LINK
El Director De Trànsit Té Un Accident De Moto
Moderador: Airald
- Albert G
- Presentats
- Entrades: 870
- Membre des de: dl. nov. 10, 2008 1:29 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
El Director De Trànsit Té Un Accident De Moto
El director de Trànsit PERE NAVARRO, té un accident de moto al relliscar en una placa de gel.
LINK
Eh! de bon rotllo!!!
LINK
Albert G l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. des. 21, 2009 2:05 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Caure jo? .....jo m'abaixo de la moto com amb dóna la gana!!!
- Sergibuda
- Presentats
- Entrades: 2075
- Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
- Ubicació: BCN
- Contacta:
Re: El Director De Trànsit Té Un Accident De Moto
No pot ser!!!
Si va en moto i acaba a terra és perquè va com un boig i no porta el casc beneït, mai no pot ser que un motorista caigui per les condicions de la via, és impossible!
Si va en moto i acaba a terra és perquè va com un boig i no porta el casc beneït, mai no pot ser que un motorista caigui per les condicions de la via, és impossible!
- Xurrumeka
- Presentats
- Entrades: 1769
- Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
- Ubicació: La Roca del Vallès
doncs mireu, que li facin un test d'alcoholèmia, que li demanin els papers de l'assegurança, permís de conduïr, que li mirin l'estat dels pneumàtics, les llums, els frens, que li facin els test de velocitat, que li mirin si ha de portar la moto limitada o no......que el facin passar per l'adreçador com hi passem tots!!!!!!
perquè tal i com ja han dit per aqui, de ben segur que la culpa no és de l'estat de la calçada!!!!!! :patada :patada :patada
perquè tal i com ja han dit per aqui, de ben segur que la culpa no és de l'estat de la calçada!!!!!! :patada :patada :patada
xurrumeka

DUCATI POWER!!!!!

DUCATI POWER!!!!!
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
No haurà caigut per falta d'un guradarail?, aquest tio anava molt esberat, ahir no hi habia gel, el que passa que segur que corria massa. Que mirin la relliscada i calculin l'excés de velocitat.

- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
jo m´el havia trovat un parell de vegades per Barcelona, ell i el Pasqual Maragall cadascú amb una Transalp. ( 1989 )
:tremolant :tremolant
:tremolant :tremolant

- Geroni
- Presentats
- Entrades: 3203
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
- Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira
Com s`acostuma a dir: es que van como locos!!!
Ayyy,Pere Pere,jo que em pensaba que no li podia pasar mai a éll tot aixó. :twisted: :twisted:
Pero per la carretera no en tindrá cap,segur,aquest tipus no sap lo que es anar en moto per el costat del guarda-rails.
:sado :sado :sado :Disparant :Disparant :Disparant
Ayyy,Pere Pere,jo que em pensaba que no li podia pasar mai a éll tot aixó. :twisted: :twisted:
Pero per la carretera no en tindrá cap,segur,aquest tipus no sap lo que es anar en moto per el costat del guarda-rails.
:sado :sado :sado :Disparant :Disparant :Disparant
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Avui he ajudat a un avi a que no caigués a un pas de peatons, una mica més i tots dos per terra, sense comentaris. a Girona la humitat era molt alta, i la veritat és que les zones pintades són com glaceres petites, és tan complicat fer les coses ben fetes, que paguin un 3% com sempre i problema solucionat (a l'Europa de veritat no tenen aquest problema, clar que són a Europa, no com aquí que sóm a un Monarquia bananera )
Respecte en Pere Navarro, no dic res, pe no dir bestieses :enfaduu :enfaduu
Respecte en Pere Navarro, no dic res, pe no dir bestieses :enfaduu :enfaduu
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Jo ja havia contestat abans a aquí :
viewtopic.php?f=1&t=7467
[quote user="James Bond" post="99981"]A mi m'han dit que anat en moto ha trobat un altra manera de fotre als motoristes, s'ha emocionat i ha caigut.
Em sembla que li escriure dient-li que hem comprovat que els guardarrails No son perillosos, que fa molt be en mantenir-los, que vagi a comprovar-ho ........i a veure si estem de de sort i ho fa personalment i i deixa els ous.
Vsssssssss
007[/quote]
Veig que ho heu posat dues vegades ;) ;) més val que en sobri que en falti :lol: :lol:
Vsssssssss
007
viewtopic.php?f=1&t=7467
[quote user="James Bond" post="99981"]A mi m'han dit que anat en moto ha trobat un altra manera de fotre als motoristes, s'ha emocionat i ha caigut.
Em sembla que li escriure dient-li que hem comprovat que els guardarrails No son perillosos, que fa molt be en mantenir-los, que vagi a comprovar-ho ........i a veure si estem de de sort i ho fa personalment i i deixa els ous.
Vsssssssss
007[/quote]
Veig que ho heu posat dues vegades ;) ;) més val que en sobri que en falti :lol: :lol:
Vsssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaa,
[quote user="James Bond" post="99988"]
Vsssssssss
007[/quote]
En això també hi estic d'acord.
;) ;) ;)
[quote user="James Bond" post="99988"]
Vsssssssss
007[/quote]
En això també hi estic d'acord.
;) ;) ;)
Sort,
- J@N LINCE
- Presentats
- Entrades: 1106
- Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
- Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )
Jo, la veritat només penso una cosa:
MASSA POC!!!!!!!!
Sentino molt, una persona que ens ataca d'aquesta manera, tots els pinyos s'habia de deixar,
pero done igual, si sels hagués deixat, sels hi haguessim pagat, tots........ :twisted:
Porca Miseria!!!!!
MASSA POC!!!!!!!!
Sentino molt, una persona que ens ataca d'aquesta manera, tots els pinyos s'habia de deixar,
pero done igual, si sels hagués deixat, sels hi haguessim pagat, tots........ :twisted:
Porca Miseria!!!!!
Amic gracies pel GIF. Es una passada!!!!!