Con el Google traductor, ingenio del recepcionista, nos entendemos. Las piezas llegarán el próximo 7 ó 8 de julio y la moto como pronto estará reparada para el 10 de julio. Nosotros el día 13 tenemos que estar en San Sebastian, trabajo, nuestro calculo era llegar el 9 ó 10. No podemos esperar, trabajamos el día 13, ¿como bajo desde el circulo polar en tres días?

- Aquí tampoco hay O.R. por mucho que la pedimos. Como no me dan nada me llevo hasta la documentación de la moto.

- Me llaman de la asistencia BMW, para ver si he llegado al hotel, al comentarles nuestra situación y que no podíamos esperar tanto, en una manera cuando menos poco correcta, nos contestan: " a ustedes solo les corresponden 4 noches de hotel, buenas tardes".


- En el hotel, puesto en contacto a través de un amigo con el gerente de la concesión.. Me pasan las condiciones de la garantía.

- Comenzamos a intentar anular Ferrys, hoteles etc.


- Mas tarde me vuelve a llamar, como a las 18h, es decir 12horas después. una persona de la asistencia BMW, con la que reconozco, perdí los papeles, para preguntar si he pedido presupuesto para la reparación. después de tantas horas y viendo lo que se nos venia encima, no podía entender que esa persona no lea el informe antes de llamar y ver que la moto está en garantía.

- Llamo a mi asistencia personal y en una hora tengo los billetes de avión para casa.

- El día 4 antes de salir para el aeropuerto, llamó a la asistencia BMW, para disculparme con la persona con la que perdí los papeles, me atienden y me dicen que el personalmente se encargará de que estas sean recibidas.

- El día 6 de julio el gerente de mi concesión me llama varias veces, no le atiendo ya que estoy un poco alterado.

- El día 7 voy a la concesión, hablamos, me intenta trasmitir que BMW en estos casos demuestra su calidad y que no me preocupe por todos los gastos, que me esta ocasionando el problema de la moto, teléfono, ferrys, hoteles, taxis, maleta que tuvimos que comprar......

- Me explica que no tengo derecho mas que a la reparación, ni vehiculo de sustitución.

- Él, personalmente se encarga de las gestiones con la concesión de Oulu. Mi asistencia personal me pide un fax con la confirmación de que la moto esta averiada y que no tiene cargas, para repatriar la moto.

- Es increíble la cantidad de gestiones que a tenido que realizar el gerente de la concesión para conseguir dicho fax. Creo que BMW podía agilizar el tema, si era su concesionario, por lo menos al que nos llevo su asistencia.

- El gerente de la concesión me hace una propuesta para comprarme la moto si yo compró una nueva rt. Colocándole el "top-case" y demás accesorios de la antigua a la nueva. Me tasa la mía en 14000 euros, es decir, tengo que entregar 7000euros para realizar la operación.

- El día 29 llego el dichoso fax. Mandándolo a mi asistencia trasladado la moto a su concesión en Guipuzcoa, el día 19 de agosto del año en curso.

- Voy a la concesión y relleno la O.R. A la espera que en tres días laborables la moto estuviera funcional.


- Ahora otra sorpresa, no hay grupo, se espera que para la ultima semana de septiembre.

- Me llama el gerente de mi concesión para ofrecerme una moto, que ahora como no hay piezas, me corresponde.

- Llamo a Madrid a atención al cliente, les explico mi caso, y quedan en llamarme. Me llaman en horario laboral y no les puedo atender, cuando les llamo yo siempre están ocupados y no me pueden atender. Curiosamente, cuando les llamo, no pueden atenderme y les pido la dirección de BMW A.G. Alemania, me llaman a los 10 segundos diciéndome que el cardan esta camino a San Sebastian.

- El 4 de septiembre a las 12:05 me mandan un correo diciendo que la moto está arreglada.

-Pongo la moto en venta.

Bueno este es el resumen de la odisea, con mas o menos detalles. Ahora unas preguntas:

- ¿ Que pasa con el dinero que he perdido por el fallo en la moto BMW?

- ¿Qué pasa con todo el tiempo que llevo sin moto, teniendo una moto nueva?

- ¿ Que pasa con la factura que pague en el concesionario de Estocolmo, con una moto en garantía BMW?

- ¿ Que pasa con la semana de vacaciones que hemos perdido y el mal sabor de boca que nos ha quedado en un viaje soñado y de una cantidad económica importante, por lo menos para mi, gracias a la avería de la moto BMW?

- Si vengo de viaje sin ninguna incidencia, la propuesta, para el cambio de moto, como estaba pesado, creo yo que sería la misma. ¿Ustedes no?

- ¿Qué hubiera pasado si el cardan se engancha y nos matamos mi mujer y yo? Los moteros que vamos como locos.....

Con una moto de ese precio y año y medio, no entiendo la avería, pero las maquinas fallan. Pero poneros en mi situación y como se han comportado, antes de publicar nada, he intentado llegar a un acuerdo. Yo por mi parte, y es mi opinión, BMW, no gracias. Y me siguen sin pagar, la factura que yo pague sin tener que pagarla.

A dia de hoy, BMW me ha pagado las coronas, ningun gasto mas añadido de todo el dinero que me han hecho perder, hoteles, ferryis, taxis, maletas, dias de vacaciones, etc.

Me mandaron una carta, diciendo que han actuado correctamente y yo he acabado vendiendo la moto, por 3000 euros menos de su valor de tasación. Por eso BMW, no gracias."




ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Vini
Presentats
Entrades: 1134
Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:23 pm
Ubicació: Manresa(Barcelona)

Re: Les BMW Recorden Les Cagiva De Fa 20 Anys

Entrada Autor: Vini » ds. des. 26, 2009 12:53 am

Es llastimos tinguero de dir,pero jo (per el meu trevall),ja se que BMW trevalla pitjor cada dia(avaratiment de costos de la manera mes lamentable).La majoria que trevallem en el sector(automocio/motos)en el tema de fabricacio,sabem que BMW ..........no es de fiar.
Yo "er" Vini tinc mes confiança amb una Hyosung(una pata negra coreana),que de una BMW.....¡EP! de las que frabriquen ara "made in Singahapore(montatje) ,motors fets Thai-Peeehi(Vietnam),aixo si amb l'emblema BMW.
Jo ara tinc una GS(m) a la matricula,meins mal(quin mal son),d'una Hyosung de 4800 €uros posada a carretera.
BMW,NO gracies
.

Avatar de l’usuari
Leclerk
Presentats
Entrades: 631
Membre des de: dt. abr. 17, 2007 4:17 pm
Ubicació: Granollers

Re: Les BMW Recorden Les Cagiva De Fa 20 Anys

Entrada Autor: Leclerk » ds. des. 26, 2009 10:51 am

Bones,

tenint en compte que totes les marques, sense excepció, tenen series o models amb més problemes del que seria normal, potser si que és cert que BMW ha baixat en qualitat els darrers anys.

Però també és cert que un foro d'internet amb l'anonimat i poca rigorositat que s'hi pot trobar tampoc és el lloc més neutral per a saber la veritat.

Fa més soroll un que crida que cent que callen i suposo que molts propietaris satisfets de la seva BMW tampoc ho van escampant cada dia pels foros.

Jo, precisament, no sóc un fan de BMW. Però si que es cert que dos amic s meus han tingut una R 1200 R i una R 1200 ST de finals del 2006 i tots dos han tingut problemes amb la electrònica, però no s'han quedat mai tirats a la carretera. Però també conec gent que de la GS 1200 n'estan encantats.

Per altra banda, la imatge de marca acostuma a ser molt poc objectiva i BMW fa molts anys que té una aureola de qualitat i fiabilitat que encara dura.

Per acabar, si a mi em pregunten quina marca és la més fiable, segurament respondré genericament que qualsevol de les japoneses, però potser jo també estic influenciat per una època (els 80 i 90) on van ser els clars dominadors i potser ara viuen de la renta que els va donar aquells anys on eren un pas per endavant de la resta.

Salut.

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Les BMW Recorden Les Cagiva De Fa 20 Anys

Entrada Autor: Kpeps » ds. des. 26, 2009 7:23 pm

hola a tothom.
aquest tipus de reclamacions son patetiques siguin de la marca que siguin,el missatge en questio ve d'algu que no sap ni del que parla al dir que porta motor Kymco ,l'altre el de Sant Sebastian va fotre un embolic al foro BMW motos ,que va ser d'abaixari la tapa.trobo que reclamar en foros es com vulguer deixar de tenir mal de caixal fent glupejades de conyac,la meva opinio es que com escriure en un foro es gratuit tothom pot dir les animalades que vulgui,encara que aixo es nomes una opinio.
be en totes les marques cuecen habas i per acavar una cosa us haig de dir,tinc un amic que te una Elephant amb 135000 km i encara arranca ala primera sense problemas o sigui que potser no e sdolent que semblin una cagiva de fa 20 anys........
Imatge

Avatar de l’usuari
Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Re: Les BMW Recorden Les Cagiva De Fa 20 Anys

Entrada Autor: Geroni » ds. des. 26, 2009 7:45 pm

Mira Kpeps,en els foros es poden dir animalades pero també es poden dir veritats com a punys.
Es un altra manera de comunicació que fins ben poc ,no existia.
Tinguis en compte que quan un propietari de un vehicle,en aquest cas,una moto,té un problema i a al concesionari li contesten xiulant o no en fan cas,fins fá ben poc,el client es tenia que aconformar callant o fen un comentari al bar o com a molt a la converça del amics.
Ara la cosa ha cambiat,i vulguin o no,es una manera de desfogarse o de fer soroll quant la marca,la cual has posat totes les ilusions comprant una motocicleta,et diu que aquesta averia,no entra a la garantia,o bè que no t`hi pot fer.hi res,etc,etc.
Mes d`una vegada,la queixa masiva d`averies de un model determinat en els foros,a fet reaccionar a la marca i fer un pas enrera arreglant una averia que feia poc,et dien que no hi podien fer.hi res.
El meu parer,es que estic a favor dels foros,tan per queixarse com per alavar (que també es fá) la marca que sigui.

:cool: :cool:
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Avatar de l’usuari
Jomila
Presentats
Entrades: 355
Membre des de: dl. set. 07, 2009 11:44 am
Ubicació: Rubi

Re: Les BMW Recorden Les Cagiva De Fa 20 Anys

Entrada Autor: Jomila » ds. des. 26, 2009 8:31 pm

Bones,
primer de tot dir q els foros tenen una gran virtud i a la vegada defecte, q es el de des de l'anonimat dir tot el q et sembla.

Actualment es la tercera BMW q tinc i puc explicar un parell d'experiencies q a mi personalment m'han demostrat la fiabilitat i el servei postvenda de la marca.
Any 94, abans de q arribes a Espanya la primera GS 1100, jo ja la tenia demanada, al cap de pocs mesos de disfrutarla es comencen a bufar les pegatines del dipòsit. Visita al concessionari i com q era un problema q encara no l'havien vist, doncs solució rapida, canvi de pegatines. A les poques setmanes es tornen a bufar. Truco al concessionari, resposta: quant puguis vina i canviem el dipòsit sencer. Any 2001 RT1150, circulant a les dues de la matinada per l'AP7 alçada de Molins de Rei, carril de esquerra; salta el tap de l'oli, noto q la moto s'ha clavat, tinc la sort q no hi ha trànsit i puc parar. Truco al servei BMW, ve la grua, la porta al concessionari, obren motor i veuen q algún fill de puta havia obert el tap de l'oli i havia introduït dins algun objecte desconegut q tal i com va quedar no varem saber q era. Total, cilindre destrossat, canvi de cilindre i cost 0.
Vull dir amb tot això q jo personalment estic content de la marca i no em dedico a esbombar-ho als quatre vents, cosa q si estigues emprenyat amb la marca es molt possible q si q ho fes com ho fa molta gent.

Salut

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Les BMW Recorden Les Cagiva De Fa 20 Anys

Entrada Autor: Randy-650 » ds. des. 26, 2009 8:42 pm

[quote user="Jomila" post="100345"]Bones,
primer de tot dir q els foros tenen una gran virtud i a la vegada defecte, q es el de des de l'anonimat dir tot el q et sembla.

Actualment es la tercera BMW q tinc i puc explicar un parell d'experiencies q a mi personalment m'han demostrat la fiabilitat i el servei postvenda de la marca.
Any 94, abans de q arribes a Espanya la primera GS 1100, jo ja la tenia demanada, al cap de pocs mesos de disfrutarla es comencen a bufar les pegatines del dipòsit. Visita al concessionari i com q era un problema q encara no l'havien vist, doncs solució rapida, canvi de pegatines. A les poques setmanes es tornen a bufar. Truco al concessionari, resposta: quant puguis vina i canviem el dipòsit sencer. Any 2001 RT1150, circulant a les dues de la matinada per l'AP7 alçada de Molins de Rei, carril de esquerra; salta el tap de l'oli, noto q la moto s'ha clavat, tinc la sort q no hi ha trànsit i puc parar. Truco al servei BMW, ve la grua, la porta al concessionari, obren motor i veuen q algún fill de puta havia obert el tap de l'oli i havia introduït dins algun objecte desconegut q tal i com va quedar no varem saber q era. Total, cilindre destrossat, canvi de cilindre i cost 0.
Vull dir amb tot això q jo personalment estic content de la marca i no em dedico a esbombar-ho als quatre vents, cosa q si estigues emprenyat amb la marca es molt possible q si q ho fes com ho fa molta gent.

Salut[/quote]

Vas comprar la moto al concessionari del Bune?
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Les BMW Recorden Les Cagiva De Fa 20 Anys

Entrada Autor: Kpeps » ds. des. 26, 2009 9:11 pm

mira Geroni,jo al que em refereixo es que per sort i han altres maneres legals de reclamar i els foros serveixen per aixo que dius DESFOGARSE,personalment trobo una mica fora de lloc els posats que prenen algunes persones,el exemple del de Snt Sebastia es dels :oops: :oops: no es que li faltes rao perque que et falli la moto en un viatge i mes sent nova a de ser per lligari cadires,pero despres, una mala manera de fer i reclamar las coses lo unic que porta son males solucions,jo et parlo de la meva experiencia,la meva moto ara a fet 3 anys i 3 messos i m'acaven de canviar una pesa sense pagar i com pots compendre esta fora de garantia,el cas del amic Jomila es molt mes habitual del que la gent es pensa i no nomes en BMW sino en altres marques tambe i com et dic a vegades el soroll no acava fent el be ni donant solucions.
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. des. 26, 2009 9:12 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Avatar de l’usuari
Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Re: Les BMW Recorden Les Cagiva De Fa 20 Anys

Entrada Autor: Pasqual » ds. des. 26, 2009 10:04 pm

Ostres Randy :eyes tens alguna cosa personal contra les BMW?

Com imagino que deus tenir molt de temps lliure (ho dic per el temps que comportar recollir totes les critiques que hi has posat) et proposo que facis el mateix que amb BMW als forums d'altres marques.... Si no surt el mateix número de queixes no vol dir res, només que els usuaris no escriuen tant....

Personalment crec que els fòrums (internet en general) és una nova via de comunicació. Serà bona o dolenta segons com l'utilitzem. L'anonimat, però permet deixar tot tipus d'informació sense contrastar. Així jo us podria dir que vaig fer tota Africa de nord a sud amb una Rieju de 49cc el 1982 i em quedo tan ample. Algú ho llegirà i dirà que soc una gran viatger (mentida). Vull dir que si abans deiem que el paper ho aguanta tot, ara podriem dir que la xarxa ho aguanta tot. És feina de qui l'utilitza destriar la veritat de la mentida o el que interessa o no.

Tornant al tema de la fiabilitat de les BMW (que sens dubta ha empitjorat), aquesta que tinc es la quarta. Les 2 darreres les vaig vendre amb força més de 100.000 km. Cap problema. La primera (una R70/6) la vaig comprar a finals de 1980 i la vaig vendre a la primavera del 1981 (no vaig tenir cap problema, però venia d'una 2 temps i allò era un ferro: horrible! Ara segurament l'apreciaria molt, però era més jove...). Explico això perquè no sé quantes BMW corrien l'any 1980 a la provincia de Girona (no crec que ens fessin falta gaires dits més que els que tenim per comptar-les). Segons ADESNOR, l'any 2006 es van vendre 9.626 BMW, l'anys 2007 10.327. S'em fa difícil de calcular el número de BMW que hi han circulant. Si només circulessin les dels darrers 5 anys, serien més de 50.000 a tota Espanya. (A Ligüerre jo diria que gairebé el 50% de les motos eren BMW).
Resumint, que si l'any 80 hi havien 5.000 BMW i s'espatllaven el 5% eren 250. Ara, si n'hi han 50.000, son 2.500! Si d'aquests 2.500 que tenen problemes, un 10% ho explica als forums son 250 persones queixant-se (i normalment no només una vegada), però n'hi han 49.750 que no diuen res


Uff! desprès d'aquest parrafada i com que encara tinc el dinar de Sant Esteve a l'estomac, aniré a fer una cerveseta :lol:

Salut i motos :brindis

Avatar de l’usuari
Vini
Presentats
Entrades: 1134
Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:23 pm
Ubicació: Manresa(Barcelona)

Re: Les BMW Recorden Les Cagiva De Fa 20 Anys

Entrada Autor: Vini » ds. des. 26, 2009 10:45 pm

Sense anim d'ofenfre les BMW,ERAN unes GRANS I ESPLENDIDAS MOTOS,pero,actualment(aixo vol dir) del 2006 endevant,la MARCA esta MIMVANT la CUALITAT i com he dit entre els que ens movem (profesionalment)dins el mon de la automocio/motocicletas,ja sabem de que va la cosa.Pero avui dia NO SE ENGANYA A NINGÚ.
Ara simplement els defensors d'aquesta marca,ho tenen molt FACIL,que COMPARIR UNA BMW del 2006 i una del 2009,el mateix model o semblant(si pot ser,perque cambien molt sovint.¿Perque sera?).
I ja no dic res mes,pero si les veie-ho iguales,es "AMOR DE MADRE", :roll:
.

Avatar de l’usuari
Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Re: Les BMW Recorden Les Cagiva De Fa 20 Anys

Entrada Autor: Llagasta » dg. des. 27, 2009 9:02 am

Motor de la Gs 650/ 800 ( 2009 )

Imatge


http://www.rotax.com/en/Engine/2004/Mot ... Models.htm

( mireu el motor Type 804


Kymco fabrica el motor Mono 650 MKII
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. des. 27, 2009 9:03 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Avatar de l’usuari
Atramuntanat
Presentats
Entrades: 734
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 1:26 pm
Ubicació: Sant Feliu de Guixols - MGM 13254

Re: Les BMW Recorden Les Cagiva De Fa 20 Anys

Entrada Autor: Atramuntanat » dg. des. 27, 2009 9:47 am

perdoneu que m'hagi fet un fart de riure amb aquest post, ara us exposo els meus punts de vista

1. primer una cosa

El periodista Digital, es a la Prensa escrita lo que en Losantos es a la Ràdio

2. segona cosa

aquesto rollo em sona al periodista chusquero que, com que no li han arreglat la moto com ell volia, es dedica a disparar a matar conta BMW, jo vaig viure un cas semblant amb una barca marca SEA RAY ( gamma alta dins la nautica ) que un "periodista" no estaba satisfet i es va dedicar a despotricar primer contra el taller, despres contra el fabricant, i va acabar posant a parir a mig mon nautic, al tanto quin periodista escriu per que la objectivitat de la prensa comença a desapareixer

3. tercera cosa

Despres de 2 BMW's amb 50.000 km cada una, estic mes que content de la compra, cap avaria, servei del concesionari bo, (marin i conesa de Girona) i un munt de sensacions extraordinaries

4. cosa,

si algu pensa que una moto feta a Europa es mes de fiar que una moto feta a l'Orient, que desperti d'una vegada. Hi ha globalitzacio, vol dir que, de tot d'una, una fabrica marxa del nort d'Italia i la remuntan peça a peça a una illa d'Indonesia y l'unica diferencia es la logistica.

hi ha molt sómines i molt infeliç al mon motero i periodistic.
Erg Chebbi - Merzouga

Imatge

Bayerische Motoren Werke R 1200 GS Ifigenia

Avatar de l’usuari
J@N LINCE
Presentats
Entrades: 1106
Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )

Re: Les BMW Recorden Les Cagiva De Fa 20 Anys

Entrada Autor: J@N LINCE » dg. des. 27, 2009 4:23 pm

[quote user="Vini" post="100350"]Sense anim d'ofenfre les BMW,ERAN unes GRANS I ESPLENDIDAS MOTOS,pero,actualment(aixo vol dir) del 2006 endevant,la MARCA esta MIMVANT la CUALITAT i com he dit entre els que ens movem (profesionalment)dins el mon de la automocio/motocicletas,ja sabem de que va la cosa.Pero avui dia NO SE ENGANYA A NINGÚ.
Ara simplement els defensors d'aquesta marca,ho tenen molt FACIL,que COMPARIR UNA BMW del 2006 i una del 2009,el mateix model o semblant(si pot ser,perque cambien molt sovint.¿Perque sera?).
I ja no dic res mes,pero si les veie-ho iguales,es "AMOR DE MADRE", :roll:[/quote]

Per que ningú et contesta??????

Jo estic completament d'acord amb tu. ;)

I, es que per mi, eren molt bones motos, hi encara ho son, pero l'afayn de arribar a tothom, de reduir costos, etc....

els esta matant.

Ho diu, un que treballe al món de l'automoció (camions) hi veu com cada dia algúns (no diré noms de marques) busquen reduir costos,

a canvi de reduir en calitat, calitat de acabats, de materials,.........( ho visco a diari )

Hi segurament hi ha empreses que s'adonen que el client lo que vol es calitat, hi la mantenen.....

Perque el problema no es que BMW, no tingues calitat, que li sobrabe, el problema es que la esta reduint, i la gent ho nota......

Aixó si, no crec que sigui un problema de BMW només..........
J@N LINCE l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. des. 27, 2009 4:24 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Amic gracies pel GIF. Es una passada!!!!!
Imatge

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Les BMW Recorden Les Cagiva De Fa 20 Anys

Entrada Autor: Kpeps » dg. des. 27, 2009 6:28 pm

hola a tots.
sobre la reduccio de costos,em sembla que als que apretan las marcas,son als que els han de servir els materials,o us penseu que quan canvien alguna cosa en garantia no la reclaman al que els i ha servit.
per lo demes no tinc res a dir et poden agradar mes o menys,pero els que em tingut BMW'S i las em cuidat com diu el manual,ens han durat i donat un servei que ja voldrien per elles altres marcas,lo de canvi de models es normal a tots ens agrada anar veient que si mai volem canviar de moto podrem escullir en alguna cosa nova.
per altre banda el motor que monta (no fabrica Kymco) es el dels models G,country etc etc,pero no els de la GS 650.
Imatge

Avatar de l’usuari
Vini
Presentats
Entrades: 1134
Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:23 pm
Ubicació: Manresa(Barcelona)

Re: Les BMW Recorden Les Cagiva De Fa 20 Anys

Entrada Autor: Vini » dg. des. 27, 2009 7:06 pm

[quote user="Kpeps" post="100391"]hola a tots.
sobre la reduccio de costos,em sembla que als que apretan las marcas,son als que els han de servir els materials,o us penseu que quan canvien alguna cosa en garantia no la reclaman al que els i ha servit.
per lo demes no tinc res a dir et poden agradar mes o menys,pero els que em tingut BMW'S i las em cuidat com diu el manual,ens han durat i donat un servei que ja voldrien per elles altres marcas,lo de canvi de models es normal a tots ens agrada anar veient que si mai volem canviar de moto podrem escullir en alguna cosa nova.
per altre banda el motor que monta (no fabrica Kymco) es el dels models G,country etc etc,pero no els de la GS 650.[/quote]
No discuteixo que ERA una gran marca BMW,i jo també dic,que sino veus els camvis a la BAIXA de la CALITAT de les BMW (actuals) amb les del any 2006.Es l'ho que he dit avanç,Les mire-ho amb molt bons ulls.
SI.També ja altres marques amb els mateixos PROBLEMAS,en l'abaretiment de costos,baixant la CALITAT.
Pero per mot que diguis i defensis.BMW,NO es ni de bon troç l´ho que era,com ALTRES MARQUES.
Esperan que millorin TOTES les marques (BMW inclose).Vini
.

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Les BMW Recorden Les Cagiva De Fa 20 Anys

Entrada Autor: Randy-650 » dg. des. 27, 2009 7:55 pm

[quote user="Espia" post="100349"]Ostres Randy :eyes tens alguna cosa personal contra les BMW?

Com imagino que deus tenir molt de temps lliure (ho dic per el temps que comportar recollir totes les critiques que hi has posat) et proposo que facis el mateix que amb BMW als forums d'altres marques.... Si no surt el mateix número de queixes no vol dir res, només que els usuaris no escriuen tant....

..................[/quote]

Eppppsss, jove, que jo no tinc res contra BMW, ojú!!!! :lol: De fet és una marca que sempre m'ha agradat, tant en cotxes com en motos. De fet la GS té tots els numeros per convertir-se en la meva propera moto quan m'en cansi de la Bandy. ;)

No he recollit cap critica, sols he fet un copiar-enganxar d'un diari de internet, i per això ho ficava. N'atramuntanat ha donat en el clau.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Re: Les BMW Recorden Les Cagiva De Fa 20 Anys

Entrada Autor: Geroni » dg. des. 27, 2009 8:01 pm

Ja sé que una mosca no fá estiu,pero al propietari d`aquesta,segur que la dita no li deu fer,ni mica de gracia:

Imatge

Amb flama inclosa
:666
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Les BMW Recorden Les Cagiva De Fa 20 Anys

Entrada Autor: Kpeps » dg. des. 27, 2009 8:06 pm

aixo ja sembla una fixacio,sembla que tingueu un problema,em pregunto si heu tingut mai una BMW????
mira Geroni,ficat a foros Honda americans i sabras el que es veure gw 6 cilindres com la teva cremant per fugas als circuits.
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. des. 27, 2009 8:08 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Avatar de l’usuari
Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Re: Les BMW Recorden Les Cagiva De Fa 20 Anys

Entrada Autor: Llagasta » dg. des. 27, 2009 8:14 pm

[quote user="Kpeps" post="100391"]hola a tots.
sobre la reduccio de costos,em sembla que als que apretan las marcas,son als que els han de servir els materials,o us penseu que quan canvien alguna cosa en garantia no la reclaman al que els i ha servit.
per lo demes no tinc res a dir et poden agradar mes o menys,pero els que em tingut BMW'S i las em cuidat com diu el manual,ens han durat i donat un servei que ja voldrien per elles altres marcas,lo de canvi de models es normal a tots ens agrada anar veient que si mai volem canviar de moto podrem escullir en alguna cosa nova.
per altre banda el motor que monta (no fabrica Kymco) es el dels models G,country etc etc,pero no els de la GS 650.[/quote]

Volia dir que la Gs650 F ( Ara G650 Gs) No está fabricada per Kymco, si no per la xinesa Loncin.....

http://www.motociclismo.es/Pruebas/quad ... 50-gs/7095

:roll: :roll:
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. des. 27, 2009 8:17 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Imatge

Avatar de l’usuari
Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Re: Les BMW Recorden Les Cagiva De Fa 20 Anys

Entrada Autor: Geroni » dg. des. 27, 2009 8:21 pm

[quote user="Kpeps" post="100418"]aixo ja sembla una fixacio,sembla que tingueu un problema,em pregunto si heu tingut mai una BMW????
mira Geroni,ficat a foros Honda americans i sabras el que es veure gw 6 cilindres com la teva cremant per fugas als circuits.[/quote]
Jo no sé si es ficció o no,només he posat una foto que he trobat al foro BMW.
I anant al segon tema que em comentes,et diré que jo no he dit mai que el model de moto que jo porto,no li pugui pasar rès,sembla que em contestis amb un altre atac i jo no t`he atacat,nomès he posat la meva opinió,tan valida com la teva.
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Respon

Torna a “General”