Transalp 700cc
Moderador: Airald
- Molinenc
- Presentats
- Entrades: 921
- Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
- Ubicació: Molins de rei
Transalp 700cc
Hola gent!
Dilluns vaig a probar la nova transalp. Mai he probat una trail i tinc ganes.
Quina opinió teniu d'aquesta moto? Hi ha algú de mototurisme que la tingui?
:D
Dilluns vaig a probar la nova transalp. Mai he probat una trail i tinc ganes.
Quina opinió teniu d'aquesta moto? Hi ha algú de mototurisme que la tingui?
:D
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Re: Transalp 700cc
Per les seves característiques, per mi, es una moto collonuda.
La Mef i en Bolero en tenen.
Vsssssss
007
La Mef i en Bolero en tenen.
Vsssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
Re: Transalp 700cc
tinc un amic que en te una,lleugera,comoda i sembla facil de portar i ademes de mantenir.
en definitiva em sembla una moto 10
en definitiva em sembla una moto 10
- Vini
- Presentats
- Entrades: 1134
- Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:23 pm
- Ubicació: Manresa(Barcelona)
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Re: Transalp 700cc
[quote user="James Bond" post="100366"]Per les seves característiques, per mi, es una moto collonuda.
La Mef i en Bolero en tenen.
Vsssssss
007[/quote]
La MEF i en Bolero tenen el model antic, i ell parla del model nou. L'antic porta el motor 650 de la Revere i la Deauville, i el nou porta el motor de la Deauville 700 i la DN-O1.
Transalp 650:

Transalp 700:

La Mef i en Bolero en tenen.
Vsssssss
007[/quote]
La MEF i en Bolero tenen el model antic, i ell parla del model nou. L'antic porta el motor 650 de la Revere i la Deauville, i el nou porta el motor de la Deauville 700 i la DN-O1.
Transalp 650:

Transalp 700:



- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Re: Transalp 700cc
[quote user="Randy-650" post="100421"] La MEF i en Bolero tenen el model antic, i ell parla del model nou. L'antic porta el motor 650 de la Revere i la Deauville, i el nou porta el motor de la Deauville 700 i la DN-O1.
[/quote]
Però vols dir que el concepte de moto canvia molt de la 650 a la 700 que es el que l' At vol saber ?
[/quote]
Però vols dir que el concepte de moto canvia molt de la 650 a la 700 que es el que l' At vol saber ?
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. des. 27, 2009 10:27 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Molinenc
- Presentats
- Entrades: 921
- Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
- Ubicació: Molins de rei
Re: Transalp 700cc
Bona pregunta James Bond. A veure si algu ens la respon.
Tambe estic pendent de provar la nova Versys, però el concesionari Kawa m'ha comentat que fins al març no tindran un model de proves...
Que us sembla a vosaltres la Versys? Jo la veig menys moto que la Honda però ja us dic que no he provat ni una ni l'altre...
Tambe estic pendent de provar la nova Versys, però el concesionari Kawa m'ha comentat que fins al març no tindran un model de proves...
Que us sembla a vosaltres la Versys? Jo la veig menys moto que la Honda però ja us dic que no he provat ni una ni l'altre...
- Bolero
- Presentats
- Entrades: 596
- Membre des de: ds. març 28, 2009 6:36 am
- Ubicació: Torroella de Montgri
Re: Transalp 700cc
perdoneu que he estat uns dies sense entrar al foro. Jo la veritates que n'estic molt content. El que diuen es veritat fàcil de portar i de mantemir. Si que de vegades, sembla que una mica mes de motor iria be, però per mi ja es suficient (de moment!!!!)
La comparativa de la 650 a la 700? Ho desconec però crec que han de ser força semblant, excepció feta d'aquest canvi de cilindrada!!!
tremoleu Pans (ja en som tres Transalps al foro!!)
La comparativa de la 650 a la 700? Ho desconec però crec que han de ser força semblant, excepció feta d'aquest canvi de cilindrada!!!
tremoleu Pans (ja en som tres Transalps al foro!!)
Bona terra, la nostra!!!! :birracat
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
Re: Transalp 700cc
Jo l'única aportació que puc fer és que fa un parell o tres de mesos vaig fer una sortida mixta (marró-negre) amb un grupet de gent i entre ells hi havia un xicot que en portava una (model nou). La sortida no va ser pas a ritme lent ni per carretera ni per pista i la Transalp es va portar en tot moment, semblava prou lleugera en pistes senzilletes que és el que vam fer i en carretera cap problema, de fet, en el grup també hi havia una parella que anaven amb una Transalp (model anterior)650, i tot i anar els dos a la moto van seguir el ritme en tot moment, fins i tot en les pistes, o sigui que sembla una moto realment manejable i facil de portar, i per pistes, si no son molt trencades, cap problema.
Pel que entenc, la versis és un concepte una mica diferent, la Kawa no vol saber res de la terra, és simplement, una ER-6 amb suspensions elevades, pero calça neumàtics i llanta de carretera, fins i tot els tarats de suspensió son per asfalt. Ara, si no tens pensat fer pistes, el seu motor entrega sobre uns 70CV crec recordar i posiblement, sigui millor opció purament asfaltica.
Tot depen de l'us que li vulguis donar a la moto. Salut i felicitats per la compra, triis la que triis.
Pel que entenc, la versis és un concepte una mica diferent, la Kawa no vol saber res de la terra, és simplement, una ER-6 amb suspensions elevades, pero calça neumàtics i llanta de carretera, fins i tot els tarats de suspensió son per asfalt. Ara, si no tens pensat fer pistes, el seu motor entrega sobre uns 70CV crec recordar i posiblement, sigui millor opció purament asfaltica.
Tot depen de l'us que li vulguis donar a la moto. Salut i felicitats per la compra, triis la que triis.
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
Coleccionista de vivències.
- Fsubiras
- Presentats
- Entrades: 16
- Membre des de: dv. jul. 10, 2009 7:06 pm
- Ubicació: Tortellà
- Contacta:
Re: Transalp 700cc
Jo tinc una transalp 700 groga. Vaig anar-hi al Marroc aquest febrer passat: total recorregut 7500 Km. Ara ja en porto 22000. La moto te un seient collonut. De fet el dubte esta entre la transalp 700 i la GS 800 de BMW.
Transalp, a favor: El seient es mol còmode. La moto es molt estable. La frenada, collonuda, in millorable. El motor peta molt be, com correspon a un twin.... i a mes esta super provat. Es mol dolça, molt maca, es com una nina rossa.- Es una Honda.
En contra: no fa baixos, la recuperació en 5 es lenta, Nomes te 5 marxes. Nomes te 65 CV, es massa baixa per fer trail, toca's a tot arreu, sobre tot si i instal.les u cavallet per poder engassar-la cadena. Cal fer servir el par per fer muntanya (embrague i anar fent), el problema es que el par el fa a 6500 voltes.... es japonesa. El manillar es baix i sembla de fireta, no te contrapesos al manillar i això fa que no el puguis deixar anar. Peró tot e millorable, si poden posar. Pesa la barbaritat de 216 kg. si no recorda malament. La frenada ABS no es pot treure, Peró no passa res, total no fareu massa pista....Mecanica: el filtre de l'aire per treurel has de ser de l'honda. Per substituir bugies cal aixecar el deposi't de benzina i desmuntar carenat. Pel filtre d'oli cal desmotar molta cosa. Tot plegat una putada, molt maco, molt japonès, Peró cal ser japonès per fer-li un bon manteniment sense cagar-se en Deu (al cel sigui).
Reprèn l'edició
BMW: Es la que jo m'ahges comprat en comtes de la transalp. Nomes costa 1000 eur mes també amb abs. L'he provat un cop. El seient m'agrada menys, la frenada es abs però no se si es compensada, prefereixo la frenada de la trans. Es mes alta que la trans, això i el pes (190 kg), la situa clarament com a maquina superior a la trans off-road, que de fet es una trail asfaltica. El manillar es mes alt, mes manillar, el pots deixar anar. Te 85 C.V., però el soroll del motor no m'agrada, sembla un vespino. Fa baixos, no cal estar tot el dia canviant la marxa, com passa amb la trans. El cable de l'embrague segur que durara mes. LA RODA DEL DEVANT FLOTA, no saps mai si toca a terra o no, cosa que es una putada. La trans toca de peus a terra. L'encarada al revol es molt fàcil amb bmw, però prefereixo l'encarada i la tombada de la trans. Jo no sabria fer contra manillar amb un manillar que flota.... però de fet tampoc en tinc ni puta idea d'anar amb moto. I vaig perquè m'agrada.
I no em pregunteu si me la venc i em passo al "lado oscuro de la fuerza". De fet de la bmw trobo a faltar el 85 cv, les 6 marxes, i l'alçada. Però no et queda el cul igual de fi que si montes la trans..... i es que jo sempre he tingut la pell del cul molt fina.
Tant de rotllo per acabar com sempre: la maquina perfecte no existeix: "sufre, mamón"
Transalp, a favor: El seient es mol còmode. La moto es molt estable. La frenada, collonuda, in millorable. El motor peta molt be, com correspon a un twin.... i a mes esta super provat. Es mol dolça, molt maca, es com una nina rossa.- Es una Honda.
En contra: no fa baixos, la recuperació en 5 es lenta, Nomes te 5 marxes. Nomes te 65 CV, es massa baixa per fer trail, toca's a tot arreu, sobre tot si i instal.les u cavallet per poder engassar-la cadena. Cal fer servir el par per fer muntanya (embrague i anar fent), el problema es que el par el fa a 6500 voltes.... es japonesa. El manillar es baix i sembla de fireta, no te contrapesos al manillar i això fa que no el puguis deixar anar. Peró tot e millorable, si poden posar. Pesa la barbaritat de 216 kg. si no recorda malament. La frenada ABS no es pot treure, Peró no passa res, total no fareu massa pista....Mecanica: el filtre de l'aire per treurel has de ser de l'honda. Per substituir bugies cal aixecar el deposi't de benzina i desmuntar carenat. Pel filtre d'oli cal desmotar molta cosa. Tot plegat una putada, molt maco, molt japonès, Peró cal ser japonès per fer-li un bon manteniment sense cagar-se en Deu (al cel sigui).
Reprèn l'edició
BMW: Es la que jo m'ahges comprat en comtes de la transalp. Nomes costa 1000 eur mes també amb abs. L'he provat un cop. El seient m'agrada menys, la frenada es abs però no se si es compensada, prefereixo la frenada de la trans. Es mes alta que la trans, això i el pes (190 kg), la situa clarament com a maquina superior a la trans off-road, que de fet es una trail asfaltica. El manillar es mes alt, mes manillar, el pots deixar anar. Te 85 C.V., però el soroll del motor no m'agrada, sembla un vespino. Fa baixos, no cal estar tot el dia canviant la marxa, com passa amb la trans. El cable de l'embrague segur que durara mes. LA RODA DEL DEVANT FLOTA, no saps mai si toca a terra o no, cosa que es una putada. La trans toca de peus a terra. L'encarada al revol es molt fàcil amb bmw, però prefereixo l'encarada i la tombada de la trans. Jo no sabria fer contra manillar amb un manillar que flota.... però de fet tampoc en tinc ni puta idea d'anar amb moto. I vaig perquè m'agrada.
I no em pregunteu si me la venc i em passo al "lado oscuro de la fuerza". De fet de la bmw trobo a faltar el 85 cv, les 6 marxes, i l'alçada. Però no et queda el cul igual de fi que si montes la trans..... i es que jo sempre he tingut la pell del cul molt fina.
Tant de rotllo per acabar com sempre: la maquina perfecte no existeix: "sufre, mamón"
- Molinenc
- Presentats
- Entrades: 921
- Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
- Ubicació: Molins de rei
Re: Transalp 700cc
Be doncs...ja soc aquí
En primer lloc comentar que fa 2 anys que disposo d'una Suzuki GS500 del 2003 i que abans d'aquesta sempre havia anat amb scooter. Dit això us explico les sensacions.
Les sensacions al probar la Honda Transalp 700 han sigut:
Primer la he notat molt grossa i alta però als 15 minuts ja no m'ho semblava tant. He sortit del concesionari de Barcelona i de seguida he volgut anar a buscar l'autopista per veure que tal, i collonuda, doncs sense tapar tot l'aire, et tapa més que suficient per anar còmode a uns ritmes de 120-130. Ara, us haig de dir que desde fora (revistes i fotos per internet) em donava la sensació que la cupula i els plastics de devant taparien més...
Despres he anat fins a Sant Cugat i d'allà he tornat a Molins de Rei per la carretera i he anat a buscar la carretera de Vallvidrera per veure les sensacions amb una carretera de curves, i aquí es on més m'ha agaradat la moto. Té un aplom acollonant, unes suspensions i un xasís que li donen mil voltes a la GS500 i anant tranquil anava molt més rapid i segur que amb la GS500.
Per ciutat la he trobat be, tot i que per el meu 1,72 un pel alta, però com avui anavem dos tocava de puntetes amb els dos peus.
I el que més m'ha agradat i amb molta diferencia ha sigut el canvi i els frens, sobretot els frens. Això si que es frenar collons! Amb la meva ha vegades haig de tirar l'ancla!! :lol:
Les sensacions al tornar agafar la Suzuki Gs500 han sigut:
Que anava encongidíssim i la moto semblava de juguet!! :shock: :shock:
El que no m'ha agradat
Una de les coses que m'ha sorpres es que per ciutat la moto agafava de seguida els 101º, temperatura que fa saltar un ventilador per refrigerar. Si al hivern passa això...no vull saber a l'estiu per ciutat que li pot passar a la moto....
Molts plastics, masses...i penso que la bossa de diposit que poso a la GS no puc posar-la.
Quan poses el cavallet, amb la GS500 tens un petit ferro traveser que et fa desplegar el cavallet amb el taló còmodament, i la transalp no el té i m'ha relliscat el peu un parell de vegades al volguer posar el cavallet.
En definitiva...
M'ha agradat molt, però tambe estic d'acord amb el que diuen alguns forerus d'aquí i d'altres llocs, per al meu gust li falten uns cavallets de més, 10 o 15 no més, doncs avui anavem dos a la moto i havien moments que una mica més de nervi no hagues anat malament.
Tinc clar que vull canviar-me la moto i una trail te numeros, però tambe vull provar una tipo Fazer o Bandit amb cupula.
La versys tambe la vull provar, però fins al març res de res, tot i que només amb la merda d'escape que porta ja em tira enrrera...
En primer lloc comentar que fa 2 anys que disposo d'una Suzuki GS500 del 2003 i que abans d'aquesta sempre havia anat amb scooter. Dit això us explico les sensacions.
Les sensacions al probar la Honda Transalp 700 han sigut:
Primer la he notat molt grossa i alta però als 15 minuts ja no m'ho semblava tant. He sortit del concesionari de Barcelona i de seguida he volgut anar a buscar l'autopista per veure que tal, i collonuda, doncs sense tapar tot l'aire, et tapa més que suficient per anar còmode a uns ritmes de 120-130. Ara, us haig de dir que desde fora (revistes i fotos per internet) em donava la sensació que la cupula i els plastics de devant taparien més...
Despres he anat fins a Sant Cugat i d'allà he tornat a Molins de Rei per la carretera i he anat a buscar la carretera de Vallvidrera per veure les sensacions amb una carretera de curves, i aquí es on més m'ha agaradat la moto. Té un aplom acollonant, unes suspensions i un xasís que li donen mil voltes a la GS500 i anant tranquil anava molt més rapid i segur que amb la GS500.
Per ciutat la he trobat be, tot i que per el meu 1,72 un pel alta, però com avui anavem dos tocava de puntetes amb els dos peus.
I el que més m'ha agradat i amb molta diferencia ha sigut el canvi i els frens, sobretot els frens. Això si que es frenar collons! Amb la meva ha vegades haig de tirar l'ancla!! :lol:
Les sensacions al tornar agafar la Suzuki Gs500 han sigut:
Que anava encongidíssim i la moto semblava de juguet!! :shock: :shock:
El que no m'ha agradat
Una de les coses que m'ha sorpres es que per ciutat la moto agafava de seguida els 101º, temperatura que fa saltar un ventilador per refrigerar. Si al hivern passa això...no vull saber a l'estiu per ciutat que li pot passar a la moto....
Molts plastics, masses...i penso que la bossa de diposit que poso a la GS no puc posar-la.
Quan poses el cavallet, amb la GS500 tens un petit ferro traveser que et fa desplegar el cavallet amb el taló còmodament, i la transalp no el té i m'ha relliscat el peu un parell de vegades al volguer posar el cavallet.
En definitiva...
M'ha agradat molt, però tambe estic d'acord amb el que diuen alguns forerus d'aquí i d'altres llocs, per al meu gust li falten uns cavallets de més, 10 o 15 no més, doncs avui anavem dos a la moto i havien moments que una mica més de nervi no hagues anat malament.
Tinc clar que vull canviar-me la moto i una trail te numeros, però tambe vull provar una tipo Fazer o Bandit amb cupula.
La versys tambe la vull provar, però fins al març res de res, tot i que només amb la merda d'escape que porta ja em tira enrrera...
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
Re: Transalp 700cc
Si la mida et pot resultar un problema, qualsevol trail tindrà el mateix "problemet" de l'alçada.
La finura de la pell del teu cul, evidentment, agraïria molt més una moto tipus Fazer o Bandit, tant per posició com per dimensions i escuma del seient. Totes les trails tenen un seient més aviat "incomode" però sempre tens la industria auxiliar per arreglar-ho...
Si acostumes a rodar en parella, també agrairàs les semi-carenades, tant per protecció, com per motor, normalment més potents i suaus.
A no ser, que ja et vulguis passar al món de les Maxi-Trails, però això ja són figues d'un altre paner.
En fi, si no pretens fer pistes o pots prescindir-ne, és evidenet que és molt millor una moto semi-carenada, ara, si et pica fort el cuquet de la terra... normalment has de sacrificar una mica de motor i comoditat, en pro de poder fer alguna pista. Tot i que per aquí hi ha qui ha fet alguna pista amb una PAN (oi James ;) ) i sense anar més lluny, jo he fet algunes sortides per pistes amb un amic amb una Fazer, atravessant rius i tot, però no és el més recomanable.
Com sempre, la moto perfecte no existeix.
Ara a donar-li mil-i-una voltes al cap i, si pots, a provar-les totes i a veure quina t'enamora.
Sort :cerv
La finura de la pell del teu cul, evidentment, agraïria molt més una moto tipus Fazer o Bandit, tant per posició com per dimensions i escuma del seient. Totes les trails tenen un seient més aviat "incomode" però sempre tens la industria auxiliar per arreglar-ho...
Si acostumes a rodar en parella, també agrairàs les semi-carenades, tant per protecció, com per motor, normalment més potents i suaus.
A no ser, que ja et vulguis passar al món de les Maxi-Trails, però això ja són figues d'un altre paner.
En fi, si no pretens fer pistes o pots prescindir-ne, és evidenet que és molt millor una moto semi-carenada, ara, si et pica fort el cuquet de la terra... normalment has de sacrificar una mica de motor i comoditat, en pro de poder fer alguna pista. Tot i que per aquí hi ha qui ha fet alguna pista amb una PAN (oi James ;) ) i sense anar més lluny, jo he fet algunes sortides per pistes amb un amic amb una Fazer, atravessant rius i tot, però no és el més recomanable.
Com sempre, la moto perfecte no existeix.
Ara a donar-li mil-i-una voltes al cap i, si pots, a provar-les totes i a veure quina t'enamora.
Sort :cerv
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
Coleccionista de vivències.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Re: Transalp 700cc
[quote user="AT" post="100521"]
M'ha agradat molt, però tambe estic d'acord amb el que diuen alguns forerus d'aquí i d'altres llocs, per al meu gust li falten uns cavallets de més, 10 o 15 no més, doncs avui anavem dos a la moto i havien moments que una mica més de nervi no hagues anat malament.
[/quote]
És la principal queixa dels que tenen la Deauville 700, que els hi falten uns quants cavalls més també. :mad:
[quote user="AT" post="100521"]
El que no m'ha agradat
Una de les coses que m'ha sorpres es que per ciutat la moto agafava de seguida els 101º, temperatura que fa saltar un ventilador per refrigerar. Si al hivern passa això...no vull saber a l'estiu per ciutat que li pot passar a la moto....
Molts plastics, masses...i penso que la bossa de diposit que poso a la GS no puc posar-la.
[/quote]
És un motor molt calorific degut a la seva electrònica per passar la normativa EURO3, però tranquil que no peta. Això sí, molt calurós durant l'estiu. Els Deauvilleros es van queixar a Honda i els hi van regalar una goma que feia que no pugés tant la calor. Desconec completament si els Transalperos van fer el mateix.
Plàstics la Transalp? Pensa que no és una moto 100% de muntanya, més aviat una moto de carretera amb alguna -més aviat poca, degut a la llanta del davant- opció per fer pistes faciletes. Els plástics són per fer-la més aerodinàmica.
[quote user="AT" post="100521"]
Tinc clar que vull canviar-me la moto i una trail te numeros, però tambe vull provar una tipo Fazer o Bandit amb cupula.
La versys tambe la vull provar, però fins al març res de res, tot i que només amb la merda d'escape que porta ja em tira enrrera...[/quote]
Quan vulguis provar la meva Bandy "touring/espantavelles" sols has de dir-ho, i gustosament te la deixaré. Això sí, l'acompanyant t'asseguro que NO anirà cómode. en la Transalp hi aniria molt millor.
La Versys no és dolenta, potser una de les trails més supermotard del mercat. I no porta una merda d'escapament, és disseny pur i dur. :lol:
M'ha agradat molt, però tambe estic d'acord amb el que diuen alguns forerus d'aquí i d'altres llocs, per al meu gust li falten uns cavallets de més, 10 o 15 no més, doncs avui anavem dos a la moto i havien moments que una mica més de nervi no hagues anat malament.
[/quote]
És la principal queixa dels que tenen la Deauville 700, que els hi falten uns quants cavalls més també. :mad:
[quote user="AT" post="100521"]
El que no m'ha agradat
Una de les coses que m'ha sorpres es que per ciutat la moto agafava de seguida els 101º, temperatura que fa saltar un ventilador per refrigerar. Si al hivern passa això...no vull saber a l'estiu per ciutat que li pot passar a la moto....
Molts plastics, masses...i penso que la bossa de diposit que poso a la GS no puc posar-la.
[/quote]
És un motor molt calorific degut a la seva electrònica per passar la normativa EURO3, però tranquil que no peta. Això sí, molt calurós durant l'estiu. Els Deauvilleros es van queixar a Honda i els hi van regalar una goma que feia que no pugés tant la calor. Desconec completament si els Transalperos van fer el mateix.
Plàstics la Transalp? Pensa que no és una moto 100% de muntanya, més aviat una moto de carretera amb alguna -més aviat poca, degut a la llanta del davant- opció per fer pistes faciletes. Els plástics són per fer-la més aerodinàmica.
[quote user="AT" post="100521"]
Tinc clar que vull canviar-me la moto i una trail te numeros, però tambe vull provar una tipo Fazer o Bandit amb cupula.
La versys tambe la vull provar, però fins al març res de res, tot i que només amb la merda d'escape que porta ja em tira enrrera...[/quote]
Quan vulguis provar la meva Bandy "touring/espantavelles" sols has de dir-ho, i gustosament te la deixaré. Això sí, l'acompanyant t'asseguro que NO anirà cómode. en la Transalp hi aniria molt millor.
La Versys no és dolenta, potser una de les trails més supermotard del mercat. I no porta una merda d'escapament, és disseny pur i dur. :lol:


- Molinenc
- Presentats
- Entrades: 921
- Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
- Ubicació: Molins de rei
Re: Transalp 700cc
Hola Randy.
Vols dir que la Bandit no es més comode que la transalp per el de darrera?
La dona em deia que no es que sigui incomode ni molt menys, però així com amb la GS500 va tirada una mica cap endavant, amb la transalp va totalment recte i no li acabava de fer el pes aquesta postura.
Un altre diferencia que he notat es que amb la transalp el conductor tambe va totalment recte, i això fa que la distancia amb el de darrera es molt inferior i a vegades he rebut cops de casco de la dona.
Vols dir que la Bandit no es més comode que la transalp per el de darrera?
La dona em deia que no es que sigui incomode ni molt menys, però així com amb la GS500 va tirada una mica cap endavant, amb la transalp va totalment recte i no li acabava de fer el pes aquesta postura.
Un altre diferencia que he notat es que amb la transalp el conductor tambe va totalment recte, i això fa que la distancia amb el de darrera es molt inferior i a vegades he rebut cops de casco de la dona.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Re: Transalp 700cc
[quote user="AT" post="100581"]Hola Randy.
Vols dir que la Bandit no es més comode que la transalp per el de darrera?
La dona em deia que no es que sigui incomode ni molt menys, però així com amb la GS500 va tirada una mica cap endavant, amb la transalp va totalment recte i no li acabava de fer el pes aquesta postura.
Un altre diferencia que he notat es que amb la transalp el conductor tambe va totalment recte, i això fa que la distancia amb el de darrera es molt inferior i a vegades he rebut cops de casco de la dona.[/quote]
AT, el pilot de la moto a vegades l'hi és més indiferent anar recte (Transalp) o lleugerament inclinat (Bandit), però tot i que diuen que les trails, al portar una postura més recte, cansen menys, mentida. Et carreguen l'esquena, doncs tot el pes recau allí, en canvi en les motos sport-turisme el pes està repartit entre canell i esquena. En el cas d'anar de paquet aquesta diferència s'accentua encara més, i en cas d'anar lleugerament inclinat cap el davant la força per aguantar-se en una posició raonable és molt alta, cosa que en les trails no passa: van completament rectes i el cansanci és menor.
Tot és questió de gustos, obviament. Repeteixo, si vols provar la meva Bandy, sols has de dir-ho. Ara tindré uns quants dies de vacances. ;)
Vols dir que la Bandit no es més comode que la transalp per el de darrera?
La dona em deia que no es que sigui incomode ni molt menys, però així com amb la GS500 va tirada una mica cap endavant, amb la transalp va totalment recte i no li acabava de fer el pes aquesta postura.
Un altre diferencia que he notat es que amb la transalp el conductor tambe va totalment recte, i això fa que la distancia amb el de darrera es molt inferior i a vegades he rebut cops de casco de la dona.[/quote]
AT, el pilot de la moto a vegades l'hi és més indiferent anar recte (Transalp) o lleugerament inclinat (Bandit), però tot i que diuen que les trails, al portar una postura més recte, cansen menys, mentida. Et carreguen l'esquena, doncs tot el pes recau allí, en canvi en les motos sport-turisme el pes està repartit entre canell i esquena. En el cas d'anar de paquet aquesta diferència s'accentua encara més, i en cas d'anar lleugerament inclinat cap el davant la força per aguantar-se en una posició raonable és molt alta, cosa que en les trails no passa: van completament rectes i el cansanci és menor.
Tot és questió de gustos, obviament. Repeteixo, si vols provar la meva Bandy, sols has de dir-ho. Ara tindré uns quants dies de vacances. ;)


- Fsubiras
- Presentats
- Entrades: 16
- Membre des de: dv. jul. 10, 2009 7:06 pm
- Ubicació: Tortellà
- Contacta:
Re: Transalp 700cc
Per cert, els fòrums de transalp
http://transalp.mforos.com/
Si vols fer-hi algun post cal que et presentis previament. En coses de macanica va molt be ser dels foros transalp. No cal que els preguntis si la trans va be: tots et diran que si..... tu no t'escoltis a ningu. No els parlis de bmw, es el dimoni, "el lado oscuro de la fuerza".
I tambe:
http://www.forof800gs.es/viewforum.php?f=11
A aquests no els conec.... no se, tampoc i pots perdre res. Per si de cas no els parlis de honda. Als fòrums sempre quedes be parlant del mateix: alcohol i sexe. "Oir ver y callar...."
http://transalp.mforos.com/
Si vols fer-hi algun post cal que et presentis previament. En coses de macanica va molt be ser dels foros transalp. No cal que els preguntis si la trans va be: tots et diran que si..... tu no t'escoltis a ningu. No els parlis de bmw, es el dimoni, "el lado oscuro de la fuerza".
I tambe:
http://www.forof800gs.es/viewforum.php?f=11
A aquests no els conec.... no se, tampoc i pots perdre res. Per si de cas no els parlis de honda. Als fòrums sempre quedes be parlant del mateix: alcohol i sexe. "Oir ver y callar...."
- Molinenc
- Presentats
- Entrades: 921
- Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
- Ubicació: Molins de rei
Re: Transalp 700cc
[quote user="Randy-650" post="100609"][quote user="AT" post="100581"]Hola Randy.
Vols dir que la Bandit no es més comode que la transalp per el de darrera?
La dona em deia que no es que sigui incomode ni molt menys, però així com amb la GS500 va tirada una mica cap endavant, amb la transalp va totalment recte i no li acabava de fer el pes aquesta postura.
Un altre diferencia que he notat es que amb la transalp el conductor tambe va totalment recte, i això fa que la distancia amb el de darrera es molt inferior i a vegades he rebut cops de casco de la dona.[/quote]
AT, el pilot de la moto a vegades l'hi és més indiferent anar recte (Transalp) o lleugerament inclinat (Bandit), però tot i que diuen que les trails, al portar una postura més recte, cansen menys, mentida. Et carreguen l'esquena, doncs tot el pes recau allí, en canvi en les motos sport-turisme el pes està repartit entre canell i esquena. En el cas d'anar de paquet aquesta diferència s'accentua encara més, i en cas d'anar lleugerament inclinat cap el davant la força per aguantar-se en una posició raonable és molt alta, cosa que en les trails no passa: van completament rectes i el cansanci és menor.
Tot és questió de gustos, obviament. Repeteixo, si vols provar la meva Bandy, sols has de dir-ho. Ara tindré uns quants dies de vacances. ;)[/quote]
Ostres doncs m'agraderia provar una. A més a més en el cas que m'inclinés per la Bandit ho faria amb la versio S que es la que tens tu. Si vols quedem un dia d'aquets. Quan et va be?
Vols dir que la Bandit no es més comode que la transalp per el de darrera?
La dona em deia que no es que sigui incomode ni molt menys, però així com amb la GS500 va tirada una mica cap endavant, amb la transalp va totalment recte i no li acabava de fer el pes aquesta postura.
Un altre diferencia que he notat es que amb la transalp el conductor tambe va totalment recte, i això fa que la distancia amb el de darrera es molt inferior i a vegades he rebut cops de casco de la dona.[/quote]
AT, el pilot de la moto a vegades l'hi és més indiferent anar recte (Transalp) o lleugerament inclinat (Bandit), però tot i que diuen que les trails, al portar una postura més recte, cansen menys, mentida. Et carreguen l'esquena, doncs tot el pes recau allí, en canvi en les motos sport-turisme el pes està repartit entre canell i esquena. En el cas d'anar de paquet aquesta diferència s'accentua encara més, i en cas d'anar lleugerament inclinat cap el davant la força per aguantar-se en una posició raonable és molt alta, cosa que en les trails no passa: van completament rectes i el cansanci és menor.
Tot és questió de gustos, obviament. Repeteixo, si vols provar la meva Bandy, sols has de dir-ho. Ara tindré uns quants dies de vacances. ;)[/quote]
Ostres doncs m'agraderia provar una. A més a més en el cas que m'inclinés per la Bandit ho faria amb la versio S que es la que tens tu. Si vols quedem un dia d'aquets. Quan et va be?
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
Re: Transalp 700cc
Hola amic,ja veig que cada cop la decisiso s’et fa mes complicada,has pensat i nomes es una ideia en la Bandit 1250 amb ABS? Crec que per el preu que te es una moto ideal,ademes tu que estas acostumat a una bicilindrica que encara que te un motor ‘’petit’’ te molts baixos, un 4 cilindres 650 potser et fa treballar el canvi masa vegades,jo sempre he dit que motor mes val que en sobri que no que en falti (avui en dia aixo es una tontería,perque sobra tot)pero be suposso que m’explico,a lo dit,tu mateix perque com totes van be ,compret la que mes t’agradi.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Re: Transalp 700cc
[quote user="AT" post="100643"]
Ostres doncs m'agraderia provar una. A més a més en el cas que m'inclinés per la Bandit ho faria amb la versio S que es la que tens tu. Si vols quedem un dia d'aquets. Quan et va be?[/quote]
I la meva és la versió S amb pantalla Secdem alta. Altre història..... :mrgreen:
Si aquest diumenge no tens res a fer, jo penso anar a donar un tomb amb la moto. Envie'm un privat i mirarem on podem quedar. Si vols quedar altre dia, m'és igual.
Ostres doncs m'agraderia provar una. A més a més en el cas que m'inclinés per la Bandit ho faria amb la versio S que es la que tens tu. Si vols quedem un dia d'aquets. Quan et va be?[/quote]
I la meva és la versió S amb pantalla Secdem alta. Altre història..... :mrgreen:
Si aquest diumenge no tens res a fer, jo penso anar a donar un tomb amb la moto. Envie'm un privat i mirarem on podem quedar. Si vols quedar altre dia, m'és igual.


-
- Presentats
- Entrades: 84
- Membre des de: dl. set. 07, 2009 12:08 am
- Ubicació: entre VallesOcc. i Anoia
Re: Transalp 700cc
Igual t’ajudo una mica. Jo vaig tenir una trasalp 650 ( l’anterior model ) i fins fa poc una versys ( a la hi vaig fer casi 40mil kms )
Les dues no em van donar cap problema ( tenen motor a prova de tot, cosa que crec no poden dir les bmws 800 )
La honda te un carácter mes tranquil, molta finura. Si necessites d’un tacte mes sport, ( marxes amunt avall constanment ) la versys és molt mes adecuada.
Si vols aixafar molta terra, pocs dubtes hi ha……
Les dues no em van donar cap problema ( tenen motor a prova de tot, cosa que crec no poden dir les bmws 800 )
La honda te un carácter mes tranquil, molta finura. Si necessites d’un tacte mes sport, ( marxes amunt avall constanment ) la versys és molt mes adecuada.
Si vols aixafar molta terra, pocs dubtes hi ha……
Tramunt l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. des. 30, 2009 6:27 pm, en total s’ha editat 2 vegades.